Pidätkö vielä elämäsi

Anonyymi-ap

Rakkautena minua

58

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Häntä pidän aina. Miten se voisi muuttua?

      • Anonyymi00027

        Ei mitenkään ❤️


      • Anonyymi00058

        Kun ajat muuttuvat ,muutuvat myös elämän vaatimuksetkin.


    • Anonyymi00002

      Nautit nyt vaan nykyisestä seurasta etkä katsele vieraisiin pöytiin 👍

    • Anonyymi00003

      En. Miehelle.💔

    • Anonyymi00004

      Ei voi tietää, kun ei vielä tunne niin hyvin. Voimakkaimman ihastuksen sai aikaan hän.

      • Anonyymi00051

        Nimenomaan näin, paitsi että en usko että enää näkisimme tai voisimme tutustua. (Se on sääli.)


    • Anonyymi00005

      Joo.

    • Anonyymi00006

      Peteeee! Hyppäähän selkäääään! Tililulii!!

      • Anonyymi00007

        Varo Pete, oon ollut samassa tilanteessa.


      • Anonyymi00008

        Ois viisaampi ettei nääs


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Varo Pete, oon ollut samassa tilanteessa.

        meinasitko kuolla kiimaan?


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ois viisaampi ettei nääs

        Jaa sää tunnistit guben riemukkaasta ilottelusta jonku sun tutun minkä yhdistää johon kuhun. Ihan tervettä normoa


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        meinasitko kuolla kiimaan?

        No ny kyllä gubbe eroottinen feikkidialogis kosahti, aah hah haa. T


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        No ny kyllä gubbe eroottinen feikkidialogis kosahti, aah hah haa. T

        En pääse ehkä tänää viä yli tästä- älkää ikinä kokeilko☝️😆


      • Anonyymi00059

        Nyt liekkiä lonkilleni,oi orhini!


    • Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

      Luultavasti pidän <3

      • Anonyymi00022

        Runsasta<3


    • Anonyymi00012

      Pidän häntä.

    • Anonyymi00013

      En ole keneenkään muuhunkaan ollut rakastunut.

    • Anonyymi00014

      En.

    • Anonyymi00018

      Edelleen. Ei se koskaan hänen tunteista kiinni ollut.

      • Anonyymi00033

        Olet itsekäs ihminen, kun et toisen tunteista välitä.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Olet itsekäs ihminen, kun et toisen tunteista välitä.

        Eihän tuossa niin sanota? -sivusta


    • Anonyymi00020

      No mihin se olisi hävinnyt.
      Miehelle. Koko päivä ollut touhua täynnä. Nyt lenkille.

      • Anonyymi00024

        Brrrrr! <3


      • Anonyymi00026

        Oletkohan sinä noissa trikoissa... Melkoisen kuumottava. Phuuuuh! Mekossakin.... Phuuuh!


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Brrrrr! <3

        Jääkaapille ja takas sohvalle...lenkille...jääkaapille..


    • Anonyymi00021

      Pidän.

    • Anonyymi00025

      Minun on turha ajatella tuommoisia. Kun ei minua oikein ole olemassakaan. Olen niin hiljainen ja huomaamaton. Olisi kyllä kiva jos nainen näkisi ja huomaisi minut ja olisin olemassa hänelle. Mutta ei niin tapahdu. Tuskin kohtaamme edes ikinä. Mieheltä.

    • Anonyymi00028

      En, mutta hän olisi voinut olla hyvin tärkeä ja rakkain kaikista.

      • Anonyymi00034

        Tuskin.


    • Anonyymi00030

      Ei kakkapää voi olla.

    • Anonyymi00031

      Tietenki. K

    • Anonyymi00032

      Toki pidän❤️🔥

    • Anonyymi00035

      En pidä. Ämmälle 🤣 Oli yksi elämän suurista rakkauksista 👍🏻

      • Anonyymi00037

        No mut hyvä.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        No mut hyvä.

        No pidätkö sinä minua?


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        No pidätkö sinä minua?

        Sua trolli? En.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Sua trolli? En.

        En ollut trolli


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        En ollut trolli

        Mutta nyt olet?
        En vastaile ilkeylyihin kunnolla.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Mutta nyt olet?
        En vastaile ilkeylyihin kunnolla.

        Ei, olen yhä tuo 20:53:26.


    • Anonyymi00038

      Kuka ketä kati on aarteeni siksi että hänellä on aidot tunteet minua kohtaan ja kostaa pettämisen varmasti puolestani halusin tai en ja aivan varmasti saa se tietää joka minua petti minulle asiasta alkaa nillittämään kysyn vain että kuinka niin tietääkseni en ole pettänyt mutta sinulla lienee todisteetkin asiasta kun moista väität ja rajahan menee siinä missä nainen sen haluaa menevän (pitää osata itsekin pitää siitä kiinni) esimerkkinä jos unien näkeminen vastakkaisen sukupuolen edustajasta on pettämistä ei yksikään nainen tai edes tyttö pysty pitämään siitä kiinni

      • Anonyymi00057

        Te puhutte täällä koko ajan ilmeisesti naapureista,jotka ei teistä välitä seurustelu mielessä,vois antaa jo rikistutkintaan!


    • Anonyymi00039

      En pidä.

    • Anonyymi00042

      En ole koskaan pitänyt. Olet ominut ihan vääriä kirjoituksia täällä.
      Nainen

      • Anonyymi00054

        Mikä sai sinut omimaan tämän?


    • Anonyymi00044

      Kyllä pidän ❤️😚🤗

    • Anonyymi00045

      En päästä juuri ketään sisään enkä useimmiten edes ajattele koko asiaa. Olen ollut tällainen aina. Kun tapasin sinut tiesin oitis kasvaneeni. Aurassasi oli jotain erilaista. Huomasin, että olit elämäsi rakkaus, kuten minä olin omani. Ohittuva. Silloinkin, kun emme olleet samaa mieltä olit hyvä vastinpari, se heijastukseni, johon kehotin sisälläni olevaa lasta ottamaan yhteyttä, jos en itse sattuisi olemaan paikalla...tulet aina olemaan suurin heikkouteni.

    • Anonyymi00047

      Kyllä tuut aina olemaan yksi sellainen.

    • Anonyymi00049

      Lapsiani

    • Anonyymi00052

      Kissalla on yhdeksän elämää

      terveisin: mister naunau

    • Anonyymi00053

      Tuskin.

    • Anonyymi00055

      Ainakin viimeisenä näillä näkymin.

      • Anonyymi00056

        😍.


    • Anonyymi00060

      Tuo.oli hyvä kysymys, asia on moniulotteinen.

    • Anonyymi00061

      Hän on kiihottavin tuttu ihanuus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe