Rakkautena minua
Pidätkö vielä elämäsi
58
958
Vastaukset
- Anonyymi00001
Häntä pidän aina. Miten se voisi muuttua?
- Anonyymi00027
Ei mitenkään ❤️
- Anonyymi00058
Kun ajat muuttuvat ,muutuvat myös elämän vaatimuksetkin.
- Anonyymi00002
Nautit nyt vaan nykyisestä seurasta etkä katsele vieraisiin pöytiin 👍
- Anonyymi00003
En. Miehelle.💔
- Anonyymi00004
Ei voi tietää, kun ei vielä tunne niin hyvin. Voimakkaimman ihastuksen sai aikaan hän.
- Anonyymi00051
Nimenomaan näin, paitsi että en usko että enää näkisimme tai voisimme tutustua. (Se on sääli.)
- Anonyymi00005
Joo.
- Anonyymi00006
Peteeee! Hyppäähän selkäääään! Tililulii!!
- Anonyymi00007
Varo Pete, oon ollut samassa tilanteessa.
- Anonyymi00008
Ois viisaampi ettei nääs
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varo Pete, oon ollut samassa tilanteessa.
meinasitko kuolla kiimaan?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ois viisaampi ettei nääs
Jaa sää tunnistit guben riemukkaasta ilottelusta jonku sun tutun minkä yhdistää johon kuhun. Ihan tervettä normoa
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
meinasitko kuolla kiimaan?
No ny kyllä gubbe eroottinen feikkidialogis kosahti, aah hah haa. T
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
No ny kyllä gubbe eroottinen feikkidialogis kosahti, aah hah haa. T
En pääse ehkä tänää viä yli tästä- älkää ikinä kokeilko☝️😆
- Anonyymi00059
Nyt liekkiä lonkilleni,oi orhini!
- Anonyymi00010
https://youtu.be/iqGOUlYABA8?si=BuY3Aul_K1Avj9Ey Tosiaan joo kyllä, kun täällä Taivaan Isän kodissa tekee paluun tulevaisuuteen erään nuoremman kohdalla.
m-n - Anonyymi00011
Luultavasti pidän <3
- Anonyymi00022
Runsasta<3
- Anonyymi00012
Pidän häntä.
- Anonyymi00013
En ole keneenkään muuhunkaan ollut rakastunut.
- Anonyymi00014
En.
- Anonyymi00018
Edelleen. Ei se koskaan hänen tunteista kiinni ollut.
- Anonyymi00033
Olet itsekäs ihminen, kun et toisen tunteista välitä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet itsekäs ihminen, kun et toisen tunteista välitä.
Eihän tuossa niin sanota? -sivusta
- Anonyymi00020
No mihin se olisi hävinnyt.
Miehelle. Koko päivä ollut touhua täynnä. Nyt lenkille.- Anonyymi00024
Brrrrr! <3
- Anonyymi00026
Oletkohan sinä noissa trikoissa... Melkoisen kuumottava. Phuuuuh! Mekossakin.... Phuuuh!
- Anonyymi00048
Anonyymi00024 kirjoitti:
Brrrrr! <3
Jääkaapille ja takas sohvalle...lenkille...jääkaapille..
- Anonyymi00021
Pidän.
- Anonyymi00025
Minun on turha ajatella tuommoisia. Kun ei minua oikein ole olemassakaan. Olen niin hiljainen ja huomaamaton. Olisi kyllä kiva jos nainen näkisi ja huomaisi minut ja olisin olemassa hänelle. Mutta ei niin tapahdu. Tuskin kohtaamme edes ikinä. Mieheltä.
- Anonyymi00028
En, mutta hän olisi voinut olla hyvin tärkeä ja rakkain kaikista.
- Anonyymi00034
Tuskin.
- Anonyymi00030
Ei kakkapää voi olla.
- Anonyymi00031
Tietenki. K
- Anonyymi00032
Toki pidän❤️🔥
- Anonyymi00035
En pidä. Ämmälle 🤣 Oli yksi elämän suurista rakkauksista 👍🏻
- Anonyymi00037
No mut hyvä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
No mut hyvä.
No pidätkö sinä minua?
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
No pidätkö sinä minua?
Sua trolli? En.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Sua trolli? En.
En ollut trolli
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
En ollut trolli
Mutta nyt olet?
En vastaile ilkeylyihin kunnolla. - Anonyymi00050
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mutta nyt olet?
En vastaile ilkeylyihin kunnolla.Ei, olen yhä tuo 20:53:26.
- Anonyymi00038
Kuka ketä kati on aarteeni siksi että hänellä on aidot tunteet minua kohtaan ja kostaa pettämisen varmasti puolestani halusin tai en ja aivan varmasti saa se tietää joka minua petti minulle asiasta alkaa nillittämään kysyn vain että kuinka niin tietääkseni en ole pettänyt mutta sinulla lienee todisteetkin asiasta kun moista väität ja rajahan menee siinä missä nainen sen haluaa menevän (pitää osata itsekin pitää siitä kiinni) esimerkkinä jos unien näkeminen vastakkaisen sukupuolen edustajasta on pettämistä ei yksikään nainen tai edes tyttö pysty pitämään siitä kiinni
- Anonyymi00057
Te puhutte täällä koko ajan ilmeisesti naapureista,jotka ei teistä välitä seurustelu mielessä,vois antaa jo rikistutkintaan!
- Anonyymi00039
En pidä.
- Anonyymi00042
En ole koskaan pitänyt. Olet ominut ihan vääriä kirjoituksia täällä.
Nainen- Anonyymi00054
Mikä sai sinut omimaan tämän?
- Anonyymi00044
Kyllä pidän ❤️😚🤗
- Anonyymi00045
En päästä juuri ketään sisään enkä useimmiten edes ajattele koko asiaa. Olen ollut tällainen aina. Kun tapasin sinut tiesin oitis kasvaneeni. Aurassasi oli jotain erilaista. Huomasin, että olit elämäsi rakkaus, kuten minä olin omani. Ohittuva. Silloinkin, kun emme olleet samaa mieltä olit hyvä vastinpari, se heijastukseni, johon kehotin sisälläni olevaa lasta ottamaan yhteyttä, jos en itse sattuisi olemaan paikalla...tulet aina olemaan suurin heikkouteni.
- Anonyymi00047
Kyllä tuut aina olemaan yksi sellainen.
- Anonyymi00049
Lapsiani
- Anonyymi00052
Kissalla on yhdeksän elämää
terveisin: mister naunau - Anonyymi00053
Tuskin.
- Anonyymi00055
Ainakin viimeisenä näillä näkymin.
- Anonyymi00056
😍.
- Anonyymi00060
Tuo.oli hyvä kysymys, asia on moniulotteinen.
- Anonyymi00061
Hän on kiihottavin tuttu ihanuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560