Siitä Multlahen tieltä!alaspäin?
Voisikos joku kertoa missä se lenris tai suliskenttä siinä on ollut ja parkkipaikka?
Miksi entistä leiritietä ei kunnosteta?
Miksi laituria ei asenneta sinne missä se on ennenkin ollut?
Voisitteko leikata heinikon Tulilahdelta?
11
249
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei vastausta..
- Anonyymi00002
Olen tullut siihen tulokseen että kuka suhtautuu tuntemattomiin vihamielisesti ja on outo ja kyräileva salaileva ja vaikenee niin sellaiset on jollain tapaa syyllisiä ja tietävät Tulilahdestakin.
- Anonyymi00003
Kyllä tämä on todella jännä juttu....
- Anonyymi00004
Vähän vois turakkoa raivata kun on kasvanut umpeen ja ennallistaa aluetta 1959 aikaan kuten aukaista sen parkkipaikan alueella kuitenkin käy asiaa tutkivia tahoja.
Opastaulunkin voisi tehdä kun on muuallakin kylillä niitä.- Anonyymi00005
Laita viesti kuntaan. Eiks täällä oo joku uusi koordinaattori ja sit lisäksi joku toinen matkailua hoitava ihminen?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Laita viesti kuntaan. Eiks täällä oo joku uusi koordinaattori ja sit lisäksi joku toinen matkailua hoitava ihminen?
Joo sanot vaan että haluat Tulilahden murhapaikkalle jotta sitä olisi ehostettava.
- Anonyymi00007
Alue on todennäköisesti yksitysomistuksessa, eikä sinne pääsyä ole pakko sallia, päinvastoin.
- Anonyymi00008
Eikä ole vaan kunta sen omistaa.
- Anonyymi00009
Jokos sinne pääsee???
- Anonyymi00010
Ainahan tuonne on päässyt.
Itekkin kävin viimevuonna.
- Anonyymi00011
Samanlaiset opastetaulut vain sinnekkin.Ja merkattuina kohdat mistä mitäkin löytyi ja missä mitäkin oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520