Lotossa palautusprosentti on jossain 40% paikkeilla. Miksi Veikkauksen pitäisi yrittää huijata?
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Veikkaus tuskin huijaa mitenkään loton arvonnassa. Lotto on ollut Veikkaukselle runsaudensarvi, joka on takonut helppoa tulosta vuosikymmenestä toiseen. Sellaista tulonlähdettä ei kannata riskeerata vilpillä, josta kiinnijäämisen riski on neljä oikein -tuloksen todennäköisyyttä suurempi.
Sen sijaan lotto on harhaanjohtava nimenä ja pelinä. Kotimaisten ja EU:n viranomaisten tulisi kieltää loton markkinoinnin pelinä, koska enin osa lotosta on rahan keruuta muuhun tarkoitukseen.
Meillähän on kielletty elintarvikkeiden nimiäkin, milloin nimessä korostettu ainesosa ei vastaa sen todellista osuutta. Tuotteita on joutunut uudelleennimettäväksi tai myyntikieltoon esimerkiksi jos niiden nimessä tai markkinoinnissa on käytetty sanaa "voi", mutta tuote on pääosin kasvirasvaa. Tai lihavalmisteiissa, joissa lihan osuus on ollut liian pieni tai sitä on korvattu runsaasti vedellä ja tärkkelyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1701849Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541340Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221985- 71897
- 55816
- 46765
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757- 89731
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151636