Kun munuaiset ja maksa vetelee viimeisiä .Ai mistäköhän sen huomaa .Turvonneesta vatsasta ja osittain kellertävä naamataulu.Onneks mulla ei ole noita ongelmia .
Pahempi homma
24
660
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmeisesti on kuitenkin alkoholiongelma!
- Anonyymi00002
En juo valitettavasti alkoholia .
- Anonyymi00003
Sinä kuulutkin parhaaseen A-ryhmään.
- Anonyymi00004
Ei ole mummilla ystäviä eikä läheisiä, jotka lähtesivät reissulle mukaan. Siitäkin voi jotain päätellä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole mummilla ystäviä eikä läheisiä, jotka lähtesivät reissulle mukaan. Siitäkin voi jotain päätellä.
Ei kukaan halua tuon mummon ystäväksi oikeasti,on niin rasittava ja tympeän oloinen tyyppi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole mummilla ystäviä eikä läheisiä, jotka lähtesivät reissulle mukaan. Siitäkin voi jotain päätellä.
Onhan yli 5000 rakasta ystävää internetissä.
- Anonyymi00006
Aloittajalla on muita pahoja ongelmia..
- Anonyymi00007
Kukas tää aloittaja on? Hänestäkö kirjoitellaan? Onko julkku myös?
- Anonyymi00009
Keskivartalon kehon rakentajat oli turaukon kanssa koolla!
Miten mahtoi mennä terveellisissä merkeissä?
Hölökyn kölökyn!
Ja mummo juomassa sillan alla,yksinään!😱- Anonyymi00010
Siis turaukin kanssa.
- Anonyymi00012
Ton t.ukin naama kellertää .
- Anonyymi00011
👆Turavideoiden viikonlopun sisältö tiivistettynä!
Ei kyllä kiinnosta katella.Juoppoja on aivan liikaa muutenkin! - Anonyymi00013
Juoneet niin et toisen maksa jo paskana.
- Anonyymi00014
Älä puhu paskaa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä puhu paskaa!
Hölökyn kölökyn ja NAM! Kyllä oli mukavaa, rentouttavaa ja hyvin nukutti, matkiksessakaan ei mitään huolia eikä kipuja. ;)
- Anonyymi00017
Ja taas meni juhannus hölökyn kölökyn!
Maksat kiittää palleroilla😂 - Anonyymi00018
Kohtapa pitää mummon päästä taas lomille,lomps🍷🍾
Ja hölökyn kölökyn!🛌 - Anonyymi00019
Huomasin heti samaa, että naama ihan keltainen. Aijemmin aina kalman valkoinen.
Ei siis koskaan terve puna poskilla.- Anonyymi00020UUSI
Kohta kuolema korjaa!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kohta kuolema korjaa!
Mutta "eteenpäin elävän mieli ja päivä kerrallaan!" Tämä on mummin "viisas" neuvo joka videolla.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta "eteenpäin elävän mieli ja päivä kerrallaan!" Tämä on mummin "viisas" neuvo joka videolla.
Olisivat voineet mennä sinne suviseuroille sovittamaan tuota tubetus syntiään ja maallista vouhotustaan!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olisivat voineet mennä sinne suviseuroille sovittamaan tuota tubetus syntiään ja maallista vouhotustaan!
Oletko itse synnitön kun jaksat samaa hokea tauotta.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko itse synnitön kun jaksat samaa hokea tauotta.
Mitenpä on asia omalla kohdallasi?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitenpä on asia omalla kohdallasi?
Jokaisella on oma usko, kaikilla ei ole vaan tarvetta sitä jatkuvasti toitottaa, eikä kerätä uskollaan omaa hyötyä, eikä teeskennellä parempaa kuin ihan oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522