Rva odottaa

Anonyymi-ap

Meillä rouva on tottunut kimppanaisena olemiseen.
Nyt on kuin tulisilla hiilillä kun hänen vakkari on tulossa rva panemaan.
30-45min niin rva saa vierasta munaa pilluun.
Meillä rouvva ja vieras saa panna kaksistaan ensin rauhassa ennen kuin pannaan kimpassa.
Naiseni on jo minihameessa. Il.an pikkareita ja avokaulainen hihaton toppi ilman rintsikoita eikä anna mun panna ennen kuin vieraamme on ensin pannut.

24

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihana rouva antaa vieraan ensin tulla sisään 👍 täällähän ihan isopaksu kulli heräsi..

• Anonyymi00004

Jos sulla on iso ja paksu niin vaimo antaa sulle jos asut lähellä.
        Miten sinuun saa yhteyden?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

On vaimolle isoa herkkua. Häme 03

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Onko teillä kik

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko teillä kik

Ei ole kikkiä.
        On vain s-posti ja 28-v vaimoni kiimainen pillu Kanta-Hämeestä!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Onko teillä kik

Ei ole.
        Laita s-posti osoite niin päästään rauhassa sopimaan miten tehdään vai jätetäänkö tekemättä?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole kikkiä.

Ootteko vielä täällä?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole kikkiä.

isopuntti ät gmail.com

• Anonyymi00002

Samoin mun vaimo aivan sekaisin kun aamu kahveella oltiin. Lähdetään ajelee mökille itä- suomeen klo. 19 maissa, tuttu vakkari menee aiemmin lämmittää saunan valmiiksi. Kolmistaan harrasteta yhdyntää laisinkaan, kerran kokeiltu mut itse saanut kiksejä siitä. Meillä erillinen hirsi aitta joka sisustettu vaimon maulla, pitsi verhot ja pinkit petivaatteet herättävät sisälle mentäessä eroottiset aistit. Itse nukun mökissä kun vieras huudattaa vaimooni, monasti terassilla yöllä kuuntelen vaimon ulinaa. T. M 54v

• Anonyymi00023

Me ollaan kutsuttu pari naista (eri aikoina) meidän mökille saunomaan ja paljuilemaan. Mukava ollut seurata, miten miehelläni ja naisvieraalla alkaa vaivihkaa olemaan käsipeliä ja kiima yltymään, kun yrittävät salata sitä minulta.
        Olen sitten valittanut väsymystä ja mennyt aiemmin "nukkumaan" aittaan, niin ovat päässeet tositouhuun. Olen kuunnellut ikkunan raosta sitä kiimailua ja panemista...

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Me ollaan kutsuttu pari naista (eri aikoina) meidän mökille saunomaan ja paljuilemaan. Mukava ollut seurata, miten miehelläni ja naisvieraalla alkaa vaivihkaa olemaan käsipeliä ja kiima yltymään, kun yrittävät salata sitä minulta.
        Olen sitten valittanut väsymystä ja mennyt aiemmin "nukkumaan" aittaan, niin ovat päässeet tositouhuun. Olen kuunnellut ikkunan raosta sitä kiimailua ja panemista...

Mun yhdellä pitkäaikaisella kaverilla on ollut jo pitkään tapana kysyä minulta "harrasteistako kimppaseksiä sinä minä ja sinun vaimo"?
        Puhuttiin usein vaimon kanssa, onkohan hän ihan tosissaan vai onko leikillään kysytty?
        Kysyin itse vaimoltani mitä jos kokeillaan meneekö hän puihin jos suostutaan hänen ehdotukseensa.
        Vaimo mietti mitäs jos hän suostuukin oikeasti kimppaan jos lupaudutaan?
        Kerroin että siinä tapauksessa meidän pitää mennä juttuun mukaan koska muuten me näytetään tyhmiltä eikä hän.
        Vaimo suostui ja sanoi "onko se varma että se on sulle ok jos joudutaan kuitenkin kimppaseksiin hänen kanssa" kerroin olevani varma että kestänyt sen.
        Tästä on pari kuukautta aikaa kun ajateltiin säikäyttää kaveri kun on ukkomies kuitenkin.
        Kaveri tuli ja kysyi kimppaseksiin mukan niin vaimo sanoi "mennään heti ja laski matkalla hameen ja t paidan rintaliivejä ei ollut mutta jätti myös pikkarit matkalle.
        Kaveri seurasi ja oli heti vaimon rintoja kokeilemassa oli kuulemma pitkään himoinnut mun vaimoa.
        Nyt sitten pääsi imemään rintoja ja vaimo meinasi panikoida kun kaveri alkoi työntää aisaa pilluun.
        Pidin vaimoa kädestä ja levitin säärtä että kaveri sai aisansa vaimoni pilluun.
        Vaimo seurasi minun ilmeitä kun häntä pani vieras mies (tuttu mies oli).
        Kaveri on ollut meillä melko usein kun vaimokin on rentoutunut ja kaveri nauttii kun panee vaimoa.
        Meidän pikka osui omaan nilkkaan mutta on yllättävän kiihoittavaa kun omaa vaimoa panee toinen mies.

• Anonyymi00003

Joo tullaan tullaan kaverin kaa sinne!

• Anonyymi00015

Mun vaimo käy välillä yksin kolmannen kanssa naimassa. Ja vakkarinsa kanssa aina ilman minua, joskus on vakkari saanut ottaa kaverinsa mukaan.

• Anonyymi00016

Mun vaimo oli työkaverinsa kanssa panemassa töiden jälkeen ja aamuun asti.
        Oli vain yksi sääntö, miehen piti tehdä fritsu häpykummulle tai rintoihin aina kun oli pannut vaimoa.
        Kun laskin fritsuja niin tuli mieleen että siellä on ollut muitakin miehiä panemassa.
        Laskin 13 fritsuja ja vaimo väitti että oli ollut vain yksi mies.
        Mies oli esittänyt toiveen saada nussia vaimoa toistekkin.
        Pystyykö yksi mies panemaan 13 kertaa illan ja yön aikana?

• Anonyymi00017

Kertooko sulle mitä hommaillut kun liikkeellä ilman sinua?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kertooko sulle mitä hommaillut kun liikkeellä ilman sinua?

On yleensä naispuolisten ystävieni kanssa tapaamisia.
        Kerran on soittanut ja kysynyt mitä minä tykkäisin jos hän antaisi yhdelle miehelle joka on yrittänyt iskeä vaimoa?
        Lupasin hänen antaa miehen panna.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mun vaimo oli työkaverinsa kanssa panemassa töiden jälkeen ja aamuun asti.
        Oli vain yksi sääntö, miehen piti tehdä fritsu häpykummulle tai rintoihin aina kun oli pannut vaimoa.
        Kun laskin fritsuja niin tuli mieleen että siellä on ollut muitakin miehiä panemassa.
        Laskin 13 fritsuja ja vaimo väitti että oli ollut vain yksi mies.
        Mies oli esittänyt toiveen saada nussia vaimoa toistekkin.
        Pystyykö yksi mies panemaan 13 kertaa illan ja yön aikana?

Olisitko niin jotta miehiä olisi ollut useampi eikä välttämättä joka kerta merkattu tai yksi mies merkannut useammalla fritsuja joka panon.

• Anonyymi00022

Heräsin aamulla meidän ekaan lomapäivään kun vaimo kävi laittamassa kahvin tulemaan kun meidän vakkari kaverilla on työpäivä.
      Vaimo tuli takaisin ja otti vieraamme kalun suuhunsa ja alkoi imeä.
      Mies heräsi ja vaimo sanoi haluavansa miehen panevan häntä vielä ennen lähtöä.
      Katselin vähän salaa kun vaimo risti säärensä miehen vyötärölle tämän pannessa mun vaimoa.
      Nukumme kaikki kolme samassa sängyssä miehen ollessa meillä vaimo keskellä ja vaimo nukkuu aina alasti.
      Kävin muiden kanssa kahvilla ja kun mies lähti hän kysyi tuleeko hänkin töistä suoraan johon vaimo sanoi että odotamme täällä häntä.
      Mentiin vaimon kanssa sänkyyn ja panin vaimoani spermasta liukkaaseen pilluun.
      Vaimo kertoi heidän panneen aamulla ja minä kerroin katselleeni kun mun vaimo imi vierasta aisaa ja vaimoa pantiin innolla.

• Anonyymi00025

On hienoa kun on päässyt mustasukkaisuudesta yli ja pystyy antamaan myös toisen panna vaimoa.
        Vaimon täytyy myös nauttia kun vieras panee häntä muuten hommassa ei ole mitään mieltä.

• Anonyymi00030

No joo, nää samat sadut on sulta kuultu moneen kertaan.

• Anonyymi00026

Hyvä noi kuuluu tehdä.

• Anonyymi00027

Vieras sperma pitää vaimon tyytyväisenä. Monelle vaimolle sitä ruiskinut sisään isolla kullillani. M. 50

• Anonyymi00028

Pitääkö tuhma vaimosi fistauksesta?

• Anonyymi00029

Tuo "vakkari" tyyppi paljastaa itsensä kirjoittelemalla jatkuvasti samaan ketjuun fantasioitaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe