Pyörän Puntit...
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Silmien muljautuksen saa rengasliikkeessä jos kyselee pyörän puntteja.
- Anonyymi00002
Ja pundin(deellä)kysyjälle opastuksen että tuolla on ovi joka johtaa ulos.
- Anonyymi00003
Ammattilainen yleensä ymmärtää mitä asiakas tarkoittaa. Vain harrastelija jää pohtimaan yksittäistä sanaa loppuillaksi.
- Anonyymi00004
"Ammattilainen yleensä ymmärtää mitä asiakas tarkoittaa. Vain harrastelija jää pohtimaan yksittäistä sanaa loppuillaksi."
Mutta mitä ymmärtää ihminen joka ei ymmärrä edes pultti ja puntti sanan eroa?- Anonyymi00007
Tämän keskustelun perusteella pultin ja puntin ero näyttää olevan monelle selvä. Vaikeampaa näyttää olevan sen ymmärtäminen, mitä toinen ihminen tarkoittaa.
- Anonyymi00005
Pultti ja puntti tarkoittavat täysin eri asioita. Pultti on kiinnitystarvike, kun taas puntti viittaa puhekielessä painoon, pieneen pakkaukseen, fyysiseen harjoitteluun tai housujen lahkeisiin.
Puntti sanan käyttö väärässä yhteydessä kuvastaa hyvin vain sanojansa ulkoista ja sisäistä olemusta.- Anonyymi00008
Mielenkiintoista, että murresanasta päädyttiin luonneanalyysiin. Netistä löytyy kuitenkin aika helposti tieto siitä, että puntti kuuluu savolaisiin murresanoihin. Ehkä hakukone olisi tässä tapauksessa ollut hyödyllisempi kuin persoonallisuustulkinta.
- Anonyymi00006
Saa liikkeestä lokasuojia. 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483