En elä miljonäärin elämää, talo on Hesalaisen yksiön hintainen, se on vain 350 neliöinen kaikilla herkuilla ja kaikki on parasta mitä rahalla saa.
Olohuoneen korkeus on 8 metriä ja siihen mahtuisi yksi kokonainen talo.
Keittiö ja portaat on puusepän luomuksia.
Uima-allaskin vain kymppitonnin ja kokoa että tumpeloille pelkät laatat maksaa kympin saman kokoiseen.
Autotkaan ei edes premium- luokkaa kun tuli myytyä osamaksumeba vex ja vaimon MG on vain haave.
Teemme itse yli 95% ruoista ja loput käymme päivittäin kommuunissa pummilla.
Ei ole maksettuja kokkeja eikä ökökalliita lihoja eikä sisäfileitä, mutta grillailen paljon halpaa lihaa, onhan minulla kyläsepän tekemä rosterilaatikko sitä varten.
2010
Me teemme itse.
4
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pikkuinen Pasanen. Rakentaminen ei ole kallista vieläkään Thaimaassa maaseudulla.
200 tonnilla saat hulppean lukaalin joko kivestä tai puusta tai molemmista.
Halvemmallakin. Älä esitä asuvasi Thaimaassa jos et tiedä perusasioita.Kuules Tyttönen, minä en ole kommentoinut rahamäärää millä kustannuksilla väität rakentaneesi haaveilluusiokotihotellisi hotellin uima-altaalla josta Urpå vielä joitakin fotojakin olet valikoidusti julkaissut.
Sen verran olen kustannuksiin maininnut, että kuvasi uima-allasta ei ole mahdollista missään tapauksessa aikaansaada kymppitonnilla.
Minä olen rakennusmestari ja harjoittanut ammattiani noin 4 vuosikymmentä, joten kyllä minulla rakentamisesta on varsin kattava tietoisuus.
Sinulla on ollut paniikinomainen tarve tuoda julki kaikkea mahdollista omasta rakennustietoisuudestasi ja kokemuksistasi haaverakennusteknikkona joka ei ole koskaan ollut rakennusmestari.
Sun bablas on niin överiä kuin olla ja saattaa, sekä hyvin paljon ristiriitaisuuksia, joten huuhaa.
Olen lausunut että on kokemusta Lahtelaisista kaveriporukoista, jotka ajeli Lahti-Hesa-Lahti väliä päivittäin ja sinä olet kirjoituksillasi osoittanut olevasi juuri sitä roskasakkia mitä minä tarkoitan.
Pidät minua edelleenkin “Pikku Pasasena” ja olen ystävällisesti lausunut seuraamukset siitä, joten tulet vielä toimestani panikoimaan, lupaan sen.
“Pikkuinen Pasanen. Älä esitä asuvasi Thaimaassa jos et tiedä perusasioita.”
Edellinen kestotilauksesi toimitus poistui oltuaan pari viikkoa kommentointien alla ja mielenkiintoisia kommentteja tuli.
Aikanaan sitten tiedoksesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410092/lahdesta-pattayalle-
Seuraava on laadinnassa joten aijaileppa lisää materiaalia, vaikkapa siitä sun Hesalaisen yksiön hintaisesta haaveilluusiokotihotellistasi,
Ps. Oletko jo käynyt kyläsepällä suurentamassa sitä vaimosi sormusta?
- Anonyymi00002
Minä minä minä tolppa-apinan jutut kiertää kehää
- Anonyymi00003
Nuo kaikki on sinun kirjoituksia, jos et sattunut huomaamaan joten ne on sinun juttusi jotka kiertää kehää, eikä edes omaa kehää vaan toisten.
Voinhan minä alkaa mieliksesi valehtelemaan että talo maksoi tsiljoonaseittemänsataatuhattaviiskymppiä ja ja altaan laatat on puhdasta kultaa, vetenä käytämme tietenkin Eviania ja Madonna on paraikaa uimassa siellä.
Miten se Mersu nyt on sitten minun auto yhtäkkiä kun sehän oli leasingyhtiön auto jolle naureskelit autuaasti tekonaurua?
Sinä et todellakaan ole toiminut 40 vuotta rakennusmestarina etkä edes rakennuksilla, sillä niin kujalla sinä olet niissä jutuissa ollut, ettet usko edes sitä kuinka letkusta voi tulla betonia eri muodoissaan.
Olet ollut korkeintaan apupoikana jota kutsuttiin nimellä Hönö, kunnes eivät jaksaneet katsella homopetteriä poninhäntineen laittamassa luomeen lilaa homopäissään.
Joo ja minulla on grilleistä ja grilliruoista myös kuvia, mutta sinulla on vain puheita hunajaruiskuista. Ainoa ruisku mikä sinulla on, on se naapurihuoneen Riston nahkaruisku ja se on hanurissasi aina kun Ristoa huvittaa.
2010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472