Mitä musta puhutaan siellä? Voisit sanoa kun itse tämän aiheutit
Mikset voi sanoa
11
323
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vastaa
- Anonyymi00007
Jospa ihan ottaisit yhteyttä irl?? 😅
- Anonyymi00002
Katkera tynnyri
- Anonyymi00003
En ymmärrä. En ainakaan oo kellekkään kestään mitään pahaa puhunut, enkä mitään muutakaan. Jos niikseen tulee.
- Anonyymi00004
Kenestä puhutaan mitä ja missä
- Anonyymi00005
Enhän mä nyt voi mennä susta kellekään puhumaan. Sehän ois ihan ilmiselvää.
- Anonyymi00006
Onks Sukeltelija vielä pinnalla? Jos oot et oo kauaa jos jatkat samaa rataa.Toivottavasti oot huolellinen niiden happipullojen kans ettei satu vahinkoa.
- Anonyymi00008
En puhu kuin töistä en kenenkään asioista. Sitä en tiedä mitä muut puhuu.
- Anonyymi00009
Jaa missä? Ja mitä sillä on väliä mitä joku jossain puhuu? Totuus kun ei muutu miksikään vaikka kurkku suorana huutaisi valeita. Lailla Trumpin ja Putinin.
- Anonyymi00010
Tämä ei ollut multa. Tiedän, että moni puhuu, mutta enää jaksa välittää siitä.
- Anonyymi00011
Se mitä kenestäkin puhutaan missäkin on kukin ihan itse aiheuttanut omalla käytöksellään mä en niidenkään osalta korjaa muiden käsityksiä kehotan korkeintaan itse tutustumaan (jos uskallatte)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477