Tiedät sen itse. Miehen ei kuulu vaihtaa vanhaan vaan nuorempaan! Jos siis kaipaat muuta kuin mitä sinulla jo on.
Mies, olet Saalis
9
341
Vastaukset
- Anonyymi00001
Entä itse?
- Anonyymi00003
Tasan ei käy onnen lahjat.Tiedän satoja miehiä ketkä olisi tilallasi eli saalis.
He elävät rakkaudettomuudessa koska eivät kelpaa haluamalleen.
- Anonyymi00004
Vaihtakaa te muut nuorempaan ei ne vaihtamalla ne pillut tai vitut siitä miksikään muutu kun hetkeksi korkeintaan josko olisin joskus vaihtanu ni parempaan narsistia paremman löytää helposti jopa etsimllä jos niikseen tulee
- Anonyymi00006
Tämä aloitus on hyvä esimerkki siitä miten syytät muita siitä mitä itse teet. Ensin teit aloituksen jossa haukuit ja syytit sitä naista siitä, että hän olisi palstalla haukkunut sinua ( vaikka ei ole) ja vielä sen jälkeen itse kirjoitat tällaisia tänne. Eli jo ainakin toinen tällainen. En ole täällä ollut lukemassa niin en tiedä onko enemmänkin. Huomaatko, että se olet sinä itse jonka näet muissa?
- Anonyymi00007
Ehkä vanhempi on älykkäämpi kuin sinä ja heillä synkkaa paremmin.
- Anonyymi00009
Täysin samaa mieltä ❤️ Sivusta.
- Anonyymi00008
Ikä ei takaa edes hyvää ulkonäköä, saati jotain syvempää ja parempaa. Silti noin yli 25 vuotias nainen voi olla myös kaunis, mutta myös vähemmän kaunis. Tosin reilu 40 vuotias voi olla myös jopa maailman kaunein nainen, siis suuren massan mielestä. Sinänsä iällä ei ketään saada sinänsä mielenkiintoisemmaksi. Tärkeintä on mitä oikeasti on, oikeassa elämässä, juuri nyt, omana itsenään.
- Anonyymi00010
Lähtökohtaisesti mies haluaa yleensä aina vaihtaa nuorempaan… poislukien äitihahmojen etsijät.
- Anonyymi00011
Ei pidä paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1391975Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus151522Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621177
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 76842
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33823