Eri asia onko mulla mitään saumaa sinuun. Sullahan on se nuorehko vaimokin. En ole muutenkaan mitään parasta vaimomatskua. Jos oletetaan, että menisimme yhteen, niin mulla olis sulle paljon jaettavaa. En nytvoi kertoa mitä, mutta olisit osa mun suurta juttua. Jos vain haluaisit olla...
Kyllä mä haluaisin sut omakseni
5
164
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olisikin oikeassa elämässä jotain todellista. Myös minulla olisi aivan valtavasti annettavaa. Olen koko ikäni jättänyt lähes kaikki resurssini käyttämättä ja minusta on tullut hyvin laiska. Tiedän että tarvitsisin elämäni sytyttäjän, minulla olisi niin paljon annettavaa muussakin kuin tunnetasolla ja rakkaudessa.
- Anonyymi00002UUSI
No voihan... voisin olla sun sytyttäjä! Olisin sun sytyttäjä!! Olisimme yhdessä huipputiimi. Ja näkisit ihan livenä miten elämä voi muuttua ... haluaisin sun potentiaalin käyttööni..tarvitsisin sitä, janoaisin sitä...
Kyllä me kuulummeö yhteen!!!! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No voihan... voisin olla sun sytyttäjä! Olisin sun sytyttäjä!! Olisimme yhdessä huipputiimi. Ja näkisit ihan livenä miten elämä voi muuttua ... haluaisin sun potentiaalin käyttööni..tarvitsisin sitä, janoaisin sitä...
Kyllä me kuulummeö yhteen!!!!Oikeasti tarvitsen sun kantaa ja taitoa yhteen asiaan.. voisinpa vain voittaa kaikki turhat pelot.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä me kuulummeö yhteen!!!!Yes, for your eyes only live.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oikeasti tarvitsen sun kantaa ja taitoa yhteen asiaan.. voisinpa vain voittaa kaikki turhat pelot.
Vaikea toisen puolesta noihin pelkotiloihin sanoa muuta kuin ratkaisuehdotus taitaa yleensä olla pelkojen kohtaaminen, kävi miten kävi, mutta ainakin pelko voi hävitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762376IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631839- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131236Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
- 28813
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43805