Tarkoitus olisi ostaa uusi itäauto. Daciassa on paremmat ajo-ominaisuudet ja se on muotoiltu nykyaikaisemmin, sen viimeistely ja materiaalit ovat parempia. Myös ruosteenesto on edellä skoodaa huikeasti. Skoodan etuna on taas tiheä itäautojen korjaamoketju.
Mitä mieltä olette?
skooda vai Dacia?
7
212
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Surkea trolli kopioinut tämän Toyota-palstalta. Kyllä voi joku Tojo saada trollin pään sekaisin
- Anonyymi00002
Mutta eihän Dacia ole itäauto? Romanialaiset eivät ole slaaveja, romaniankieli kuuluu romaanisiin kieliin ja emoyhtiö on ranskalainen. Älä hyvä mies mene yhdistämään mukavaa ja järkevää länsiautoa Skodan kaalilavetteihin.
- Anonyymi00003
Viesti raportoitu oblastimme politrukille. Dacia ei ole itäauto vaan kapitalistien hapatusta. Sitä me emme hyväksy. Me seisomme Skodan joukoissa! Taisto
- Anonyymi00004
Jos Venäjän kielen taitosi ei ole hyvä—> valitse Dacia! Jore
- Anonyymi00005
Dacia totta kai, kahdesta itäautosta se parempi.
- Anonyymi00006
Daatsia tilattu, ei skootaaa!
- Anonyymi00007
Voi näitä turhia ja lapsellisia provoja.
Nyt poika kouluun tai terapiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598