Kun kuolen. Se on minun oma päätös. Vain minun! Minä saan tehdä elämälleni mitä haluan!! Eikä minun ole pakko edes elää. Kaikille muille se on parempi niin.... Hoidan asiat kuntoon ja sitten minun on aika vihdoinkin mennä taivaaseen kotiin. Minne oikeasti kuulun!!
Se on minun päätös vain minun
11
120
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen jo vuosia tiennyt tämän... Hoidan vaan asiat kuntoon.... Sinä päivänä olen taas pitkästä aikaa onnellinen ja iloinen, kun pääsen pois lopullisesti!! Hoidan asiat, ettei ongelmia tule minun kuolemani jälkeen ja kirjoitan silloin jäähyväiskirjeen. Olen laina-ajalla. Viimeksi peruin vain, koska asian hoitaminen oli kesken. Ei kuulu muille. Se on vain minun ikioma päätös!!!
- Anonyymi00002UUSI
Siksi hymyilen ja olen onnellinen nykyään, kun tiedän tämän ja nautin loppu elämästäni.
- Anonyymi00006UUSI
Kun kaikki on lopussa, voi jatko-ajasta jopa nauttia ilman velvoitteita. Parempi jossain laitoksessa niin sähkölaskutkin hoitaa se kuuluisa joku muu.
- Anonyymi00003UUSI
Toivottavasti kirjoitat edes itsenäsi etkä yritä lavastaa tätä muka jonkun muun kirjoittamaksi jotta lavastettu itsemurha vaikuttaisi todemmalta.
- Anonyymi00004UUSI
Mutta jos olet oikea ihminen etkä mikään sairas rikollinen niin toivon ettå muutat vielä mielesi 💛🫂
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta jos olet oikea ihminen etkä mikään sairas rikollinen niin toivon ettå muutat vielä mielesi 💛🫂
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus että elämä muuttuu vielä paremmaksi ja siihen kannattaa uskoa😊
- Anonyymi00007UUSI
Sen päätöksen tein kauan sitten, kunhan olen hoitanut asiat kuntoon ja järjestän, ettei tule ongelmia heille, jotka jäävät elämään. Lähden kotiin taivaaseen rakkaiden ihmisten luo. Ihmisten, jotka ovat minua oikeasti rakastaneet... Siksi hymyilen ja olen onnellinen, kun heidät tulen näkemään. Viimeksi siirsin vain eteenpäin, koska asiat olivat täysin kesken.
- Anonyymi00008UUSI
Osatotuus on nyt kyllä sanomasi. Valta päättää oma elämä on jokaisella. Mutta ei ole valtaa jatkaa jos se päättyy jotenkin muutoin. Valta on kuolla, mutta valtaa ei ole elää aina vaikka niin haluaisi.
Itse olen menettänyt elämänhaluni jo vuosia sitten. Mutta en päätä sitä, ihan jo jääräpäisyyttäni koska koen sen luovuttamiseksi, mutta myös sen vuoksi, että se on lopputulos mikä tulee kuitenkin. Vaihtoehto on aina olemassa kuitenkin. Jos jaksaa tämän päivän, niin optio säilyy kuitenkin huomiselle, niin mihinkäs tässä on kiire. Siedetään sitten loppuun asti. Ja jos homma jatkuu tämmöisenä, on rajan yli mennessä muutama tiukka kysymys esitettävänä, jota en kysy nöyränä, vaan todella hyvää selitystä odottaen. - Anonyymi00009UUSI
Minua EI tarvitse sääliä! Eikä mitään muutakaan. Oli virhe, etten nuorempana tehnyt lopullisesti päätöstä. Silloin siirsin kauas tulevaisuuteen jo silloin päätin, jos ei elämä ole hyvä, kun olen määrätyn ikäinen niin lähden kotiin rakkaiden ihmisten luo taivaaseen. Se ikä on jo tullut. Olen enää laina-ajalla.
- Anonyymi00011UUSI
Ei kai täällä kukaan olekaan säälinyt. Sinun elämä, sinun valinnat. Voit lähteä luovuttajana nyt tai sitten kestää pestin loppuun asti.
- Anonyymi00010UUSI
Kenenkään EI tarvitse syyttää itseään. Ei ole kenenkään syy tai vika. Loppu ajan nautin elämästä ja teen kaikkea kivaa ja tuhlaan rahaani ja elään parasta kesää ja vietän ikimuistoiset synttärit, kun ne joskus ovat ja elään täysillä ja viimeiset vuodet!!! Elään parasta elämää ja nautin täysillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762416IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk651860- 1541433
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131257Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021211Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48945- 90884
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43825- 28813