Ihmiset eivät tajua!! Että se voi olla jopa Suomen lain mukaan rikos. Itsetyydyttäminen toisen nähden voi olla rikos ja nautinnon saaminen. Härskit puheet ja seksuaalisesti värittäneet puhelut jne. Alla on pätkä Suomen rikoslaista
"Rikoslain 20 luvun 6 §:n mukaan seksuaaliseen ahdisteluun syyllistyy henkilö, joka koskettelemalla tekee toiselle seksuaalisesti merkityksellisen teon, joka loukkaa tämän seksuaalista itsemääräämisoikeutta.Uusi laajennettu määritelmä: Vuoden 2023 lakimuutoksen myötä ahdisteluksi voidaan tuomita myös silloin, kun teko ei tapahdu koskettamalla, vaan kyseessä on esimerkiksi toistuva tai vakava sanallinen häirintä, seksuaalisesti värittyneiden kuvien tai viestien lähettäminen taikka itsensä paljastaminen."
Joko nyt menee jakeluun??? Laki on muuttunut.
Onneks vihdoinkin muuttui!!
Se voi olla jopa rikos
4
209
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
voit laittaa liinan tahi kätesi toisen silmille niin sen ei tartte katella runkkaustasi, jos vaikka satutta naamatusten junassa istumaan
- Anonyymi00002
itsetyydytän yöllä välillä kun nukun alasti. Vaikka sälekaitinet on kiinni jos joku näkee sälekaitimen läpi. Parempi jättää katomatta. Mulle se kuulluu normaaliin eläämään .
Ihmeellistä touhua.
Terv. Sivullinen (Jos näkee miksi alkaa toljotaa !!)- Anonyymi00003
Sehän on sama kuin finnin tai paiseen poksauttaminen, tai korvakäytävä kutiaa niin helpottaa vähän rassata vaikka korvaan ei kuulemma mitään kyynärpäätä pienempää saisi tunkea.
- Anonyymi00004
Miksi sinä onneton kirjoitat tuollaista tänne rakkauspalstalle kun se ei tänne kuulu?
Muistuu menneiltä vuosilta kun radiossa oli joskus myöhäisiltana jotain erotiikkateemaista ohjelmaa minne sai soittaa niin sinunlaiset sinne soittelivat puhelimella raiskauskokemuksiaan, siis aivan väärään paikkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361937Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37808Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632