Vartalo liian kurvikas vai sopiva?
Onko kaivattusi
28
583
Vastaukset
- Anonyymi00001
Liian laiha.
- Anonyymi00002
siis hyvä. olet semmonen ko olet.
- Anonyymi00003
Kakkosnelonen.
- Anonyymi00004
Mieheksi ei ole liian kurvikas 😂
- Anonyymi00013
On vähän kurvikas.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
On vähän kurvikas.
Kuhaslirvikas.
- Anonyymi00005
Kurvikas tarkoittaa että on erottuva, hoikka vyötärö, leveä lantio ja pyöreät tissit. Hänellä on sellainen vartalo, ei ole liian kurvikas.
- Anonyymi00006
kurvikas, mutta ei liian kurvikas :)
tee - Anonyymi00007
Näin on. Isomahainen ei ole kurvikas, vaan sellaiselta puuttuu kurvit. Kurvikas= tiimalasivartalo tai 8: n mallinen vartalo, ei pallo.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin on. Isomahainen ei ole kurvikas, vaan sellaiselta puuttuu kurvit. Kurvikas= tiimalasivartalo tai 8: n mallinen vartalo, ei pallo.
Mitä vikaa on pallossa 😡
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä vikaa on pallossa 😡
Ei mitään vikaa, se vain ei ole kurvikas. Scarlett Johansson, tai Jennifer Lopez ovat kurvikkaita, Ulla Tapaninen ei.
- Anonyymi00025
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei mitään vikaa, se vain ei ole kurvikas. Scarlett Johansson, tai Jennifer Lopez ovat kurvikkaita, Ulla Tapaninen ei.
Mielestäni Shakira on 10.
- Anonyymi00010
V*ttuako se sulle kuuluu.
- Anonyymi00011
Toisten arvostelijat ovat pohjasakkaa.
- Anonyymi00015
Ihanan pyöreä pyllykkä!
- Anonyymi00016
Kyllä se on kuin gaselli kun laittaa 8 sentin piikit niin näkyvissä on nainen kuin unelma. Ne muodot säärissä, harvalle sopii korkokengät kuin hänelle. Osaa kävellä ja juosta niillä. Harva onnistuu siinä niin luontevasti. Ne pohkeet ne pitkät sääret. Ne muodot. Isot rinnat. Pitkät luonostaan kihartuvat hiukset. Jumalainen Veistos. Joka puolelta näyttää hyvältä ja on sopusoinnussa.
- Anonyymi00017
oikeen hyvä.... saispa halata...
yksJ- Anonyymi00020
Huomenna saat 😘
- Anonyymi00018
Kierohan se on. Mut syntynyt niin. Rakas silti.
- Anonyymi00019
meitä on kolme samaan muottiin lattajalat ja jalkaset olkaa hyvä muaailima
- Anonyymi00021
Kaunis❄️🤍
- Anonyymi00022
- Anonyymi00023
Pakarat terästä rintalihakset kuin panssarit! :D 🤷🏼♂️
- Anonyymi00024
Joopa joo,mutta viime kädessä on ihanaa ,jos siinä vierellä on vaan ihminen.
- Anonyymi00026
No kuka vaan ihminen ei kelpaa.
- Anonyymi00027
Erittäin sopiva on, eroottinen ihanuus. Tunteet tuli silloin ilmaistua, Kyllä hän tietää! Saisi vaan olla tässä hyväiltävänä, tulisi Kuumat paikat Molemmille!🔥
- Anonyymi00028
Joo vois olla aika hot ❤️🔥💥👌huh huijakkaa🥵🔥kuulosti kyllä ihan pmiehelle
- Anonyymi00029
Yllä yhdessä kommentiss sen kerroin aika suoraan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488