Päätetään suunsoitto tästä henkirikoksesta

Anonyymi-ap

Sekä tekijän että uhrin elämät pilalla. Toinen lähti "laudoissa",toinen raudoissa. Uhrin omaisille voimia,tekijän omaisille en tiedä mitä. Tekijä on nyt saanut julkisesti monellakin foorumilla ikävää julkisuutta. Siinä ohessa hänen sukua (syyttä?) solvattu. Tämmöiset tapahtumat ei ole millään tavalla toivottavia. Yritetäänkö jatkossa välttää tämmöisiä?

14

718

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei Pieksämäellä osata päättää jauhamista.

• Anonyymi00003

Miksi pitää tänne ketju heti avata? En ole koskaan ymmärtänyt. Tyhmää.

Tosi surullinen keissi. On noita nyt ennenkin tapahtunut, mutta surkein homma nyt et koilujen päättäjäiset.

Nyt ei keskustella tästä enää. Lähden saunavastan tekoon.

• Anonyymi00004

Kyllä tästä puhutaan ja pitkään ..sauna opettaa kun linna kutsuu.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä tästä puhutaan ja pitkään ..sauna opettaa kun linna kutsuu.

Voi napit mukana saunaillassa piristää nuorta puukottajaa mukavasti.Saunan jälkeen tuumaat että ottasko KARHUN ,mutta..ne ottikin sut.Illalla suu vaahossa kun ei muuta saanut kuin kaffet ja rinkelin PIRIN TILALLE.Kiva katella ikkunasta rautojen välistä kun 20-30c lämpöä ja vapaus toisella puolella.Siinä jossain vaiheessa rupee miettimään mitä helvettiä mä touhusin.Mutta kun vapaus koittaa linnasta niin ei se tekeminen jäänytkään taakse vaan nyt ne kaikki vasta on edessäppäin.Kuka tunnistaa ,miks kaikki kattoo ja vielä pitäs velatkin kuitata ennen kuin taas tapahtuu jotain.OTTAKAA NUORET OPIKS ::JA ANTAKAA VENKULOITTEN OLLA ::ELKÄÄ PUUTTUKO VAAN NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi napit mukana saunaillassa piristää nuorta puukottajaa mukavasti.Saunan jälkeen tuumaat että ottasko KARHUN ,mutta..ne ottikin sut.Illalla suu vaahossa kun ei muuta saanut kuin kaffet ja rinkelin PIRIN TILALLE.Kiva katella ikkunasta rautojen välistä kun 20-30c lämpöä ja vapaus toisella puolella.Siinä jossain vaiheessa rupee miettimään mitä helvettiä mä touhusin.Mutta kun vapaus koittaa linnasta niin ei se tekeminen jäänytkään taakse vaan nyt ne kaikki vasta on edessäppäin.Kuka tunnistaa ,miks kaikki kattoo ja vielä pitäs velatkin kuitata ennen kuin taas tapahtuu jotain.OTTAKAA NUORET OPIKS ::JA ANTAKAA VENKULOITTEN OLLA ::ELKÄÄ PUUTTUKO VAAN NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ.

Sen tajuaa poika pian,että vapauden menetys vuosiksi ei ole mitään herkkua!

• Anonyymi00006

Kävin saunassa.

• Anonyymi00007

Otitko KARHUN saunan jälkeen vai ...kaks karhua sinut.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Otitko KARHUN saunan jälkeen vai ...kaks karhua sinut.

Huumaavat napit vaihtuu VOI NAPEIKS..mutta ei suunkautta otettaviksi...Karhu tykkää

• Anonyymi00011

Lopetin jo kauan sitten. Nuorena tuli hölmöiltyä.

• Anonyymi00012

Uhrin, puukottajan ja heidän läheistensä viestintä pitäisi poliisien tutkia ajalta ennen tapahtumaa. Onko siellä ollut yllytystä, uhkailua,provosointia? Ehkä tutkivatkin,en tiedä,mutta voisi selventää tapausta.

• Anonyymi00013

Annetaan vaan olla.

• Anonyymi00017

Puukottaja ..kyllä nyt tulee namia.

• Anonyymi00020

Pefletti kausi kutsuu.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pefletti kausi kutsuu.

Poijalla kovat ajat...siis kirjaimellisesti KOVAT

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      64
      1375
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      92
      1037
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      947
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      874
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      873
    6. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      26
      834
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      772
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      47
      767
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      128
      728
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      27
      714
    11. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      707
    12. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      169
      650
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      63
      624
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      45
      623
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      585
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      85
      558
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      530
    18. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      511
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      497
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      497
    Aihe