Menneisyyden vanki

Anonyymi-ap

18

377

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt oli varmaan myös PH mukana keikalla?🤔

• Anonyymi00004

Ei PH ymmärrä musiikia. Virren veisuu on sitä ominta alaa. Nuoruudessaan kuunteli vähän Juiseekin, siinä kaikki.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei PH ymmärrä musiikia. Virren veisuu on sitä ominta alaa. Nuoruudessaan kuunteli vähän Juiseekin, siinä kaikki.

Ei phoolla kotonakaan kuulu musiikkia.. telkkari joskus huutaa, kun urheilua on menossa.
        Turamummon kotona on hiirenhiljaista, mitä nyt itse karaokea harrastaa ja toivevirsiä opettelee.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Manin Nakkimakkaralaulua Ph kyllä kuuntelee uudestaan ja uudestaan🤗 Edestakaisin kelaa tuota videota🥰

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Manin Nakkimakkaralaulua Ph kyllä kuuntelee uudestaan ja uudestaan🤗 Edestakaisin kelaa tuota videota🥰

Metsäman on lisännyt kierroksia; mahdotonta uhoa ja kiroilemista on tullut videoihin lisää.
        Tilaajamäärä vain ei lähde nousuun. Mitähän vois vielä kokeilla?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei phoolla kotonakaan kuulu musiikkia.. telkkari joskus huutaa, kun urheilua on menossa.
        Turamummon kotona on hiirenhiljaista, mitä nyt itse karaokea harrastaa ja toivevirsiä opettelee.

Johan on tarkka kuulo, täytyy olla aika lähellä jos kuulee kahdesta eri paikasta yhtäaikaa.

• Anonyymi00002

Väsähtäneen oloiset pirskeet ja esiintyjät sitä myöten ja vieraskin.

• Anonyymi00003

Varsinainen väentungos siellä. Hohhoijaa, sitä kait saa mitä tilaa.

• Anonyymi00005

On hyvä että vähän satelee ja jäähdyttää juhlakansaa. Ei mene ihan riemu ylikierroksille ja pysyy hauska aisoissa.

• Anonyymi00006

Joko mestari on sanona aijjaansa. Pirrellekkii sannoo aijjaa kun pirre kyssyy jotta tahotko.

• Anonyymi00007

En ole Pirjo Hanneleen kanssa enää missään tekemisissä ja en ole mestari tuliko jo selväksi t.metsa man

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En ole Pirjo Hanneleen kanssa enää missään tekemisissä ja en ole mestari tuliko jo selväksi t.metsa man

Ainoastaan vuokraisäntä/ vuokralainen - suhde meillä on. (No ehkä väliin jotain lohikukkoa postilaatikkoon.. siis sellaisia "kirjeenvaihto" - kavereta ollaan) t. ph.

• Anonyymi00011

Metsis ei uskaltana nuorena tanssilavoille kun oli pelko että saa turpiinsa. Voi olla että samasta syystäei iloittele tanssiloissa vieläkään

• Anonyymi00014

"Metsis ei uskaltana nuorena tanssilavoille kun oli pelko että saa turpiinsa. Voi olla että samasta syystä ei iloittele tanssiloissa vieläkään"

Niin se Mehtonen videoillaan kertoi kuinka oli pyytänyt metsämania mukaansa tansseihin niin metsäman oli kieltäytynyt sanomalla:
        "En minä lähe, siellä suap turpaasa"

• Anonyymi00015

Olisiko pelännyt tuusniemeläistä kängiä joka terrorisoi yläasteen pihalla?

• Anonyymi00016

Metsämania pidetään suorapuheisena maalaismiehenä jolla on rohkeutta ilmaista tunteensa.
      Tuosta maalaismiehelle epätavallisesta rohkeudesta johtuen metsäman on palkittu kunniakuokin ja kunnanisien myöntämin kantakirjoin.
      Rohkeus puhua videolle mitä sylki suuhun tuo on nostanut metsämanin somevaikuttajaksi jota maaseudun vähäväkiset suorastaan palvovat.

Metsäman on nuorillekin päristelijöille esikuva ja miehenmalli.

Mutta miksi metsäman ei kerro kiusaajiensa nimiä julkisuuteen?
      Me kaikki kiusatut muistetaan kiusaajien nimet elämän loppuun asti.

Miten lienevät metsämanin kiusaajat menestyneet elämässä?

• Anonyymi00018

Vuoden UROS- kunniakirjakin on hänelle myönnetty 2-3 v sitten!
        Minun kouluvuosista on jo 60 v ja jokaisen kiusaajan ja uhkailijan muistan vielä kuin eilisen päivän😠
        Kiusattiin vaatteista, kengistä, repusta, puheesta..
        Olin muualta muuttanut. Opettajat kiusasivat myös😥

• Anonyymi00017

Nilsiän kunkkareilla nuoret päristelijät esittivät metsämanille kysymyksen, onko metsämanin lanseeraamia huimajuomia tarjolla.

Oli kuulema.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe