Onko yhtään

Anonyymi-ap

Ikävä?

32

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asteikolla 0,01-0,02, niin sanoisin 0,02.

• Anonyymi00002

Eli aika iso ikävä on

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eli aika iso ikävä on

Ei oo 🤥

• Anonyymi00004

Kova ikävä on.

• Anonyymi00005

On. Aina. Toivottavasti nähdään vielä ennen lomia.

• Anonyymi00006

Miten me nähtäis. Ei mitenkään

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten me nähtäis. Ei mitenkään

Molemmillako on näköelimissä toisen mentävä sokea piste? ;’(

• Anonyymi00029
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Molemmillako on näköelimissä toisen mentävä sokea piste? ;’(

Sattumalta on juuri noin käynyt!

• Anonyymi00008

On ikävä

• Anonyymi00009

Onko se mielessä?

• Anonyymi00010

Ei ole ikävä enkä voi nähdä tiedät sen

• Anonyymi00011

Aivan valtava ikävä on.

• Anonyymi00012

Kumpa se nainen olisi minulle vähän kuin äiti. Hoitaisi ja huolehtisi. En ansaitse sitä, kun olen niin haastava, mutta pyrkisin olemaan kiltti ja kiitollinen kullanmuru. Kiitos etukäteen naiselle. Mieheltä.

• Anonyymi00014

Tuollaisesta hoivasuhteesta ei hyvää seuraa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Seuraa siitä se, että minulla on parempi olla. Tarvitsen lämpöä ja välittämistä. Jotkut lukevat kaiken muille annetun hyödyn omaksi tappiokseen. Itse toivon, että nainen on "iloinen antaja". Tarkoitan, että hän ei koe menettävänsä mitään kun antaa minulle rakkautta ja lohtua. Mieheltä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Seuraa siitä se, että minulla on parempi olla. Tarvitsen lämpöä ja välittämistä. Jotkut lukevat kaiken muille annetun hyödyn omaksi tappiokseen. Itse toivon, että nainen on "iloinen antaja". Tarkoitan, että hän ei koe menettävänsä mitään kun antaa minulle rakkautta ja lohtua. Mieheltä.

Hirveetä kuraa noi sun jutut. Käyt panemassa siellä täällä ja jonkun pitäisi pitää sinusta sen jälkee huolta. Olet kylmä narsse. Hyi olkoon

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Hirveetä kuraa noi sun jutut. Käyt panemassa siellä täällä ja jonkun pitäisi pitää sinusta sen jälkee huolta. Olet kylmä narsse. Hyi olkoon

En tee mitään tuollaista. Viihtyisin sen naisen viekussa koko elämäni, eikä ole mitään syytä hakea mitään muualta. Kurjinta olisi, jos hän ei saisi iloa minun rakastamisestani. Mieheltä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En tee mitään tuollaista. Viihtyisin sen naisen viekussa koko elämäni, eikä ole mitään syytä hakea mitään muualta. Kurjinta olisi, jos hän ei saisi iloa minun rakastamisestani. Mieheltä.

Voih. Olen juuri tuommoinen rakastava nainen. Mies leijuisi kolmannessa ulottuvuudessa koko ajan. Mutta se ei toimisi, jos en saisi miehen rakkautta vastapainoksi. Sitten vasta leijuttaisi balanssissa. Ja välillä minun pitää mennä itsekseni luolaani ( peiton alle) mököttämään muutamaksi tunniksi ja ihmettelemään tätä elämän raadollisuutta, raakuutta ja tulla taas täynnä rakkautta ulos.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voih. Olen juuri tuommoinen rakastava nainen. Mies leijuisi kolmannessa ulottuvuudessa koko ajan. Mutta se ei toimisi, jos en saisi miehen rakkautta vastapainoksi. Sitten vasta leijuttaisi balanssissa. Ja välillä minun pitää mennä itsekseni luolaani ( peiton alle) mököttämään muutamaksi tunniksi ja ihmettelemään tätä elämän raadollisuutta, raakuutta ja tulla taas täynnä rakkautta ulos.

Meidän pitäisi sopia sitten vuorot peiton alla mököttämiseen, koska minäkin harrastan sitä. Mutta myönnän naiselle tietysti etuoikeuden. Minä voin odottaa vuoroani. Mieheltä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Meidän pitäisi sopia sitten vuorot peiton alla mököttämiseen, koska minäkin harrastan sitä. Mutta myönnän naiselle tietysti etuoikeuden. Minä voin odottaa vuoroani. Mieheltä.

Mökötysvuirot 😆 vois toimii.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mökötysvuirot 😆 vois toimii.

Minulla kävisi myös sekavuorot. Osaan olla hiljaa ja huomaamaton. Mieheltä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei seuraa koska oli naisen kommentointi miestä halveeratkseen !

• Anonyymi00030

Minusta ei ole koskaan tuollaiseen hommaan! En jaksaisi yhtä päivääkään..

• Anonyymi00031
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En minä koe mitään tarvetta pitää yhtäkään miestä viekussa koko jäljellä olevan elämäni ajan! Se olisi todella ahdistava kokemus kaikin puolin! En suostu koskaan moiseen puuhaan!

• Anonyymi00013

No on.. :(

• Anonyymi00015

Luulin heränneeni hänen vierestään vaikka ei olla oltu koskaan samassa makuuhuoneessa tai nyt olla nyt edes varmaan samalla paikkakunnallakaan. 🫠

• Anonyymi00020

On. Tuntuu kuin siitä, kun nähtiin olisi tosi kauan. Haluaisin lähettää hänelle viestiä, ihan vain, että hän vastaisi, että kuulisin jotakin hänestä.

• Anonyymi00022

On minulla ikävä. Olut huuhtoo sen toivottavasti pois. ;(

• Anonyymi00023

Voi rakas ;( Älä nyt sorru ryyppäämään sen takia. Milloin näet taas hänet (minut)?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voi rakas ;( Älä nyt sorru ryyppäämään sen takia. Milloin näet taas hänet (minut)?

En tiedä vastausta tuohon. Elämä on tämmöstä.

• Anonyymi00028

Miks ikävöisin apua ootko hullu voisin kuolla, olin koliikki ääritunteet pakahduttaa mut, sä pakahdutat mut, saat mut hurmioitumaankin, ei kukaan muu oo saanu mua hurmioitumaan!

• Anonyymi00032

Se pahin helpotti. Oon keskittynyt muihin juttuihin. Toki hän välillä käy mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe