Ikävä?
Onko yhtään
32
432
Vastaukset
- Anonyymi00001
Asteikolla 0,01-0,02, niin sanoisin 0,02.
- Anonyymi00002
Eli aika iso ikävä on
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli aika iso ikävä on
Ei oo 🤥
- Anonyymi00004
Kova ikävä on.
- Anonyymi00005
On. Aina. Toivottavasti nähdään vielä ennen lomia.
- Anonyymi00006
Miten me nähtäis. Ei mitenkään
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miten me nähtäis. Ei mitenkään
Molemmillako on näköelimissä toisen mentävä sokea piste? ;’(
- Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Molemmillako on näköelimissä toisen mentävä sokea piste? ;’(
Sattumalta on juuri noin käynyt!
- Anonyymi00008
On ikävä
- Anonyymi00009
Onko se mielessä?
- Anonyymi00010
Ei ole ikävä enkä voi nähdä tiedät sen
- Anonyymi00011
Aivan valtava ikävä on.
- Anonyymi00012
Kumpa se nainen olisi minulle vähän kuin äiti. Hoitaisi ja huolehtisi. En ansaitse sitä, kun olen niin haastava, mutta pyrkisin olemaan kiltti ja kiitollinen kullanmuru. Kiitos etukäteen naiselle. Mieheltä.
- Anonyymi00014
Tuollaisesta hoivasuhteesta ei hyvää seuraa
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuollaisesta hoivasuhteesta ei hyvää seuraa
Seuraa siitä se, että minulla on parempi olla. Tarvitsen lämpöä ja välittämistä. Jotkut lukevat kaiken muille annetun hyödyn omaksi tappiokseen. Itse toivon, että nainen on "iloinen antaja". Tarkoitan, että hän ei koe menettävänsä mitään kun antaa minulle rakkautta ja lohtua. Mieheltä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Seuraa siitä se, että minulla on parempi olla. Tarvitsen lämpöä ja välittämistä. Jotkut lukevat kaiken muille annetun hyödyn omaksi tappiokseen. Itse toivon, että nainen on "iloinen antaja". Tarkoitan, että hän ei koe menettävänsä mitään kun antaa minulle rakkautta ja lohtua. Mieheltä.
Hirveetä kuraa noi sun jutut. Käyt panemassa siellä täällä ja jonkun pitäisi pitää sinusta sen jälkee huolta. Olet kylmä narsse. Hyi olkoon
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Hirveetä kuraa noi sun jutut. Käyt panemassa siellä täällä ja jonkun pitäisi pitää sinusta sen jälkee huolta. Olet kylmä narsse. Hyi olkoon
En tee mitään tuollaista. Viihtyisin sen naisen viekussa koko elämäni, eikä ole mitään syytä hakea mitään muualta. Kurjinta olisi, jos hän ei saisi iloa minun rakastamisestani. Mieheltä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tee mitään tuollaista. Viihtyisin sen naisen viekussa koko elämäni, eikä ole mitään syytä hakea mitään muualta. Kurjinta olisi, jos hän ei saisi iloa minun rakastamisestani. Mieheltä.
Voih. Olen juuri tuommoinen rakastava nainen. Mies leijuisi kolmannessa ulottuvuudessa koko ajan. Mutta se ei toimisi, jos en saisi miehen rakkautta vastapainoksi. Sitten vasta leijuttaisi balanssissa. Ja välillä minun pitää mennä itsekseni luolaani ( peiton alle) mököttämään muutamaksi tunniksi ja ihmettelemään tätä elämän raadollisuutta, raakuutta ja tulla taas täynnä rakkautta ulos.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voih. Olen juuri tuommoinen rakastava nainen. Mies leijuisi kolmannessa ulottuvuudessa koko ajan. Mutta se ei toimisi, jos en saisi miehen rakkautta vastapainoksi. Sitten vasta leijuttaisi balanssissa. Ja välillä minun pitää mennä itsekseni luolaani ( peiton alle) mököttämään muutamaksi tunniksi ja ihmettelemään tätä elämän raadollisuutta, raakuutta ja tulla taas täynnä rakkautta ulos.
Meidän pitäisi sopia sitten vuorot peiton alla mököttämiseen, koska minäkin harrastan sitä. Mutta myönnän naiselle tietysti etuoikeuden. Minä voin odottaa vuoroani. Mieheltä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Meidän pitäisi sopia sitten vuorot peiton alla mököttämiseen, koska minäkin harrastan sitä. Mutta myönnän naiselle tietysti etuoikeuden. Minä voin odottaa vuoroani. Mieheltä.
Mökötysvuirot 😆 vois toimii.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mökötysvuirot 😆 vois toimii.
Minulla kävisi myös sekavuorot. Osaan olla hiljaa ja huomaamaton. Mieheltä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuollaisesta hoivasuhteesta ei hyvää seuraa
Ei seuraa koska oli naisen kommentointi miestä halveeratkseen !
- Anonyymi00030
Minusta ei ole koskaan tuollaiseen hommaan! En jaksaisi yhtä päivääkään..
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
En tee mitään tuollaista. Viihtyisin sen naisen viekussa koko elämäni, eikä ole mitään syytä hakea mitään muualta. Kurjinta olisi, jos hän ei saisi iloa minun rakastamisestani. Mieheltä.
En minä koe mitään tarvetta pitää yhtäkään miestä viekussa koko jäljellä olevan elämäni ajan! Se olisi todella ahdistava kokemus kaikin puolin! En suostu koskaan moiseen puuhaan!
- Anonyymi00013
No on.. :(
- Anonyymi00015
Luulin heränneeni hänen vierestään vaikka ei olla oltu koskaan samassa makuuhuoneessa tai nyt olla nyt edes varmaan samalla paikkakunnallakaan. 🫠
- Anonyymi00020
On. Tuntuu kuin siitä, kun nähtiin olisi tosi kauan. Haluaisin lähettää hänelle viestiä, ihan vain, että hän vastaisi, että kuulisin jotakin hänestä.
- Anonyymi00022
On minulla ikävä. Olut huuhtoo sen toivottavasti pois. ;(
- Anonyymi00023
Voi rakas ;( Älä nyt sorru ryyppäämään sen takia. Milloin näet taas hänet (minut)?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi rakas ;( Älä nyt sorru ryyppäämään sen takia. Milloin näet taas hänet (minut)?
En tiedä vastausta tuohon. Elämä on tämmöstä.
- Anonyymi00028
Miks ikävöisin apua ootko hullu voisin kuolla, olin koliikki ääritunteet pakahduttaa mut, sä pakahdutat mut, saat mut hurmioitumaankin, ei kukaan muu oo saanu mua hurmioitumaan!
- Anonyymi00032
Se pahin helpotti. Oon keskittynyt muihin juttuihin. Toki hän välillä käy mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701