Olet nudisti - tietääkö sinun sosiaalinen ympäristö sen

Anonyymi-ap

siis kuinka monelle olet ilmoittanut, että olet nudisti? Miten lapset suhtautuu? Kuinka isovanhemmat? Entä työtoverit tai parhaat kaverit? Oletko alasti kotonasi, kun kaverit tai sukulaiset tulevat vierailemaan?

11

339

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Salassa, hetkiä saunomisen ja uimisen yhteydessä nakuna teinin kanssa. Joskus perhe huomauttaa. Oispa vapaampaa... yksin kotona fiilistellyt harvoin

• Anonyymi00002

Vaimon kanssa ollaan oltu jo yli 20 vuotta aina kotona alasti, mutta ei muuten kuin keskenään. Lapset oli muuttaneet pois ja sanoin vaimolle, että minä olen sitten tästä lähtien kotona ilman vaatteita. Yllätyksekseni hän halusi myöskin. Toki olemme nukkuneet koko avioliittomme ajan alasti.
      Lapsemme tietävät, mutta on meillä jotain päällä, kun he ja/tai lastenlapset ovat meillä. Mökillä sään salliessa ollaan yleensä lastenlasten kanssa alasti kaikki tasapuolisesti saunomisen ja uimisen aikana - se voi kestää tuntikausia.
      Yhden naapuripariskunnan kanssa saunottiin vuosia yhdessä ja oltiin alasti aina sen jälkeen, mutta muuttivat muualle.
      Iso oma piha maalla - naapurit ovat nähneet, kun esim. ajelen nurmikon aina sään salliessa Aatamin asussa, mutta ei ole kukaan tullut valittamaan.

• Anonyymi00003

ok - nyt on sitten aika lähellä nudismia tämä. Hienoa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

ok - nyt on sitten aika lähellä nudismia tämä. Hienoa.

No joo, nudisti olen ollut varmaan lapsesta saakka. Jouduin olemaan paljon yksin kotona, kun vanhemmat teki jatkuvasti ylitöitä ja isoveli huiteli omilla reissuillaan. Olin aina kotona alasti, kun muita ei ollut maisemissa.
        Minulle ja vaimolleni alastomuus on luonnollinen olotila emmekä sotke sitä johonkin "24/7 jatkuvaan seksiin", niinkuin tällä palstalla on tapana.
        Tottakai seksi on mukana ja helpompaa, kun ei ole vaatteita esteinä, mutta eläminen alasti - se on se juttu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No joo, nudisti olen ollut varmaan lapsesta saakka. Jouduin olemaan paljon yksin kotona, kun vanhemmat teki jatkuvasti ylitöitä ja isoveli huiteli omilla reissuillaan. Olin aina kotona alasti, kun muita ei ollut maisemissa.
        Minulle ja vaimolleni alastomuus on luonnollinen olotila emmekä sotke sitä johonkin "24/7 jatkuvaan seksiin", niinkuin tällä palstalla on tapana.
        Tottakai seksi on mukana ja helpompaa, kun ei ole vaatteita esteinä, mutta eläminen alasti - se on se juttu.

Friikit

• Anonyymi00005

Jotkut tietävät, jotkut ei. En ole mainostanut. Lapset olivat joskus nakurannoilla mukana ja ottivat nakuna aurinkoa ja olimme yhtä aikaa saunassa. Työpaikalla jokut tiesivät ja olipa pari naturistia sielläkin. Ja jotkut kaverit tietävät, kun olen kertonut missä tuli käytyä lomilla.

• Anonyymi00006

Minulla kans muutama työkaveri tietää meidän nudismi harrastuksesta. Onko sinun kaverit jotka tietävät miehiä vai naisia? Miten he saivat asiasta tietää?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulla kans muutama työkaveri tietää meidän nudismi harrastuksesta. Onko sinun kaverit jotka tietävät miehiä vai naisia? Miten he saivat asiasta tietää?

Tietenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tietenkin spede niuvanniemen suljetulta buaahaa

Sinäkö? Puuaa

• Anonyymi00007

Kaikki tietää, käyn ruokakaupassakin alasti

• Anonyymi00011

Puuaa pete puuaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      357
      1554
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1226
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      117
      1117
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      117
      884
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      873
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      832
    7. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      110
      492
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      40
      488
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      480
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      433
    Aihe