siis kuinka monelle olet ilmoittanut, että olet nudisti? Miten lapset suhtautuu? Kuinka isovanhemmat? Entä työtoverit tai parhaat kaverit? Oletko alasti kotonasi, kun kaverit tai sukulaiset tulevat vierailemaan?
Olet nudisti - tietääkö sinun sosiaalinen ympäristö sen
4
83
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Salassa, hetkiä saunomisen ja uimisen yhteydessä nakuna teinin kanssa. Joskus perhe huomauttaa. Oispa vapaampaa... yksin kotona fiilistellyt harvoin
- Anonyymi00002UUSI
Vaimon kanssa ollaan oltu jo yli 20 vuotta aina kotona alasti, mutta ei muuten kuin keskenään. Lapset oli muuttaneet pois ja sanoin vaimolle, että minä olen sitten tästä lähtien kotona ilman vaatteita. Yllätyksekseni hän halusi myöskin. Toki olemme nukkuneet koko avioliittomme ajan alasti.
Lapsemme tietävät, mutta on meillä jotain päällä, kun he ja/tai lastenlapset ovat meillä. Mökillä sään salliessa ollaan yleensä lastenlasten kanssa alasti kaikki tasapuolisesti saunomisen ja uimisen aikana - se voi kestää tuntikausia.
Yhden naapuripariskunnan kanssa saunottiin vuosia yhdessä ja oltiin alasti aina sen jälkeen, mutta muuttivat muualle.
Iso oma piha maalla - naapurit ovat nähneet, kun esim. ajelen nurmikon aina sään salliessa Aatamin asussa, mutta ei ole kukaan tullut valittamaan.- Anonyymi00003UUSI
ok - nyt on sitten aika lähellä nudismia tämä. Hienoa.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
ok - nyt on sitten aika lähellä nudismia tämä. Hienoa.
No joo, nudisti olen ollut varmaan lapsesta saakka. Jouduin olemaan paljon yksin kotona, kun vanhemmat teki jatkuvasti ylitöitä ja isoveli huiteli omilla reissuillaan. Olin aina kotona alasti, kun muita ei ollut maisemissa.
Minulle ja vaimolleni alastomuus on luonnollinen olotila emmekä sotke sitä johonkin "24/7 jatkuvaan seksiin", niinkuin tällä palstalla on tapana.
Tottakai seksi on mukana ja helpompaa, kun ei ole vaatteita esteinä, mutta eläminen alasti - se on se juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121722Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn122938- 35754
- 66675
- 50667
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625