hidas kaikin puolin? saamaton jne jne
💡
Onko kaivattusi
22
391
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän on HUNK! Skandinavian HUNK. :D 🙋🏼♂️
- Anonyymi00018
Yks J mies on kyllä😍🤭
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yks J mies on kyllä😍🤭
And my heart goes like 💗❣️❣️❣️❣️❣️❣️🚂🚂🚂🚂🚂🚂
- Anonyymi00002
Meillä on melko sama kävelytahti, mikä on mukavaa. Hän on myös kaikkea muuta kuin saamaton, arvostan hänen ponnistelujaan enemmän kuin minulla on ollut lupa lausua hänelle. Ihailen häntä ja rauhallisuuttaan. Hän on upea ihminen.
- Anonyymi00003
Tahtinsa on vaihtelevaa sopivassa suhteessa kyllä ihan aikaansaava on.
- Anonyymi00004
Saamaton
- Anonyymi00005
Kuulemma laiska
- Anonyymi00006
monesti pskan puhujat ovat itse sellaisia miksikä toisia haukkuvat
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
monesti pskan puhujat ovat itse sellaisia miksikä toisia haukkuvat
👍tämä on siitä miehestä tiedossa 😁 kuha🐟 puhuu vaa kui ahkera on tyypillinen 🚜 🤡
- Anonyymi00007
Tiedoksi naiselle: olen saamaton asioissa joita en osaa ja joissa olen epävarma kyvyistäni. Esimerkiksi nyt sinun lähestyminen. Olen todella epävarma, että mitä ajattelisit siitä. Haluan olla parempi.
- Anonyymi00021
Kerro joku tunniste sinnepäi... esim hiusten ja silmien väri
- Anonyymi00008
Saamattomuus voi johtua usein motivaation puutteesta. Saamattomuus voi johtua myös niinkin hölmöstä asiasta, jos jonkin asian tekeminen on liian helppoa, siihen on vaikea saada intohimoa kun ei ole tavallaan tavoitteita kehittyä ja käydä ”pitkä” matka läpi.
- Anonyymi00009
Yritä, yritä
- Anonyymi00010
riippuu hyvin paljon. hän sopis mulle koska ei oo liian työmyyrä kummiskaan
- Anonyymi00011
Ei. Hän on hyvinkin aikaansaava, kun haluaa.
Oon lukenut paljon ihmissuhdevinkkejä. Yksi ohje toistuu. Mikäli mies aidosti pitää sinusta, hän ei anna sinun epäillä sitä. Ristiriitainen viestintä tarkoittaa, ettei hän ole aidosti kiinnostunut. Tietenkin asia on näin. Pitää vain saada itsensä uskomaan se. - Anonyymi00012
no minä ainakin haen syksyllä amk ja toivottavasti saan aloittaa tammikuussa 4,5 vuotiset opintoni unelma ammattiini 🫶
- Anonyymi00022
Helppo käydä kun tekoäly ajattelee sinun puolesta
Varmat paperit 👉 maailma kiittää
- Anonyymi00013
On hän saanut paljon enemmän aikaan kuin minä hänen iässään olin saanut.
- Anonyymi00014
Ei ees osaa mitää :D
- Anonyymi00015
Onko kaivattusi Masi vai Hönö.
- Anonyymi00017
Luultavasti sekä että ja riippuu vähän. Mitä pitää saada aikaan.
Itse olen sellanen, että tarvitsee sen tietyn energiapiikin tai motivaation ja silloin saan paljon aikaiseksi. Jos on "liikaa" aikaa, saatan lykätä jonkun aloittamista tai tekemistä. - Anonyymi00023
Tunnit loppuu päivästä kesken, ei tekeminen 😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1424361Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet261226Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 601062
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37964Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48879
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies106842