🤔 🛵 🥣 miten jotkut tilaa ruokia kotiin tässäkin talossa. Tai että ostellaan jotain puuroa muovipakkauksissa. Jos nyt on kova nälkä, niin voi laittaa desin kauraryynejä posliinilautaselle ja kaksi desia maitoa. Mikroon kahdeksi minuutiksi, niin herkullinen puuro on valmis. Sen kun syö, niin jaksaa mennä kauppaan ostamaan lisää kaurahiutaleita pahvipakkauksessa.
Yllättäen on havaittu, että muoviastioissa oleva lämmitelty ruoka huonontaa hormonitoimintaa. Vaikka eihän tälleen sinkkuna yksin eläessä siitä toiminnasta ole niin väliä. Kaipailee vaan liikaa Häntä.
En kyllä tajua
11
244
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ei mikään voita kotiruokaa!silloin tällöin voi tilata kotiin ruokaa.
Kun itse tekee, niin silloin tietää mitä syö. Mausteetkin on kohdillaan. Niitähän voi lisätä pöydässä ja käyttää erilaisia maustekastikkeita.
- Anonyymi00005
Sehän on niin trendikästä:):)
Tuntuu olevan suosittua, kun ruokalähettejä suhahtelee vähän väliä liikennesäännöistä piittaamatta.
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuntuu olevan suosittua, kun ruokalähettejä suhahtelee vähän väliä liikennesäännöistä piittaamatta.
Se on kyl sun persees, joka suhahtelee vähän väliä 🧎🏼♀️💨😆
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on kyl sun persees, joka suhahtelee vähän väliä 🧎🏼♀️💨😆
Olitpa ilkeä.
- Anonyymi00012
Ootkos sinä ukin poika?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632