🤔 🛵 🥣 miten jotkut tilaa ruokia kotiin tässäkin talossa. Tai että ostellaan jotain puuroa muovipakkauksissa. Jos nyt on kova nälkä, niin voi laittaa desin kauraryynejä posliinilautaselle ja kaksi desia maitoa. Mikroon kahdeksi minuutiksi, niin herkullinen puuro on valmis. Sen kun syö, niin jaksaa mennä kauppaan ostamaan lisää kaurahiutaleita pahvipakkauksessa.
Yllättäen on havaittu, että muoviastioissa oleva lämmitelty ruoka huonontaa hormonitoimintaa. Vaikka eihän tälleen sinkkuna yksin eläessä siitä toiminnasta ole niin väliä. Kaipailee vaan liikaa Häntä.
En kyllä tajua
11
244
Vastaukset 11
- Anonyymi00003
Ei mikään voita kotiruokaa!silloin tällöin voi tilata kotiin ruokaa.
Kun itse tekee, niin silloin tietää mitä syö. Mausteetkin on kohdillaan. Niitähän voi lisätä pöydässä ja käyttää erilaisia maustekastikkeita.
- Anonyymi00005
Sehän on niin trendikästä:):)
Tuntuu olevan suosittua, kun ruokalähettejä suhahtelee vähän väliä liikennesäännöistä piittaamatta.
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuntuu olevan suosittua, kun ruokalähettejä suhahtelee vähän väliä liikennesäännöistä piittaamatta.
Se on kyl sun persees, joka suhahtelee vähän väliä 🧎🏼♀️💨😆
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on kyl sun persees, joka suhahtelee vähän väliä 🧎🏼♀️💨😆
Olitpa ilkeä.
- Anonyymi00012
Ootkos sinä ukin poika?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716