Koulukiusaajan lapsesta tuli tällainen

Anonyymi-ap

Kävinpä peruskoulun Oulussa joitakin vuosikymmeniä sitten. Luokallani oli eräs koulukiusaaja. Hän ei ollut mikään välkky tyyppi. Hän kiusasi kaikkea sellaista mikä oli hänen mielestään erilaista. Kiusaamisen kohteeksi joutuivat kaikki he jotka osasivat tunnilla jotain. Kaikki ujot ja hiljaiset olivat hänen mielestään niin tyhmiä, että heitä voi kiusata. Jos jollain oli vaikkapa hörökorvat, sellaista piti kiusata. Jos oli poikkeava ihonväri, sekin oli syy kiusaamiseen. Kuin hän itse olisi edustavinaan sellaista ihmistä, joka olisi se ainoa oikea. Täysin v-mäinen tyyppi. Ei hän pärjännyt oikein tunneilla. Jostain syystä ei kuitenkaan jäänyt luokalle. Yläasteella oli joissakin aineissa tasokurssit. Silloin sain olla eri ryhmässä. Lukiossa häntä ei onneksi enää näkynyt.
Millainen tulikaan tämän tyypin lapsesta. Äärioikeistolaiseksi voisi luonnehtia. Mainitsee puheissaan jostain arjalaisesta rodusta. Tämänkaltaista tyyppiä vielä jotkut ihannoivat. Ei ole kyse mistään rotujen paremmuudesta, vaan pelkästään geeneistä ja isoista mielenterveyden ongelmista ainakin tämän tyypin kohdalla.

14

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eli demari.

• Anonyymi00003

Tunnen apn ja tarinan eri henkilöt yhtä yksityiskohtaisesti kuin ap itse, vaikka molemmat meistä erkanivat jo lukioiässä tästä koulukiusaaja nazista olemme vuosikymmenien jälkeenkin yhä tarkkailleet häntä ja hänen arviolta alle 20vuotiasta lastansa todetaksemme hänen olevan äärioikeistolainen ja samasta syystä mielisairas. Koska tämä on loogista toimintaa mikä ideologisesti uppoaa helposti aivopestäviin ihmisiin, loppupeleissä toistamme vain koodia mikä ohjelmoi meidät monikulttuuriseen ääriajatteluun, eli tunteellinen jargoni missä nostamme itsemme logiikkan, järjen ja totuuden kautta toimivien yläpuolelle.
      Sillä ME OLEMME OIKEASSA ja TE RASISTIT OLETTE VÄÄRÄSSÄ.

Mutkaton ei matkamme kuitenkaan ole ollut, minun perheeni (vaimoni ja lapseni) sekä apn perhe (ap, vaimo, lapset ja apn vaimon lasten isä) olemme olleet erittäin antirasistisia ja olemme vieneet lapsiamme monikulttuurisiin tapaamisiin jo vauvaikäisistä asti molempien perheiden lapsista on alkanut tulla rasistisia, jopa äärioikeistolaisia.

Mikään ei tunnu auttavan, vaikka kuinka asettaisimme lapsiamme arestiin, he tuntuvat olevan silti erittäin kiinnostuneita luonnossa temmeltämisestä, urheilusta sekä kouluttautumisesta

Olen erittäin huolissani suomalaisten tulevaisuudesta sillä jopa mediassa on huomattu, että rasistien propaganda puree varsinkin lapsiin jotka ovat olleet tai ovat tekemisissä maahanmuuttajien kanssa lapsesta asti. Miten estää tämä kehitys, missä lapset alkavat jo nuoresta iästä ja monikulttuurisessa ympäristössä kasvamisesta huolimatta karsastaa monikulttuuria, ihan kuin siitä koituisi heille henkilökohtaista haittaa

• Anonyymi00004

Mikään ei tuota entiselle kiusatulle suurempaa tyydytystä kuin se, että näkee ja kuulee, että kiusaajalla on haasteellista. Heh hrh.

• Anonyymi00005

Monessa muussakin asiassa muuten sama homma. Esim. Joku muu juttu. Kun kuulee että on asia "poistunut päiväjärjestyksestä", niin monikin voi saada mitä mahtavimman henkisen tyydytyksen ja oikeutuksen tunteen. Vihdoinkin.

• Anonyymi00007
        UUSI

Suurin osa niistä jotka oli "vaikeita tapauksia" ala- tai ylä-asteella, ei eläneet yli 30 vuotiaiksi. Osa kuoli huumeisiin, pieni osa myös alkoholiin, osa taas päihteistä seuranneisiin sekavuustiloihin. Näin olen itse nähnyt käyvän hyvin monen kohdalla. Olen vähän yli 40v. entinen Haukiputaalainen. Epäilemättä sama kuvio toistuu kautta aikain.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Suurin osa niistä jotka oli "vaikeita tapauksia" ala- tai ylä-asteella, ei eläneet yli 30 vuotiaiksi. Osa kuoli huumeisiin, pieni osa myös alkoholiin, osa taas päihteistä seuranneisiin sekavuustiloihin. Näin olen itse nähnyt käyvän hyvin monen kohdalla. Olen vähän yli 40v. entinen Haukiputaalainen. Epäilemättä sama kuvio toistuu kautta aikain.

Vaikeilla tapauksilla tarkoitan "häiriköitä".

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vaikeilla tapauksilla tarkoitan "häiriköitä".

Ja ei se niiden oma vika ollut. Kotiolot olivat niin hulluja, ettei niistä voisi normaaleja ihmisiä kasvaakaan. Suurimman osan vanhemmat olivat erittäin impulsiivisia ja päihteisiin meneviä.

• Anonyymi00006
      UUSI

Samanlaisia nuo vasemmistolaiset on

• Anonyymi00010
      UUSI

😷 :saapa nähdä miten käy Oulun kouluverkon, mitä ne päättäjät päättää.

• Anonyymi00011
      UUSI

😷: siinä on keskustan porukka vissiin eniten kurvannut etelään tie sannalla ynnä muuta, mitö nettisivuillaan mainostavat. Ongelma tuolle porukalle voi olla, että voimasuhteet istuvat joidenkin mielestä etelässä ja nämä ns. Voimasuhteiden vaalijat ja päättäjät pitävät erityylisiä asioita ala-arvoidina ja uskonnollisuutta kyseenalaisena. Että hyvännäköinen kundi,mutta en alkaisi,kun on uskossa...Ikävä, että ihmisten näkemykset eroavat aika lailla.

• Anonyymi00012
      UUSI

Tyyliin kannattaa kyllä oanostaa,jos on uskossa. Helposti näyttää huonosti voivalta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Sen edustustehtävän merkeissä pitäisi olla kuivilla ja edustustyylin pysyä linjassa.

• Anonyymi00014
      UUSI

😷: Niin kouluverkostosta päätettäessä ja aivan kaikessa muussa on hyvä jos on rahkeita niin pitäytyä niissä hyvissä päätöksissä ja "dippainssihommissa".

• Anonyymi00015
      UUSI

Eikö jengi näe läpi että tää on täysin vihervasemmistolaisen ideologian läpi kirjoitettu keksitty tarina.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3588
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      861
    5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      790
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      43
      785
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      59
      732
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      716
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      687
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      666
    Aihe