alkoholisti? Kuulemma puheetkin kelpaa vastaukseksi
Onko kaivattusi
18
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tietenkään ole.
- Anonyymi00002
Eikös alkoholistien lapset ole aina myös juoppoja. Nih!
-sivusta- - Anonyymi00003
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi00004
Mielestäni on komea juoppo, lihava ja syö vain makkaraa ja pihvejä. Palstan perusteella olen olen tullut tulokseen.
- Anonyymi00005
Ainakin oon parilta tutulta niin kuullut.
m- Anonyymi00006
Kuulopuheisiin kannattaa aina, siis ihan aina uskoa!
- Anonyymi00017
Niin tunnuit olevan kuullut! 🙄
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin tunnuit olevan kuullut! 🙄
Ja tähän sanon vielä etten oo näkemisemme jälkeen juonut pisaraakaan alkoholia, siis sitten tammikuun. Ööööö alkoholistiko 😂🤔
- Anonyymi00007
Ei ole enkä minä ole. Toki tunnen alkoholisteja. Ihmisiä he ovat niinkuin muutkin.
- Anonyymi00008
On joo, ojissa piehtaroi
- Anonyymi00009
kyllä hän taitaa joka viikonloppu aika reippaasti ottaa, viikollakin varmasti menee pari illassa. En tiedä mutta näin luulisin asian olevan. Vaimonsa on kyllä vielä paljon alkoholisoituneempi. No, eipä nuo asiat mulle kuulu. Itse otan vain todella harvoin sitä ensimmäistäkään, ei vain kiinnosta enkä nykyään paljon pystyisikään.
- Anonyymi00010
Alkoholisti on sellainen, jolla on hallitsemattomasti pakollinen tarve saada alkoholia joka päivä. Alkoholisti ei ole ainakaan sellainen, joka ei ota alkoholia ollenkaan kotonaan, voi ottaa esim. kerran viikossa ravintolassa.
- Anonyymi00013
Tämä on suunnilleen minä. Kotiin ostettujen juomien päiväykset vanhenee. Harvoin tekee mieli.
Ja en tosin käy ravintolassakaan joka viikko tai edes joka toinen.
- Anonyymi00011
Kokkelia käyttää
- Anonyymi00012
En tiedä. Vaikuttaa kyllä ihan reippaalta, mutta eihän tuota voi tietää, koska en tunne häntä.
- Anonyymi00014
Vttu mitä kysymyksiä 🥱😤
- Anonyymi00015
Jotkut ne jaksa jauhaa pskaa toisista.
- Anonyymi00016
jaksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762