YLE TV 2:n ohjelmisto.

Anonyymi-ap

YLE TV 2:n ohjelma on päivällä täyttä kuraa sitä riittää kello 21:15 asti minä en katso moista lainkaan vaan odotan sinne vartin yli iltayhdeksään jolloin tulee Lentopallon Euroopan liigan ottelu Montenegro-Suomi Schwechatista Itävallasta.Voin sanoa että tällä menolla Yle 100-bussin väki jää tapahtumapaikalle kuin nalli kalliolle ellei päiväohjelmisto kanavalla lauantaipäivisin parane ei ihmiset halua mitään ö-luokan kuraa katsoa sehän on päivänselvää vai katsooko joku muka jotain Tanskalaista maajussia tai Sohvasurfaajia ei varmasti edes uteliaisuudesta.Yle 100-bussi mikä naurettava vitsi no sopiihan sitä yrittää houkutella ihmisiä paikalle mutta toteanpahan vain että saattaa tulos jäädä aika laihaksi sen kiertueen nimittäin jos mulla on vähänkään ennustajan lahjoja..

4

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Youtubessa on parempaa sisältöä. Kannattaa unohtaa koko YLE.

• Anonyymi00002
        UUSI

Älä jauha puppua, kyllä Yleltä hyvääkin tulee. Maikkarilta sen sijaan ei mitään.

• Anonyymi00003
      UUSI

Joo tulee joskus 22.00 jälkeen kunhan on ensin näytetty kaikki pohjoismaalaiset RKP tarkoitetut ohjelmat, että pääsevät ajoissa maate.

• Anonyymi00004
      UUSI

Piti ihan tarkistaa, mitä kakkoselta on tänään tullut. Itse asiassa kuultuna -sarjaa on joskus tullut seurattua (eikö ne ole tulleet ykköseltä?). Muuten päivän ohjelmalista ei herätä mitään mielikuvia mistään. En edes muista, milloin olisin viimeksi kakkoselta katsonut jotain muuta kuin urheilua. Ja se urheilukin oli talvella.

Edellisen kirjoittajan pelkäämät "rkp-ohjelmat" eivät tule kakkoselta vaan vitoselta. Sieltä tulee joskus hyviä ruotsalaisohjelmia. Ja FST:llä on usein ollut paremmat vaaliseurannat kuin suomenkielisellä puolella taloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      3
      3098
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2138
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      114
      1755
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1086
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      986
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      982
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      764
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      723
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      691
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      665
    Aihe