Onhan se tavallaan taidonnäyte: juuri sinä harvinaisena päivänä, kun Lappeenrannan vesitorni vihdoin avataan yleisölle vuosien tauon jälkeen, onnistutaan koko tapahtuma ajamaan täydelliseen tukokseen. Ylhäällä on toki perustellut henkilörajat, mutta kun päiväkohtainen kapasiteetti oli noin 90 kävijää, olisi voinut kuvitella, että tämä kerrotaan myös ääneen. Hätähätään keksityt liput menivät loppuun jo ennen kello yhdeksää aamulla, mutta tästä ei vaivauduttu tiedottamaan missään vaiheessa. Silti lauantaina paikalle houkuteltiin ilmaisella roskaruualla arviolta 300 ihmistä heti aamusta, aivan kuin joku olisi oikeasti uskonut, ettei vuosikymmeniin suljettuun torniin haluaisi mennä kukaan. Saihan tuosta kyllä hienosti ohjattua tutulle hodarimyyjälle vähän tiliä.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Varmaan yhteiskunnan ja vanhempien syytä.
- Anonyymi00002
Siinä hetkessä, kun purit somessa henkilökohtaista pahaa mieltäsi ja podit saamattomuuttasi, koska et ollut noin 100 ensimmäisen joukossa Yrjö mietti, että voisinko minä olla se henkilö joka voisi alkaa pitämään vesitornia useammin avoinna. Toimeliaisuudella ja hyvällä sydämellä saa kummasti enemmän aikaan kuin omaan pahaoloa someseinälle purkamalla.
https://yle.fi/a/74-20234626 - Anonyymi00003
Hei ollan Lappeenrannassa ei yllätä yhtään nää jutut on tää vaan sellainen P reikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618