Mietin mitä häpeän edelleen. Mietin mitä tässä voisin kertoa.
Häpeän nuoruudessa (15v) tehtyä varkautta, yritin varastaa matkamuistoksi Amsterdamissa leirintäalueen baarista lasisen tuhkakupin. Jäin tietty kiinni, mun tuurilla :D
Tilanne jatkui niin että leirintäalueen setä lahjoitti sen mulle, ja se tuhkakuppi on minulla edelleen muistona.
Sen kummemmin tilannetta avaamatta, häpeän tekoani.
ja tulen säilyttämään tuhkakuppia osoituksena eräästä - oman elämäni noloimmasta - hetkestä!
Elämäsi NOLOIN juttu
4
144
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mikä diitä nolos teki kiinnijääminen vai
Noh, se heppu oli jotenkin aivan ihana:) se ymmärs nuorta tyttöö ! =) ja kaikenlaista siinä oli sympatiaakin. Mullon valokuva siitä miehestä ja =) tuhkakupista. Sinänsä hauskajuttu, että sain sen ihan rehellisen laillisesti. LOPPUJEN lopuksi vaikka yritinkin varastaa sen.
- Anonyymi00002
Eikö muut varkautesi hävetä,niitä on sulla oleggi paljon,mutta maksyn aiika tulee!
*Ollaanpas sitä siinä nyt niin syyttäviä :) * kyllä mä varmaaan tästä nyt yöuneni menetän:) kun mässyn aika tuleebi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011233
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku91850Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31774- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466