Olisin halukas heteroparille kolmanneksi osapuoleksi. Molemmat saisi olla 20-40 ikähaitarin sisällä. Kiinnostuneet voi laittaa viestiä.
N25 paria vailla
4
460
Vastaukset
- Anonyymi00004
Paa viestii
- Anonyymi00005
Olemme puhuneet naisystävän kanssa, että voisimme joskus ottaa nuoren naisen meille mukaan leikkeihin. Naisystävä on sub ja nauttii alistamisesta. Haluaisi katsoa kun panen nuorta naista ja tulla tietenkin itse mukaan. Itse haluaisin nussia molempia vuoron perää, pimpsaan, suuhun jne. Myös anaaliseksi kuuluu asiaan.
Ehdottomasti luottamuksella ja ehdottomasti terveenä
Miltä kuullostaa? - Anonyymi00006
Olisimme halukkaita tapaamaan.
Rouva haluaisi kokeilla naisten välistä ja mies saisi meitä molempia.
Olemme Kanta-Hämeestä.
Olen 28-vuotias 167cm 54kg B85
Mies 29-vuotias 176cm 84kg
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497