Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
Mikä on kaunein
144
2824
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei olla kovin lähekkäin oltu. Mutta sellaisia pehmoisen, lämpöisen lempeitä katseita ja hetkiä on ollut useita.
- Anonyymi00003
Tuon voin allekirjoittaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuon voin allekirjoittaa
Varsinais-suomessa on yks nainen joka menee ihan sekasin yhen miehen katseista. Sivusta.
- Anonyymi00087
Niin on ollut ❤️🥺
- Anonyymi00118
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuon voin allekirjoittaa
Rakas juuri noin Rakkaus alkoi
- Anonyymi00161
Anonyymi00118 kirjoitti:
Rakas juuri noin Rakkaus alkoi
Rakas rakkaus rakkauteen taas gubbe?
- Anonyymi00002
En tässä kommentoi
- Anonyymi00047
Alahan kommentoida nyt kun liityit joukkoon.
- Anonyymi00159
Anonyymi00047 kirjoitti:
Alahan kommentoida nyt kun liityit joukkoon.
Otahan iisisti sailori. Sivusta kääk sua.
- Anonyymi00004
Katsoin sitä suoraan silmiin mutta sen jälkeen en enää uskaltanut katsoa uudestaan kun meni selän takaa ohi.
- Anonyymi00164
Sama täällä.
- Anonyymi00005
Ne kaksi kertaa, kun hän hymyili.
- Anonyymi00158
Miksi se niin teki onko joku vammanen?
- Anonyymi00006
Jutut pieremisestä. 🫠
- Anonyymi00018
Sama
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sama
Tunsin oloni silloin läheisegsi ja että olemme samalla aaltopituudella. ☺️
- Anonyymi00095
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tunsin oloni silloin läheisegsi ja että olemme samalla aaltopituudella. ☺️
Muistan aaltopituudenmjs silmiin katsomisen sekä tyijoguskilpailun 😋❤️
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Muistan aaltopituudenmjs silmiin katsomisen sekä tyijoguskilpailun 😋❤️
Samat ontaajuudetja hienot!
- Anonyymi00008
Ne jääköön kahdenkeskisiksi, jos niistä saisi täällä lukea katoaisi loputkin arvostuksen rippeet.
- Anonyymi00099
Ja sinäkö kuvittelet että hän niitä tänne kirjoittelee.
- Anonyymi00009
Sellaista hetkeä ei ole koskaan ollut, koska en ole kaivannut ketään enää sen jälkeen kun aikoinaan ersin!
- Anonyymi00010
Mukava aihe!! Usein se hetki kun kaikki muu katoaa maailmasta ja hänen kauniit kasvonsa merkitsevät ainoastaan jotain. Jos keskustelee siinä hetkessä samassa tilassa tai pöydässä, on kuin vahvistin vahvistaisi yhteenkuuluvuutta ja rakkauden lämpöistä hehkua. Tunne tuo toisen olemuksen lähemmäksi, kuin voisi tunnustella hänen rintansa alla olevaa punaista ja kaunista rakkaus sydäntä. Hetki tekee hiljaiseksi tai puheliaaksi, jokin tuo sanoja suuhun ja niiden merkitys voi jäädä mysteeriksi tai niitä ei edes muista jälkikäteen. Jos on haaveillut koskettavansa ihastustaan, saattaa kosketus muuttua hyvin unelmoivaksi ja hetken pysähtyessä voi löytää itsensä tekemästä jotain, mistä ei olisi koskaan voinut tai uskaltanut haaveksiakaan. Hellyttävin hetki on kuitenkin herätessä kasvoilla ollut ihmettelevä ja kuin ujosteleva katse, muistin rippeet kertovat että tein jotain sopimatonta ja kun toinen ei ollut poistunut juoksujalkaa paikaltaan , pidimme siitä kumpikin tai epäilimme kaiken olleen unta. Rakkaus on ihmeellistä taikaa, kun avaa mielensä ja sielunsa sitä tulvaa kohtaan mitä se tuo ihastuksen osalta tullessaan, voi onnistua siirtymään maailmaan jossa hirmumyrsky tuntuu mielihyvältä.
https://www.youtube.com/watch?v=ei1YkDU1rGw&list=RDei1YkDU1rGw&start_radio=1- Anonyymi00017
Kuvailet tunteitasi aina todella kauniisti. Olisi kiva saada edes jokin vinkki siitä, kenelle kirjoitat. Hän olisi varmasti todella onnellinen, jos tunnistaisi olevansa näiden kirjoitusten kohde.
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuvailet tunteitasi aina todella kauniisti. Olisi kiva saada edes jokin vinkki siitä, kenelle kirjoitat. Hän olisi varmasti todella onnellinen, jos tunnistaisi olevansa näiden kirjoitusten kohde.
Se kohde olen tietenkin minä, onnellinen, onnellisempi ja kaikkein onnellisin. Nimeni on Karle Hiini.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Se kohde olen tietenkin minä, onnellinen, onnellisempi ja kaikkein onnellisin. Nimeni on Karle Hiini.
Nitä oli meilläkin 70-luvulla monta.
- Anonyymi00157
Anonyymi00033 kirjoitti:
Nitä oli meilläkin 70-luvulla monta.
Edes minä en ollu ns edes isäni pusseissa uimumassa silloin. Kuhan sanon kun naurattaa tämä touhukas asenne nettiä kohtaan
- Anonyymi00011
En tiedä millainen se hetki oikeasti oli, mutta olisin halunnut olla yhtenä tiettynä hetkenä kärpäsenä katossa.
- Anonyymi00013
🤔 Minkälainen hetki?
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
🤔 Minkälainen hetki?
Annoin hänelle pienen lahjan. Olisi ollut kiva nähdä hänen reaktionsa.
- Anonyymi00075
Anonyymi00023 kirjoitti:
Annoin hänelle pienen lahjan. Olisi ollut kiva nähdä hänen reaktionsa.
Ei siinä paljon reagoitu kun auto ajoi päälle ja useamman kerran että siinä lahja.Terv.Unna Junna
- Anonyymi00156
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ei siinä paljon reagoitu kun auto ajoi päälle ja useamman kerran että siinä lahja.Terv.Unna Junna
Hannu Lauerma tässä hyvää huomenta- onko väkivoimainen olo mikä fiilis?
- Anonyymi00012
Se hetki kun hän tajusi että tuntee myös mua kohtaan jotain ja se näkyi katseesta 🤩🤭❤️☺️
- Anonyymi00115
Sellasta oli ja jopa seisauttavaa tai meinasi jalat pettää ja silmäni jäivät pitkään tässä katseissamme ja hymyilimme siinä. Naurua hymyä kun sivullinenki ihmetteli.. meidän jutustelut ja katseet oli elämäni rakkaimpia hetkiä ja silti ainoa kun sain olla oma itse, kanssasi.
- Anonyymi00016
Kyllä se on percepano saunan takana 2011
- Anonyymi00019
Sääli naapureita,jotka sitä joutuivat katsomaan tuvan ikkunasta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sääli naapureita,jotka sitä joutuivat katsomaan tuvan ikkunasta.
Se kiihotti naista kyllä aika paljo, toivoi että jos joku näkis
- Anonyymi00022
Höyrysauna minä alasti ja hän ihana oli uikkareissa, samassa paikassa näin kuinka ihanasti hän nousi kylmäaltaasta.
- Anonyymi00024
Olimme yhtä äkkiä kaksin, sen hetken olisi tahtonut taltioida tai laittaa pusun hänen poskelleen.
- Anonyymi00025
Laittoi paljon tuntemaan, niin hyvässä kuin pahassa 😅
- Anonyymi00027
Hotellihuone. Seisoimme lähellä, ja hän kysyi minulta erilaisia kysymyksiä 😁
- Anonyymi00028
Hän kehui silmiäni erityisellä tavalla.
- Anonyymi00029
Koska näin?
- Anonyymi00037
Kehuin erään miehen silmiä noin tällä viikolla. Se oli kaunis hetki kun olimme siinä.
- Anonyymi00043
Kertoisit hieman lisää?
- Anonyymi00153
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kehuin erään miehen silmiä noin tällä viikolla. Se oli kaunis hetki kun olimme siinä.
Jaa vai niin gubbe- yleensä se on teikäläisten käyttämä kliseelaini. T naiselta
- Anonyymi00154
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kertoisit hieman lisää?
Noko aina keuhkoat jos kerron täällä totuuksia. Sivusta joopajoot sulle
- Anonyymi00030
Ei tämmösii. Kun nyt niitä tulee taas mieleen koko ajan.
- Anonyymi00032
Kyllä se on sitä yhdessä oleminen, ja tekeminen.
- Anonyymi00034
Se kun valitsin itseni . Rääkkääjä miestä ei kestä. Hellyyttävintä, se että valitsin itseni🥰
- Anonyymi00035
Kaunein, kun katsoimme toisiamme silmiin tavanomaisesti.
- Anonyymi00036
*taianomaisesti:)
- Anonyymi00053
Tavanomaisesti 😂 taikaa siinä hetkessä kyl oli 🤩💖🪄☺️
- Anonyymi00166
Anonyymi00036 kirjoitti:
*taianomaisesti:)
Vielä haaveilette,ette taida muuta saada edes aikaan te ap ja gubbe!
- Anonyymi00038
Juhannus yö yhdessä
- Anonyymi00052
❤️
- Anonyymi00079
Papat siin höpöttää ja haaveilevat!
- Anonyymi00116
Anonyymi00079 kirjoitti:
Papat siin höpöttää ja haaveilevat!
Sn ja Jm ei liity pappoihin
- Anonyymi00150
Anonyymi00116 kirjoitti:
Sn ja Jm ei liity pappoihin
Kumpi alla kumpi päällä pienikin yksityiskohta saattaa avata seikkoja uudelleen, oliko sukkahousut lycraa muovia muuta?
- Anonyymi00167
Anonyymi00116 kirjoitti:
Sn ja Jm ei liity pappoihin
Jätäppä ne s naiset rauhaantaiatte rykätä miehistä molemmat!
- Anonyymi00039
Se ku hän käveli mua vastaan ja näytti ihan "enkeliltä" , siinä hetkessä oli jotain erityistä💚🤗 En sano että parhain hetki mutta niitä kauneimpia monista 🥰
- Anonyymi00042
Äläkä kysy miten voi näyttää yhtäaikaa enkeliltä ja ihan samperin haluttavalta, hän onnistuu siinäkkin 🤩😁😆😜
- Anonyymi00045
Missä tuollainen hetki on ollut?
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Missä tuollainen hetki on ollut?
Salaisessa paikassa 🤫🎹
- Anonyymi00065
Anonyymi00042 kirjoitti:
Äläkä kysy miten voi näyttää yhtäaikaa enkeliltä ja ihan samperin haluttavalta, hän onnistuu siinäkkin 🤩😁😆😜
Ai se transu,jolle ihan sama,kuka sitä tökkii!
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ai se transu,jolle ihan sama,kuka sitä tökkii!
No ei tosiaan, eikä mulla ees oo sitä millä ilmeisti tarkoitit tökkivän. Oon nainen
- Anonyymi00040
Ei sellaista hetkeä ole ollut kahteenkymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00041
Nyt muistan hetken, kun hän tuli luokseni rakastuneen hymy kasvoillaan, innosta loistaen. Hämmennyin vaikka hymyilin takaisin. Hellyyttävää oli, kun niin monta kertaa joskus seisottiin vierekkäin, sanomatta mitään vaikka hiljaisuus huusi muuta. n
- Anonyymi00117
Näin monesti tapahtui.
- Anonyymi00145
No mutta mä et gubbe silti sille vihreää valoa näyttäny ja vaiheeseen jäi tämäkin romanssi?
- Anonyymi00044
Plus ne muutamat hetket ku hän on pienillä teoilla tuonut ilmi että välittää ja haluaa huolehtia minusta jollain lailla ❤️🥹
- Anonyymi00144
Heitä nyt iso mies helekattiin nämä emojitarrat ja klaaraa vaikka kultakala akvaariossa eka
- Anonyymi00046
No hetket kun on saanut samassa huoneessa olla. Hyvää yötä.
- Anonyymi00048
Katsoimme toisiamme syvälle silmiin aika pitkään. Silloin rakastuin häneen.
- Anonyymi00051
Minäkin muistan ❤️☺️🤩
- Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
Minäkin muistan ❤️☺️🤩
Mieheen rakastuin. Harmi kun en voi saada häntä. Siihen meni niin kauan, että rakastuin ja sitten hän onkin saavuttamaton.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mieheen rakastuin. Harmi kun en voi saada häntä. Siihen meni niin kauan, että rakastuin ja sitten hän onkin saavuttamaton.
Minusta tällaiset asiat voi hyvin keskustella auki, jos toinen osapuoli on vaan yhtään järkevä, eikä hän ole varattu. Minä olisin sellaisesta todella onnellinen. - mies sivulta
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Minusta tällaiset asiat voi hyvin keskustella auki, jos toinen osapuoli on vaan yhtään järkevä, eikä hän ole varattu. Minä olisin sellaisesta todella onnellinen. - mies sivulta
Hän on varattu.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hän on varattu.
Ei kait varattuus ongelma jos tunteet molemminpuolista - hidaste vaan ☺️🤭
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ei kait varattuus ongelma jos tunteet molemminpuolista - hidaste vaan ☺️🤭
Ei tämä ole tunteista kiinni. En jaksa haikailla perheellisen miehen perään, siinä jää elämä elämättä!
- Anonyymi00066
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mieheen rakastuin. Harmi kun en voi saada häntä. Siihen meni niin kauan, että rakastuin ja sitten hän onkin saavuttamaton.
Älä yritä,sua kukaan ala elättään!stalkkaaminen ja oman edun tavoittelu on rikollista,paljon on palauttamatta,mitä olet vienyt!
- Anonyymi00073
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei tämä ole tunteista kiinni. En jaksa haikailla perheellisen miehen perään, siinä jää elämä elämättä!
Samaa mieltä. Tietyt periaatteet on ohittamattomia. Jokaisella tietysti omansa, kuka mitäkin pitää tärkeänä.
- Anonyymi00142
Anonyymi00066 kirjoitti:
Älä yritä,sua kukaan ala elättään!stalkkaaminen ja oman edun tavoittelu on rikollista,paljon on palauttamatta,mitä olet vienyt!
Onko tämä palstaäijän feikkidialogi hyvät aikuiset ihmiset mielestänne jotenkin jouhevasti kulkeva kerronta? Naisvihako yleisesti tyhmentää eli päätä mädättää? T naiselta voimia
- Anonyymi00143
Anonyymi00059 kirjoitti:
Hän on varattu.
Eli miehellä arkisin mureketta on? Kunhan sotken tätä uuvattien trollien keskustelua mitä yritetään spinnata guben jorinoihin nojaten. Naisihmiset vielä alentuu kans just tuohon monesti tyylilajillisesti passiivisaggressiivisesti. TT
- Anonyymi00168
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mieheen rakastuin. Harmi kun en voi saada häntä. Siihen meni niin kauan, että rakastuin ja sitten hän onkin saavuttamaton.
Oliko se mies se kiusaamasi naisen aviomies? Lopetahan tuo lässytys,olette kuitenkin miehiä molemmat ja huomasin sunnuntaina tiettyjä asioira!
- Anonyymi00054
Tuli viime vuonna baarissa istumaan viereen ja laittoi kätensä minun kättäni vasten ehkä vahingossa, mutta minä olin siitä ihan taivaissa, enkä halunnut siirtää omaa kättä yhtään minnekään. Ei varmaan muista mitään humalatilan takia.
- Anonyymi00068
On se kännissä örveltäminen kaunista.
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
On se kännissä örveltäminen kaunista.
Ai onko? Itse en harrasta semmosta, niin luotan sinun sanaasi.
- Anonyymi00101
Olipa romanttista.
- Anonyymi00136
Minä otin ritolat ja hyppäsin junaan ja minä kiistän ei mennyt käsi poikki minun takia. Ihana kähmintäfantasia gubbet🥱
- Anonyymi00137
Anonyymi00068 kirjoitti:
On se kännissä örveltäminen kaunista.
Tavoitatko sinä misogyyninen inisijä sitäkin miljöötä vain naista esittävän keken settien kautta?. Ilmankos oot titityy
- Anonyymi00138
Anonyymi00101 kirjoitti:
Olipa romanttista.
Oli se. Aamulla hypättiin päissään laivalle että mennään Liettuassa naimisiin. Ooks vähän kitkerä kun ehdollistut guben kerrontoihin ja kohdistuuko yhteen naiseen vai kaikkiin naisiin? Äippä T
- Anonyymi00169
Ei ole tainnut olla sama mies!
- Anonyymi00170
Anonyymi00138 kirjoitti:
Oli se. Aamulla hypättiin päissään laivalle että mennään Liettuassa naimisiin. Ooks vähän kitkerä kun ehdollistut guben kerrontoihin ja kohdistuuko yhteen naiseen vai kaikkiin naisiin? Äippä T
Gubbe yrittää väkisellä tuppautua jopa toisten perhe tärkeisiin perheasioihin,voi hyvänen aika sentään!
- Anonyymi00058
Se hetki, kun hän seisoi sillä bussipysäkillä, jolla minä jäin pois kotiin tullessa! Näin hänet silloin ensimmäistä kertaa! Lyhyt tummatukkainen mies! Tuli heti sellainen tunne, että haluaisin halata häntä.
- Anonyymi00139
Jooh kerro itsestäsi siellä bussipysäkillä toki palstaäijä lisää ja tästä nk havainnoijasta joka olet sinä itse oliko täysi-ikäinen keski-ikäinen muu mikä? T naiselta alentuvasti
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Jooh kerro itsestäsi siellä bussipysäkillä toki palstaäijä lisää ja tästä nk havainnoijasta joka olet sinä itse oliko täysi-ikäinen keski-ikäinen muu mikä? T naiselta alentuvasti
Sitä olen, oppia voitte silti- nouskaa sen yläpuolella ns vaikka kisses
- Anonyymi00063
No kerro ihmeessä!
- Anonyymi00064
No se horohan sä olet,minkin reäin kaa!
- Anonyymi00135
Anonyymi00064 kirjoitti:
No se horohan sä olet,minkin reäin kaa!
Uutta maga-ääripersu tai inkelsanastoako on tämä palstaäijä? T naiselta
- Anonyymi00074
Aika hellyyttävää oli myös se kun hän haki sen "kissan" 😻🙀🎹
- Anonyymi00076
pskalla käyminen oli hänenkin läsnäollessa hyvin kotoisaaa
- Anonyymi00077
Käytkö paljonkin paskalla yleisillä paikoilla? Motiivini on puhdas uteliaisuus.
- Anonyymi00081
Anonyymi00077 kirjoitti:
Käytkö paljonkin paskalla yleisillä paikoilla? Motiivini on puhdas uteliaisuus.
välillä jos mulla iskee hätä ni on pakko koska en pysty pidättämään tyyliin yhtään muutenkin siin on se et jos pidättää kakkia kakki hätä menee pois ja si on turhan punkee olo ei kiva yhtään jonka takia pskon minkä ehdin välillä myös edetessä paikkaan y tulee tarve päästellä pitkästi:Ddd
- Anonyymi00078
Täpötäydessä baarissa pantiin levyautomaatin päällä 80-luvulla. Ai niin.....eihän se ollutkaanoma muita.
- Anonyymi00082
Halaus. Tuli semmonen tietty pehmeä puoli hänestä esiin ❤️
- Anonyymi00083
Miehestä vai naisesta?
- Anonyymi00088
Anonyymi00083 kirjoitti:
Miehestä vai naisesta?
Mies
- Anonyymi00107
Ei minulle mutta en ole ketään halannut sillä tavalla kuin häntä. Eipä kukaan ole vastannutkaan halaukseen sillä tavalla. 👍🏻
- Anonyymi00134
Mitään ei ole olen kivi
- Anonyymi00084
Se kun hän halusi alistaa minut.
- Anonyymi00165
🛀🤰❤️
- Anonyymi00085
Hetket jotka ravistelevat syvemmältä kuin olisi luvallista.
https://www.youtube.com/watch?v=tMuNptLad2Y&list=RDL2S0lnSXh7I&index=27 - Anonyymi00089
Sen täytyy olla,se kun jätti vastaamatta viestiin ja antoi ymmärtää ettei vois vähempää kiinnostaa. 😕
- Anonyymi00090
S*ksi pihalla.
- Anonyymi00091
Se kun surautettiin töihin lähes joka päivä rakkaan kanssa .
- Anonyymi00092
Paneskelu työkaverin kanssa salaa.
- Anonyymi00093
Oliko sittenkään salaista..
- Anonyymi00114
Anonyymi00093 kirjoitti:
Oliko sittenkään salaista..
Oli.
- Anonyymi00131
Anonyymi00093 kirjoitti:
Oliko sittenkään salaista..
No jo sulla on tyyppi kuiva elämä kun eläydyt tähän guben tarustoon. Mikä ilon pisara joka työyhteisöön te ootte netissä kohta kaikki ns jee onpa juhlaa
- Anonyymi00133
Joo, se aukiaa aika aikasin, pitkä päivä tulossa meille monta mukia joka kokoa
- Anonyymi00094
Kaipa se on se, että iso mies katsoo niinkuin olisin jotain ihmeellistä.
Ps. En ole.- Anonyymi00103
Rusinap...u.
- Anonyymi00102
Sulautuminen yhdeksi oli parhainta esim.
- Anonyymi00113
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi00129
Anonyymi00113 kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Gubbe taitaapi fantasioida vertauskuvin näistä pum pum hommista, ei oo kato realisoitunu oikeesti niin pitää kiinni ideasta
- Anonyymi00104
Selittelyiden nieleminen, käytännön neljiän parhaan joukossa, sillä se siitä..........
https://m.youtube.com/watch?v=_U_s6ezyDuo - Anonyymi00105
Kyllä se oli se, kun hän yhtäkkiä, kesken keskustelun kaappasi syliin ja halaukseen, painoi suudelman poskelleni.
- Anonyymi00106
Kyllä se oli The Hetki, https://www.youtube.com/watch?v=quxqrYjupik&list=RDquxqrYjupik&start_radio=1
silloin viimeistään rakkaudelliset tunteet paljastuivat häntä kohtaan. - Anonyymi00108
En osaisi sano yhtä. Niin monta sain kokea. En tänne kyllä edes kirjoittaisi. Ei tämä paikka ole niiden muistojen arvoinen. ❤️
- Anonyymi00109
*sanoa.
Oli hieman hankalaa kirjoittaa.
- Anonyymi00110
Ehkä ne kun näin ja kuulin että ole lähtenyt sen ja sen ja sen ja sen naisen matkaan. Niin varmaan nyt ymmärtää miksi meitä ei tullut eikä enää tulekaan. Emme enää tapaa kuin max kerran vuoteen niin ei ole mahdollisuutta enää keskustella. Hän on täysin vapaa jatkamaan niiden lukemattomien muiden naisten kanssa.
- Anonyymi00111
Eli ei jäänyt mitään oikeita muistoja hänestä. Niin helppo ja ainut oikea vaihtoehto on jatkaa matkaa. Ei tuollaisen kanssa mitään hyvää suhdetta kyllä syntyisi
- Anonyymi00122
Anonyymi00111 kirjoitti:
Eli ei jäänyt mitään oikeita muistoja hänestä. Niin helppo ja ainut oikea vaihtoehto on jatkaa matkaa. Ei tuollaisen kanssa mitään hyvää suhdetta kyllä syntyisi
Sinä taas naista esittävälle ideaalielämästään fantaaiovalle sedälle kovin manipulatiivisesti setäilet. Ihmisiä ei voi hallita netissä anonyymipalstalla huseeraamalla. Indikoi jopa luannevikaa
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Sinä taas naista esittävälle ideaalielämästään fantaaiovalle sedälle kovin manipulatiivisesti setäilet. Ihmisiä ei voi hallita netissä anonyymipalstalla huseeraamalla. Indikoi jopa luannevikaa
Kyllä euron polpotisti kirjoitin internettiin sanan luonnevika- tee lomake vaikka
- Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Kyllä euron polpotisti kirjoitin internettiin sanan luonnevika- tee lomake vaikka
Neutraalille sekä objektiiviselle nettiryhmälle ruodittavaksi
- Anonyymi00112
Kyllä se rapsuttelu on 🐐 hommaa
- Anonyymi00119
Ne suudelmat❤️💋
- Anonyymi00120
Huusi sukunimeä vähintään kuudesti
- Anonyymi00124
Sitten kaatui rähmälleen housut kintuissa huusin oven eteen, mutta sellaista se salaman isku voi tehdä. Suonet näkyy vielä pitkään täräyksen jälkeen.
- Anonyymi00146
jos on liian monia ei pysty heti valitsemaan jotain hetkeä tyttökavereiden kanssqa...
- Anonyymi00163
Hässiminen rannalla ja kuutamouinti keskellä yötä!
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634