Pitkäniemen tielläSika astoi miehen niin että jalka katkesi ,jalka saatiin kuntoon mutta mielenterveys ei .aika draakinen tapaus
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Muistan tapauksen .naapuri pelasti ison timon .oli huutanut kuin sika konsanaan. Toimitus oli kestänyt puolituntia .
- Anonyymi00002
Hän on siirtynyt tätänykyä lampaisiin.
- Anonyymi00008
mode kertoo itsestään
- Anonyymi00003
Hän tuoksuu aivan tuoreelle ruikulle ja tytär muikulle ,joka on ollut lämpösessä kassissa viikon
- Anonyymi00005
Juu sammissa tää on kova puheenaihe .toinen joi talonsa ja toine söi .kaikki meni alkoon jä mäkkäriin.
- Anonyymi00006
Eilen sammissa kuulin .,että bw seurustelee kankaanpääläisen rupposen petterin kanssa.nähty monrsti yhdessä kaulailemassa
- Anonyymi00007
kyulähullun mäki homolanhourua taas
- Anonyymi00012
Anna hoekkalan poijan kirjoitella vai mikä ongelma sul?
- Anonyymi00010
He on seurustellut jo 6,5 vuotta
- Anonyymi00013
Kyllä vain se oli rakkautta ensi silmäyksellä timon ja petterin valillä .ainahan ne on imutellut
- Anonyymi00015
Muistan tapauksen .isäntä kiidätettiin polille ja oli huutanut kuin sika konsanaan ,jalka katkes ja revähtymiä oli lantion seudulla .kloaakki oli kuin 110 uponaaliputki
- Anonyymi00016
Kyllä vain .kun totuus paljastui aijalle ,niin hän joi ittesä hengiltä .sammissa kuulin tämmöstä luotettavalta taholta
- Anonyymi00018
Sika astui miehen mutta kummalta se jalka katkesi ?
- Anonyymi00019
Isännältä katkesi .oli etsimässä karsinassa kelloansa .farkutkin oli epähuomiossa puettuVäärinpäin. sepalus takaloosterissa. Ja kloaaki auki viisi tuumaa
- Anonyymi00020
Onko isotimo täyteläinen ?vai priski mies?
- Anonyymi00022
Voi sen tähden kun isotimo joutui myymään talonsa samoin tytär .toinen joi toinen söi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518