Olisit ollut niin

Anonyymi-ap

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua

38

777

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uskon että annoit itse epäsuoruudellasi sellaisen vaikutelman.

• Anonyymi00002

Voitko avata hieman enemmän

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voitko avata hieman enemmän

Sanon vain kun tuo on niin valtavan yleistä. Ei sanota toiselle aivan suoraan mitä halutaan ja tietenkin irl. Sitten joku toinen ihminen uskaltaa tehdä sen ja hänet palkitaan aktiivisuutensa vuoksi.

• Anonyymi00007

Vai palkitaan, sellainen tapaus siellä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sanon vain kun tuo on niin valtavan yleistä. Ei sanota toiselle aivan suoraan mitä halutaan ja tietenkin irl. Sitten joku toinen ihminen uskaltaa tehdä sen ja hänet palkitaan aktiivisuutensa vuoksi.

Palkitaan aktiivisuuden vuoksi? Joku hlvetin kiertopalkintoko?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen. Aivan kaikessa tässä elämässä rohkeus ja se että tietää mitä itse haluaa ja uskaltaa sen eteen tehdä asioita, palkitaan, ei ainoastaan ihmissuhteissa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oletko jotenkin yksinkertainen. Aivan kaikessa tässä elämässä rohkeus ja se että tietää mitä itse haluaa ja uskaltaa sen eteen tehdä asioita, palkitaan, ei ainoastaan ihmissuhteissa.

Voi jestas mikä tyyppi. Et ainakaan itse tiedä mitä haluat, jos joku sattuu haluamaan sinua niin sinä palkitset.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ehkä toinen sitten ansitsi sen palkinnon. Toivottavasti oli myös sinusta mieluinen ratkaisu.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sitä en todellakaan ole!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voi jestas mikä tyyppi. Et ainakaan itse tiedä mitä haluat, jos joku sattuu haluamaan sinua niin sinä palkitset.

Kaiken kaikkiaan hänen toimintansa on tuntu aina jotenkin ala-arvoiselta, jos numeroa ajattelee! Hänen pakkomielteisyytensä ei suostunut koskaan ymmärtämään sitä, että minun hiljaisuuteni häntä kohtaan oli tarkoituksellista! Tiesin jo monia vuosia sitten sen ettei hän ole hetero ja siitä lähtien minulle oli täysin varmaa, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos et uskalla mitään, et saavuta mitään. Se ei pelaa joka pelkää.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jos et uskalla mitään, et saavuta mitään. Se ei pelaa joka pelkää.

Onko kaikki peliä sulle?

• Anonyymi00003

No, kun se yks yrittää iskee, pystynyt mitään valitsee 😭

• Anonyymi00006

Siksi mitään tutustumista ei pitäisi tehdä paikassa jossa on enemmän kuin kaksi ihmistä.

• Anonyymi00004

Näin kävi. Itkekäämme kaikki.

• Anonyymi00012

Minä itken. Olen empaattinen. Voi teitä parkoja.

• Anonyymi00020

Minua ei itketä ollenkaan! Olen tyytyväinen, jos minun ei tarvitse nähdä häntä enää koskaan!

• Anonyymi00008

Onneksi ei tarvi kohtailla.

• Anonyymi00013

Samaa sanoisin miehelle myös. Koskaan en valinnut sitä toista. Kaikkea hyvää hänelle.

• Anonyymi00014

Mulla on sellanen tapa et kun kerran valitsee toisen niin toista mahdollisuutta en anna vaikka tulisi kyselemään takaisin. Ja pari kertaa näin vähän kuin käynytkin, joku elämän trauma kai tämäkin. Ehkä mun pitää myt sit vuorostaan viedä jonkun kumppani, mut se on kyllä periaatteitani vastaan.

• Anonyymi00015

Vähän kuin kohtalo erästä tyrkyttääkin... mutta kuten sanottu, en antaudu kiusaukselle, voin valita toisin.

• Anonyymi00021

Minulla ei ole koskaan ollut sitä tapaa, että menisin kyselemään ketään takaisin! Menneet ovat aina olleet menneitä!

• Anonyymi00023

Kun valitsee kääntää selkänsä niin tuolloin saa ihminen sitten seistä valintansa takana. Itse en ikinä takaisin ota, jos on jo kertaalleen ulos marssittu. Jääkööt iäksi. Naurettavaa tulla takaisin. Täysin naurettavaa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kun valitsee kääntää selkänsä niin tuolloin saa ihminen sitten seistä valintansa takana. Itse en ikinä takaisin ota, jos on jo kertaalleen ulos marssittu. Jääkööt iäksi. Naurettavaa tulla takaisin. Täysin naurettavaa.

Olen samaa mieltä! Täysin naurettavaa!

• Anonyymi00022

Ei vaan itseppähän pelleilit kanssani sun vikasi ei mun

• Anonyymi00025

No minkälainen olet ja hän oli?

• Anonyymi00034
        UUSI

Petri

• Anonyymi00026

olen tehnyt useita vääriä valintoja ja hätiköityjä päätöksiä ja yhtä hätiköityä päätöstä kadun luultavasti loppuelämäni...

• Anonyymi00027

Mikä se päätös oli?

• Anonyymi00028

Kadutko kaivattua?

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mikä se päätös oli?

oikea nainen tietää, eikä se tieto kuitenkaan kuulu tälle yleisölle eikä tuntemattomille💪🙃

• Anonyymi00029
      UUSI

Jos ei vain osannut toimia, kun ei tiennyt tilannettasi. Olisitteko voineet vain puhua.

• Anonyymi00030
      UUSI

Kokemus minunlaisuudesta on subjektiivinen.

Olen kohdannut useita, jotka ovat yrittäneet peilata minulle samankaltaisuutta, mutta he ovat olleet täysin hakoteillä. Toisaalta enpä välttämättä edes tahtoisi samankaltaista kuin mitä olen. Tai itseasiassa ehkä siinä tapauksessa tahtoisin, jos löytäisin miehen joka tahtoo myös nähdä, koke ja luoda uusia yhteisä kokemuksia kanssani eikä oleta, että kotona yhdessä tv:n katsominen ja oleilu riittää.

• Anonyymi00031
        UUSI

Juuri näin, gangbangiä ja kimppajuttuja pitää olla.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Juuri näin, gangbangiä ja kimppajuttuja pitää olla.

Onpa sinulla erikoinen käsitys yhdessä vietetystä ajasta.

• Anonyymi00039
        UUSI

Eli pitää olla matkailija tyyppi.

Yllätys joku turha suomalainen muija haluaa varakkaan matkailijaseikkailijan "kokemaan" uusia asioita.

• Anonyymi00032
      UUSI

en olen yhtään sama kun sä

• Anonyymi00037
      UUSI

Varmaan kaikki oli ihan ok, se, että lähdit kyläpyöräksi ja taksikuskien parjaksi lopetti kaiken positiivisen ajattelun sinusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3710
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1618
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1181
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1031
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      171
      1030
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      78
      862
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      38
      777
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      735
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      709
    Aihe