Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen.
Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen täysin rikki.
Mahdatko ymmärtää sitä
61
755
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi olet täysin rikki, mitä olen tehnyt?
- Anonyymi00005UUSI
Olen täysin rikki siitä että rakastuin häneen ja kaikesta.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä huomasin kyllä.
Mitään hätää.
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcs - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
voi sinua... <3
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
voi sinua... <3
Kiitos empatiasta.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mä huomasin kyllä.
Mitään hätää.
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcsPidin minisarjan avauskohtauksesta enemmän. Alkuperäisessä näytettiin viruksen tappavuutta. Ihmiset vain vaipuivat paikoilleen kesken tekemisensä. Stephen Kingin kirjasta tuttua huttua.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mä huomasin kyllä.
Mitään hätää.
https://m.youtube.com/watch?v=GKohdVQbrcsTämä vain osoittaa, että uusintaversiossa oli kauniita kohtauksia, upeita roolisuorituksia ja paljon lahjakkaita ihmisiä teki selvästi kovasti töitä sen eteen... mutta tarina oli sekaisin ja kerrottu järjettömästi. Miksi maksaa kaikki se raha Stephen Kingin tarinasta ja sitten näprätä sitä kuin tietäisit paremmin kuin hän, miten se kerrotaan? Ehkä elän tarpeeksi kauan nähdäkseni kolmannen uusintaversion. Ei voi olla huonompi kuin 2020-luku.
- Anonyymi00003UUSI
Aika repivää tämä on.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi en ole saanut yhteydenottoa sinulta, jos asia tosiaan on näin?
- Anonyymi00007UUSI
Olen varovainen hänen suhteensa. Tunnustelen mitä ajattelee. Haluan että asiat selvenee, en halua olla raskas samalla.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen varovainen hänen suhteensa. Tunnustelen mitä ajattelee. Haluan että asiat selvenee, en halua olla raskas samalla.
Olet liiankin varovainen ja se just on raskasta.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eivät selvene mitenkään, jollet kommunikoi hänen kanssaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eivät selvene mitenkään, jollet kommunikoi hänen kanssaan.
Ei niin. En edes tiedä onko hänellä tunteita enää.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla ei ole ollut mitään tunteita ketään kohtaan moniin vuosiin!
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tunteita tai ei mutta ehkä hänkin haluaisi avautua.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joillakin tunteet on aika kestävää sorttia. Pääsispä itsekin omista eroon, kun ne eivät ole molemminpuoliset. - täältä sivusta
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Joillakin tunteet on aika kestävää sorttia. Pääsispä itsekin omista eroon, kun ne eivät ole molemminpuoliset. - täältä sivusta
Helppoa kuin heinänteko unohdat ja menet eteepäin!!
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tunteita tai ei mutta ehkä hänkin haluaisi avautua.
Ei ole ainakaan itsellä mitään tarvetta enää.
- Anonyymi00008UUSI
Ei muuten ollut minulta tämä, vaikka voisi luulla niin. En ole rikki.
- Anonyymi00011UUSI
Minä nimenomaan koitin lähestyä ja halusin tavata...
- Anonyymi00012UUSI
Kenelle pon tämä tarkoitettu?
- Anonyymi00013UUSI
Lapset leikkii taas. Tällasta täällä on välillä, vähän koetellaan jos tarttus syöttiin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lapset leikkii taas. Tällasta täällä on välillä, vähän koetellaan jos tarttus syöttiin.
Se on ollut tiedossa kauan. mutta minua eivät leikkiin mukaan saa!
- Anonyymi00015UUSI
Voi kuule rakas ihminen, ei kukaan ole vastuussa sinun ylipääsemisestä tai muustakaan. Etkä tarvitse siihen toista ihmistä, aivan kuin hänkään ei tarvitse sinua pääsemään ylitse mistäkään. Terapiat ja muut mielenterveyttä edistävät palvelut ovat sitä varten keksitty.
- Anonyymi00017UUSI
Ilmeisesti siihen tottuu, kun aikaa kuluu riittävän kauan.
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä kaikkeen tottuu.
- Anonyymi00019UUSI
Ei minulta enkä ajattele että häneltä. Hän näyttää pärjäävän oikein ehjästi ilman minua.
- Anonyymi00020UUSI
Totta kai pärjää, ja niin pitääkin. Täällä kirjoitetut provot on harvemmin edes keneltäkään ketä oikeasti tunnet.
- Anonyymi00026UUSI
Olen pärjännyt hyvin yksin, mutta toivon löytäväni 60v miehen suhteeseen kanssani! Demiseksuaalisuus voi hidastaa löytämistä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Totta kai pärjää, ja niin pitääkin. Täällä kirjoitetut provot on harvemmin edes keneltäkään ketä oikeasti tunnet.
Sitä pärjää mutta tarpeeksi tärkeän kohdalla ei "pärjää". Jos pärjäät ilman häntä niin ei hän ole sinulle rakas
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sitä pärjää mutta tarpeeksi tärkeän kohdalla ei "pärjää". Jos pärjäät ilman häntä niin ei hän ole sinulle rakas
Olet oikeassa, en ole koskaan halunnut elämääni paljon nuorempaa henkilöä, koska hän ei ole rakas minulle!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olet oikeassa, en ole koskaan halunnut elämääni paljon nuorempaa henkilöä, koska hän ei ole rakas minulle!
Niin, mulla on ajatuksia joita yleensä vaan 60+ ihmisillä on. Siksi on vaikeaa löytää kumppania.
- Anonyymi00023UUSI
Miten on minun ongelmani kyllä mä rikon ihmisen siinä kohtaa kun joku jolle oikeasti on tärkeä oikeista syystä niin pyytää niin voi kahtua mitä voi kasatessa takaisin kokoon jättää pois
- Anonyymi00025UUSI
Kävikö äsken linjat kuumana, juorut jne.
- Anonyymi00028UUSI
Tänne kirjoittaminen voi olla hyvä, mutta viekö se tilannettasi eteenpäin kun haluat jutella tämän ihmisen kanssa?
Aikoinaan kävin oman tilanteeni vuoksi terapiassa enkä olisi selvinnyt ilman sitä.Joskus kokemukset elämässä voivat olla yhtäaikaa hyviä ja huonoja. Ristiriitaisuus voi rikkoa ja eheytyminen vaatii hoivaa ja apua.
Jollet voi olla yhteydessä tähän toiseen ihmiseen suoraan niin puhu ystävällesi tai hae ammattiapua.
Parhaiten asia selviää jos puhut suoraan oikealle ihmiselle. Itse yritin aikoinaan, mutta jostain syystä se kosahti. Joko hän ei halunnut tai ollut valmis siihen.
Ymmärrän sen enkä syytä häntä mistään.
Rohkeutta sinulle omassa tilanteessasi!- Anonyymi00029UUSI
Kuin hänelle ajatuksissani.
- Anonyymi00043UUSI
Terapiasta ei ole hyötyä minulla tässä. Siitä on, kun toisistaan välittävät ihmiset kommunikoivat.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Terapiasta ei ole hyötyä minulla tässä. Siitä on, kun toisistaan välittävät ihmiset kommunikoivat.
Tajuan tuon hyvin. Kaikille terapia ei oo mikään vastaus.
Keskusteleminen oikean ihmisen kanssa voi olla terapeuttinen kokemus. Tarpeellinen sellainen. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Keskusteleminen oikean ihmisen kanssa voi olla terapeuttinen kokemus. Tarpeellinen sellainen.Ei se toinen ihminen ole aina valmis kommunikoimaan. Terapia on ainoa keino yli pääsemiseen silloin.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Keskusteleminen oikean ihmisen kanssa voi olla terapeuttinen kokemus. Tarpeellinen sellainen.Mutta jos minä en koe mitään tarvetta ruveta keskustelemaan menneistä minua vahigoittaneista tilanteista! Se repii kaikki huonot muistot uudestaan pinnalle!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mutta jos minä en koe mitään tarvetta ruveta keskustelemaan menneistä minua vahigoittaneista tilanteista! Se repii kaikki huonot muistot uudestaan pinnalle!
Se varmaan auttaa sinua kasvamaan.
Voit aikuistua kokemustesi kautta.
- Anonyymi00030UUSI
Eikö tämä ole aika helppoa? Tulet minun luo ja jutellaan. Tiedät että tykkään ja välitän susta.
- Anonyymi00033UUSI
Jos kyseessä minua paljon nuorempi henkilö, niin kerron rehellisesti etten ole tykännyt sinusta, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvissani näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi! Ainoat ihmiset joista pidän ulkoisesti ovat tummatukkaiset lyhyet ja ikäeroa maksimissaan vain kymmnen vuotta!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jos kyseessä minua paljon nuorempi henkilö, niin kerron rehellisesti etten ole tykännyt sinusta, enkä ole koskaan pystynyt mielikuvissani näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi! Ainoat ihmiset joista pidän ulkoisesti ovat tummatukkaiset lyhyet ja ikäeroa maksimissaan vain kymmnen vuotta!
lyhyet miehet
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
lyhyet miehet
Oli minua nuoremmalle kaunottarelle.
- Anonyymi00044UUSI
Kiitos<3, tiedän että se on helppoa kun on oikea tilanne.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kiitos<3, tiedän että se on helppoa kun on oikea tilanne.
Kiva juttu. Taisin viimeksi päästä yllättämään sinut?
- Anonyymi00031UUSI
Mua ei enää kiinnosta tipan vertaa ei ole yhtään tunteuta ei yhtään ikävä en enään halua olla missään tekemisissä noin ilkeän ihmisen kanssa olet ääliö
- Anonyymi00036UUSI
Oma vika, kun et osannut avata suusi jo vuosia sitten, vaikka sinulla oli useita kymmeniä tilaisuuksia avata suusi! Minulla ei ole mitään tarvetta enää keskustella kanssasi!
- Anonyymi00037UUSI
Mä juttelisin sun kanssa mielelläni. Ilmoitat vaan ajan ja paikan, niin tulen.
- Anonyymi00041UUSI
Ja ajattelit sopia sen täällä?
Muistan vastaavia tilanteita ja onkimista palstalla joka aiheutti tosi surullisia seurauksia. Sinuna en uskottelisi kenellekään näin. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ja ajattelit sopia sen täällä?
Muistan vastaavia tilanteita ja onkimista palstalla joka aiheutti tosi surullisia seurauksia. Sinuna en uskottelisi kenellekään näin.Kaikenlaisia hörhöjä. Ei täällä mitään sovita.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kaikenlaisia hörhöjä. Ei täällä mitään sovita.
Ei todellakaan sovita! Keissi on jo päättynyt ja nyt on aika löytää uusi mies parisuhteeseen!
- Anonyymi00038UUSI
Pelkään sun terveyden puolesta. Itsellökin ollut vaikeaa, kun ei ole voinut puhua tästä tilanteesta oikein kenenkään kanssa.
- Anonyymi00045UUSI
Älä ole liian huolissasi, kirjoitin aloituksen samasta syystä ja aion pitää siitä kiinni.
Muun sanon joskus. Hyvää yötä. - Anonyymi00046UUSI
Enkä pelkästään itseäni ajatellen.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Älä ole liian huolissasi, kirjoitin aloituksen samasta syystä ja aion pitää siitä kiinni.
Muun sanon joskus. Hyvää yötä.Yritän olla olematta. Minäkin pidän siitä kiinni. Puhutaan joskus. Hyvää yötä.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Yritän olla olematta. Minäkin pidän siitä kiinni. Puhutaan joskus. Hyvää yötä.
Ja hali 🫂
- Anonyymi00059UUSI
Outo päätös oudolle ketjulle. Kuin trollin huuto eetteriin!!!🥲
- Anonyymi00066UUSI
Luulin itse voivani noin vain kävellä pois elämästä jota kuvittelen eläväni, mutta ei se ole koskaan niin yksinkertaista. Minulla on nämä omat rajoitukseni. Vaikea ottaa vastaan tunteita muun muassa. Tilan ja ajan suuri tarve johon nykyiset olot sopivat. Kun panokset ovat korkeimmat mitä voi olla alkaa vastuukin olla jo liikaa. En ole siis riemuinnut minäkään. Tuska on tuskaa, ei näitä asioita mitata. Sydämeni taitaa olla jo valmis, ja reunoiltaan viiltävän terävä. Katumukseni rippeistä rakentuneena en edes tavoita kaikkea mitä me… voisi kantaa jos sen rikkoo ja vierittää maailmaan muotoutua jollain uudella tavalla. En taida kyetä tarjoamaan kuin laihaa lohtua sen varmuuden muodossa, että kun et enää ajattelisi kaikkia maailman jossitteluja ja haluja tietäisit ehkä kohdanneesi oikean..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa923617Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412028Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44821
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61755Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4744- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676