Ihanaa katsella tuollaista historiallista draamaa! Samalla oppii historiasta ja saa tutustua historian henkilöhahmoihin, heistä tulee taas eläviä elokuvan keinoin. Nuorillekin tuossa on opettavaista katsottavaa. Toivottavasti nuoretkin ihmiset haluaa katsoa näitä vanhoja elokuvia ja oppia tuntemaan historian tapahtumia samalla.
Titanic elokuva
5
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuten hyvä, mutta lähes kaikki siinä elokuvassa oli huijausta. Niitä päähenkilöitä ei ollut olemassa, mitään vastaavaa ei tapahtunut oikeasti. Köyhiä ei suljettu lukkojen taakse kun laiva upposi, päämatruusi ei ampunut ihmisiä kannelle. Enkä oikein usko siihenkään että sieltä olisi lähtenyt veneitä missä oli vain kymmenen ihmistä kyydissä. Kaikki on ohjaaja Cameronin omaa mielikuvitusta, monesti melko sairasta mielikuvitusta. Yksi tähti elokuvalle, enempää tuollainen huijaus ei ansaitse.
- Anonyymi00002
No ainakin se elokuvan päätapahtuma eli jäävuoreen törmääminen ja Titanicin dramaattinen uppoaminen on kuvattu kai varsin realistisesti ja pieteetillä. Henkilö- ja epookkikuvauksena siinä on varmasti otettu melkoisia taiteellisia vapauksia, mutta jos katsoo vaikka leffan saamia palkintoja ja lipputuloja, niin jotainhan Cameron on osannut tehdä oikeinkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ainakin se elokuvan päätapahtuma eli jäävuoreen törmääminen ja Titanicin dramaattinen uppoaminen on kuvattu kai varsin realistisesti ja pieteetillä. Henkilö- ja epookkikuvauksena siinä on varmasti otettu melkoisia taiteellisia vapauksia, mutta jos katsoo vaikka leffan saamia palkintoja ja lipputuloja, niin jotainhan Cameron on osannut tehdä oikeinkin.
Uppoaminen oli täysin virheellisesti kuvattu ja epäilen sitä törmäämistäkin. Ei se cameron ollut siellä paikan päällä katsomassa miten kävi, kyllä se kaikki on vain sen omaa mielikuvitusta ja huumeiden aikaansaamia houreita.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uppoaminen oli täysin virheellisesti kuvattu ja epäilen sitä törmäämistäkin. Ei se cameron ollut siellä paikan päällä katsomassa miten kävi, kyllä se kaikki on vain sen omaa mielikuvitusta ja huumeiden aikaansaamia houreita.
Noinkin voi mutu-pohjalta päätellä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noinkin voi mutu-pohjalta päätellä.
googlaa niin tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483