Vaimon sisko

Anonyymi-ap

Nyt ensimmäiset jo kivittää...no mutta on jotenkin tätä avattava. Olen ollut yhdessä vaimoni kanssa reilut kymmenen vuotta ja nykyään aviossa. Suhde on tavallinen arki suhde ja huippuhetkiä tulee harvoin, seksiä silloin tällöln. Välillä menee päiviä ettei edes puhuta.
Sitten asiaan, olen siis tuntenut vaimon siskon yhtä kauan mutta sillä erolla että tulemme hyvin toimeen, pientä flirttiä välillä ja kerran pikku pöhnässä meinas tapahtua se mitä olen aina himoinnut....vaimo tuli paikalle ja siinä sitä sitten selviteltiin.
No kuitenkin ollaan hyvissä väleissä tämän siskon kanssa, mutta minulla on se ongelma että ajattelen häntä kokoajan. Hän on sinkku ja minä käyn häntä auttelemassa talon töissä kun hän pyytää ja aina pahat mielessä.....
Mikä neuvoksi??

9

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vaikuttaa siltä, että suhteesi on jo aika kuollut. En tiedä olisiko pelastettavissa. Avautuisin asiasta siskolle. Sanoisi, että mieltä painaa asia etkä tiedä kenelle voisit siitä puhua. Kertoisit mikä suhteessa mättää. Naiset yleensä arvostavat tälläistä avointa uskoutumista herkissä asioissa. Katsoisit miten hän reagoi ja mitä hän tilanteesta meinaa. Ehkä se voisi lähentää sinua ja siskoa ja saisit hyviä neuvoja tilanteeseen. Vaimon kanssa kannattaisi keskustella kannattaako suhdetta jatkaa. Suhteen kohtalon selvittämisen jälkeen voi koittaa kivat ajat siskon kanssa

• Anonyymi00009
        UUSI

Kiitos ymmärryksestä. Ajattelin kanssa nostaa kissan pöydälle ja kertoa avoimesti tunteitani siskolle. Tämä varmaan selkiyttäisi tilannetta. Nyt vaan on niin pakahduttava tunne kun rakastaa "väärää" naista.

• Anonyymi00002
      UUSI

1. Oletko perusluonteeltasi monogaminen vai onko kuvaamasi asetelma tyypillinen?

2. Miksi vaimosi sisko on kiinnostunut sinusta?

3. Miten on mahdollista, että sekä vaimosi siskolla että sinulla on molemmilla tuollainen moraali? Tämä ei ole kivitystä vaan sen ihmettelyä, että tilanne on eettisesti karsea kahdesta eri suunnasta, joista molemmista taitaa puuttua pidäke.

4. Mikä vaimosi siskossa vetää sinua puoleensa?

Kaikki kysymykset ovat aitoja ja hyväntahtoisia. ☺️ Niiden tarkoituksena on auttaa hahmottamaan tilanne paremmin.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ihme ettei vaimo antanu sulle kenkää itse olisin pistäny ongelman kiertoon tapahtuu ennen pitkää kuitenkin

• Anonyymi00005
      UUSI

Minä pidin himoitsin exäni mummoa 🤭

• Anonyymi00006
      UUSI

Kyseessä on laiska kylmä laskelmoiva mies. Tarkoituksena vain oma tyydyttyminen. Helpon poimiminen. Omassaan ei näe työsarkaa. Varmaan kannattaisi laskea vaimo vapaaksi muiden nussittavaksi ja katsoa vieläkö sisko on sen jälkeen kiinnostunut olemaan sinulle kiva
      Mutta näinhän sinä et koska vaimo ei tiedä ja sillä menoin hän hoitaa sinulle kaiken suuhun ja varmaan ne puhtaat vaatteetkin päällesi. Teillä on jo kauan tainnut mennä huonosti. Tiedän yhden tällaisen pariskunnan. Koko suku on weirdo. Tämä vaimo tulee välillä töihin mistelmilla.ja on ollut silmäkulmakin mustana. Mutta oma valinta se aina on.

Pysyä huonossa suhteessa.

Oma valinta se on tuolla naapurin tytölläkin elää miehen kanssa joka pettää ja tappelee. Välillä tyttö lentää ja tavarat lentää. Ei ne meille muille kuulu.

• Anonyymi00007
        UUSI

Mustelmilla piti laittaa. Tämä vaimo on myös töissä puhunut kuinka pissipäinen mies hänellä on. Harrastaa ja keimailee muille ja kotona on täys hul*lu. Vi*tumainen. Nainen vie lapset harrastuksiin ja hoitaa kaiken koti on vimpan päälle. Käy töissä siinä sivussa. Hoiti miehen kun tämä oli sairaana. Mitä tämmösillä miehillä terve nainen tekee? Ei yhtään mitään.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mustelmilla piti laittaa. Tämä vaimo on myös töissä puhunut kuinka pissipäinen mies hänellä on. Harrastaa ja keimailee muille ja kotona on täys hul*lu. Vi*tumainen. Nainen vie lapset harrastuksiin ja hoitaa kaiken koti on vimpan päälle. Käy töissä siinä sivussa. Hoiti miehen kun tämä oli sairaana. Mitä tämmösillä miehillä terve nainen tekee? Ei yhtään mitään.

Ensimmäinen synnitön heittäköön kivellä? Ei taida heitä löytyä täältäkään?

• Anonyymi00010
      UUSI

Haluat vaan pettää. Pane jotain random muijaa ja jätä vaimosi. Sisaruus kuitenkin vahvempi side kuin avioliitto. Enemmän tuossa siskon menetys sattuu kuin ksisen äijän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      138
      3824
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2474
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2128
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      22
      1143
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1072
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      945
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      34
      913
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      906
    9. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      103
      818
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      810
    Aihe