Yks kaksko alkoi se kiinnostaa vuosien jäljeen?
Leikit mun kanssa.
Kysyit mitä kuuluu?
45
377
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En leikkinyt. Onhan se kiinnostanut kokoajan. Oon välittänyt sinusta aina
- Anonyymi00004UUSI
Et ole kertonut tuota. Saanut päinvastaisen kuvan
- Anonyymi00002UUSI
Halusin pitää jonkinlaista yhteyttä, kun oli ikävä. Maailmako teki sinusta kyynisen? En ole halunnut leikkiä.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä päättelet että olisi tehnyt kyynisen?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä päättelet että olisi tehnyt kyynisen?
Ajattelee jo etukäteen, että toinen tarkoittaisi jotain pahaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei pahaa vaan kokeilee kepillä jäätä. Arvot ei vaan mene yksiin.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei pahaa vaan kokeilee kepillä jäätä. Arvot ei vaan mene yksiin.
Miksi mietit sitä sen enempää? Jos arvot ja muu elämä ei mene yksiin, niin se on sillä selvä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi mietit sitä sen enempää? Jos arvot ja muu elämä ei mene yksiin, niin se on sillä selvä.
Miksi mietin? Koska rakastuin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on ollut selvä jo kauan sitten..
Sivusta - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi mietin? Koska rakastuin.
Se olisi unelma, jos rakastuisi ihmiseen, jonka kanssa kaikki arvot menisivät yksiin.
Väistämättä tulee ainakin jonkinlaisia arvoristiriitoja ja silloin vaaditaan ymmärrystä ja erilaisuuden hyväksymistä. Jos ei hyväksy toista, niin se on sitten niin. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
You loon all of you i mean
- Anonyymi00007UUSI
ei voinut koskaan aidosti lastensa äidistä välittää ällötin häntä ei pystynyt hyväksymään minua mielenterveysongelmiani traumojani edes vartaloani. en ikinä uskaltaisi hänen lähellään enään olla se menee itkuksi heti. se tuntuu tuskaselta ka repii rinnassa asti kun et riitä niin et riitä. parempi onni toivonmukaan omilla jälkeläisillä. mulla ei niin väliä enään vaikka en rakkautta saiskaan oon sillä tavalla ajatellu tämän
- Anonyymi00010UUSI
Yleensä ihmiset on vaan kohteliaita.
- Anonyymi00011UUSI
Tai sitten ei. Sivusta.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai sitten ei. Sivusta.
Pidä sinä tämä uniriepu
- Anonyymi00012UUSI
En koskaan leiki kenenkään kanssa. Näköjään et tunne mua riittävästi.
- Anonyymi00017UUSI
Tunnen riittävän hyvin huomatakseni että jos mies on oikeasti kiinnostunut hän ei katoa vuosiksi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tunnen riittävän hyvin huomatakseni että jos mies on oikeasti kiinnostunut hän ei katoa vuosiksi.
Sellainen mies on käyttäjä. Se ottaa vaan sen mitä haluaa ja jos nainen antaa se tekee sitä tai jps naisesta ei saa sitä irti niin jättää sen.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sellainen mies on käyttäjä. Se ottaa vaan sen mitä haluaa ja jos nainen antaa se tekee sitä tai jps naisesta ei saa sitä irti niin jättää sen.
Kerrotko tämän humpuukin jonka kirjoitit herkuttelumielessä toisella, ymmärrettävämmäksi tavalla, palstaäijä? Ymmärrätte kyllä mihin vien keskustelua. Jaksamisia.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paitsi talousrikollinen mister yhden teeman per päivä jne eli aloittajaäijä. Raskasta ja junnaavaa kerrontaa
- Anonyymi00013UUSI
Pelaa sinä vaan ja unohda.
- Anonyymi00018UUSI
Syytät naista pelaamisesta vaikka itse katosit!!!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Syytät naista pelaamisesta vaikka itse katosit!!!
Kohtalaisessa kunnossa löytyi vuoristosta
- Anonyymi00014UUSI
Jos olisit hän, niin voisin leikkiäkkin sun kanssa, mutta ensin otat vaatteet pois.
- Anonyymi00016UUSI
Älä määräile ja käskytä. Tuo on epäterve tapa. Sivusta.
- Anonyymi00021UUSI
🤮🤮🤮
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä määräile ja käskytä. Tuo on epäterve tapa. Sivusta.
Sinun ilmaisutyyli ny on ihan dadaa siinä missä ylioptimistisen gubenkin, kelle vastasit taas. Voimia
- Anonyymi00015UUSI
Leikkii. Ei mies katoa vuosiksi
- Anonyymi00040UUSI
Ja jos katoaa tarinan on syytä pitää
- Anonyymi00022UUSI
Sulkenut puomin eikä palaa takaisin
- Anonyymi00023UUSI
kaikki mitä ootte tehnyt ja teette on hakattu teihin takaisin.
- Anonyymi00039UUSI
Pidä gubbe sinäkin lippu korkialla
- Anonyymi00025UUSI
On se kiinnostanut koko ajan, piti vain kerätä rohkeutti, pari vuotta. Näytän sulle kyllä uudet leikkini vielä, kunhan vain välittäisit ja ymmärtäisit.
- Anonyymi00026UUSI
Mihin tarvitsit rohkeutta?
Toisin sanoen deittasit muita naisia siinä välissä. Sä mitään rohkeutta tarvitse vaan teit päätöksen keskittyä muuhun laittaa muut etusijalle. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toisin sanoen deittasit muita naisia siinä välissä. Sä mitään rohkeutta tarvitse vaan teit päätöksen keskittyä muuhun laittaa muut etusijalle.Niin, se oli vain mun pakollinen lesbo-vaihe joka on nyt koettu ja ohi.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toisin sanoen deittasit muita naisia siinä välissä. Sä mitään rohkeutta tarvitse vaan teit päätöksen keskittyä muuhun laittaa muut etusijalle.Kuulostaa aloittajaäijä niin saumattomalta tapahtumien rakenteelta ettei mitää rajaa. Hehee
- Anonyymi00027UUSI
Niih, just sen takia mä en kysele kuulumisia, koska pelkään, että reaktio on täysi hiljaisuus, ja että asenne on just toi "hittojako enää kyselet".
- Anonyymi00029UUSI
Ei se että kyselee vaan se miten sen tekee. Yksittäinen mitä kuuluu on aika viileää jos siinä ei ole mitään muuta.
- Anonyymi00030UUSI
Eli syytät naista ja hänen tervettä reaktiota sun omasta käytöksestä 🤦
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eli syytät naista ja hänen tervettä reaktiota sun omasta käytöksestä 🤦
Sivukoukku hyvä ole nej
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sivukoukku hyvä ole nej
Tiedän nyt paremmin☝️
- Anonyymi00028UUSI
Sivusta, tää ei sit ole minulta. Kyllä ymmärrän, joillekin voi olla sellasta.
Vaikka mulle tuli vajaa kolme vuotta sitten suurena yllätyksenä mitä kuuluu- viesti hyvin kovasti kaivatultani. Näen mikä on taustalla.. ei leikkimistä vaan jostain muusta. Jos tulisi uudestaan, mua ei haittaisi yhtään.- Anonyymi00034UUSI
Onpa aloittajaäijä tiheä ja elämämmakuinen tarinallisuuksien viidakko🥱
- Anonyymi00031UUSI
Mitä kuuluu? Aika lienee kiiruhtanut edellemme ajassamme auringon, onko hyvä ja yleispätevä
- Anonyymi00041UUSI
Mitä harrastat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363766Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362454Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171038Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031- 46905
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762