Vuosia sitten eräs tuttavani väitti että veljeni on saunassa. Menin käymään saunassa mutta se oli tyhjä ja kävin kaikki pihaa myöten läpi etsien häntä. Sitten tulin sisälle taloomme ja näin kuinka hän ja isä olivat siellä olohuoneessa kunnes hetken päästä veljeä ei yht äkkiä ollutkaan olohuoneessa. Sitten portaikossa joka menee saunalle kuului askeleet ja ovi avautui. Se oli veljeni joka tuli sieltä pyyhkeen kanssa nilkosillaan, olohuoneessa ja sieltä katoavalla veljelläni oli vaatteet päällä, toisin kun sillä joka tuli saunasta, vaikka siellä ei ollut ketään jne.
Sitten olen nähnyt samoihin aikoihin kuinka äiti kävelee ulkona ikkunan ohi ja sen perästä kävelee toinen äiti. Eräs tuttavani puhui aikanaan kuinka täällä on se toinen äitini ja hän väitti näkevänsä sitä joskus mutta hullunahan häntä vain pidettiin, ei uskottu häntä.
Olen nähnyt myös kuinka eräs naapuri ajoi aavemaisen hitaasti polkupyörällä tuijottaen minua ja katosi sitten yht äkkiä näkyvistä.
Oli paljon muutakin mutta en nyt jaksa kertoa.
Onko kellään muulla ollut mitään saman tyyppisiä kokemuksia.?
Matkiko henget läheisiäni..?
Anonyymi-ap
0
110
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483