Masturboitteko te muut naiset autossa? Ajaessa, parkkipaikoilla, levähdysalueilla? Itse masturboin usein. Lähtiessä saatan laittaa moottoroidut kuulat sisään ja fiiliksen mukaan ajaessa puristelen rintoja ja koskettelen alapäätä. Kun kiihotus alkaa nousta isommaksi, pysäköin auton jonnekin. Usein levähdysalueelle. Siellä sitten sormin autan homman loppuum. Usein saan tosi voimakkaasti kun valmistelua on kestänyt kauan.
Vastaukset 13
- Anonyymi00004
Voisin tulla katselemaan jos asut PK seudulla..
Gunnar65v - Anonyymi00007
OLIS IHANA KATSELLA VIERESTÄ AUTOSSA SILMIIN KUN TIETÄS MITÄ TEET KIIHOTTAS MVANHEMPI
- Anonyymi00009
Juuri tänään pitkää matkaa ajellessa hyväilin itseäni pitkän kaavan mukaan. Parin tunnin kiusoittelun jälkeen oli pakko pysähtyä syrjäiseen paikkaan hoitelemaan homma loppuun. Huh, tuli tarpeeseen. Housut on kyllä märkänä tuossa touhussa.
- Anonyymi00010
Farkutkin märkänä...
- Anonyymi00014
Sinähän sen ittestäs mikä olet. Pasko jos tykkäät.
- Anonyymi00011
Kulli pystyssä ,sojottaa sepaluksesta Hyväilen hiljalleen,kun katselen merelle Munkan rannan parkkipaikalla.
Kunpa joku nainen pysähtyis tuohon viereen katselemaan..
Hkimies6 - Anonyymi00020
Tänään autoa ajellessa laitoin kiinteän pallon jalkoväliin ja ajaessa hieroin itseäni sitä vasten. Käsi hyväili välillä rintoja, välillä livahti klitorikselle. Tuli jo kiire löytää sopiva pysähtymispaikla.
- Anonyymi00023
Minä miehenä runkkaan autossa melkein jokakerta, kun lähden leski-anopin luota.
On vaan niin helvetillinen himo päällä, kun on katellut anopin muhkeita muotoja, on ne niin kiihottavat. - Anonyymi00024
Olen ehkä kerran pari pysäyttänyt rauhalliselle paikalle ja masturboinut. Ajan paljon. Tämä on ollut pitkillä ajoilla. Ja kevyillä vaatteilla 😂Yleensä jos reissussa panettaa niin tyydytän hotellin sängyssä tai suihkussa 😊
- Anonyymi00025
Eroni jälkeen en halunnut vakituista suhdetta. Niinpä kohdalleni sattui varattu mies toiselta paikkakunnalta. Muistui mieleeni monet masturbointikerrat kun ajelin hänen luokse sovittuun paikkaan lammelle menevälle metsätielle. Usein farkkuminihame päällä ilman pikkareita. Ajatuksissa mitä saan perillä kiihotti minua, oli pakko pysähtyä ja viedä loppuun. Paikat kuumana ja kosteana valmiina antaman.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271558
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1131331Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361152Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551131- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100786- 25776
- 36776
- 9685
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26639