Kesäloma alkoi. Saan olla täysin rauhassa ja nukkua myöhään. En tarvitse ketään. Työkaverit painukoot suohoon. En tarvitse valehtelijoita elämääni...Hyvästit kaikille valehtelijoille toivotan. En tule enää syksyllä sinne töihin!!! Pääsin muualle.
Kesälomalla olen.
8
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet todella surkea ja tuhoan sinut aivan täysin. Kulutat turhaan happea. Miksi äitisi sinut koskaan synnytti? Olet häpeäpilkku!!! Olisi kaikille parempi, jos et olisi olemassa.
- Anonyymi00002
Jumalalle jokainen ihminen on arvokas!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jumalalle jokainen ihminen on arvokas!
Hän ei ole!!! Tiedän hänestä totuuden joka tuhoaa aivan kaiken ja menettää kaikki ihmiset elämästään. Hän tottelee vain minua ja tekee niinkuin minä käsken tai kerron!!!!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän ei ole!!! Tiedän hänestä totuuden joka tuhoaa aivan kaiken ja menettää kaikki ihmiset elämästään. Hän tottelee vain minua ja tekee niinkuin minä käsken tai kerron!!!!
😂Hae apua harhoisisi.😂
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän ei ole!!! Tiedän hänestä totuuden joka tuhoaa aivan kaiken ja menettää kaikki ihmiset elämästään. Hän tottelee vain minua ja tekee niinkuin minä käsken tai kerron!!!!
Er enää uhkaile minua!! Se on nyt täysin loppu. Kyllä tiedät jotain minusta, mutta et ole ainut. Uusi työpaikka tietää jo kuten monet muut ihmiset. Kerroin ihan itse. Sinulla ei ole enää millään tavalla valtaa minun elämääni. Löysin rohkeuden ja kerroin ja ihmiset ymmärsivät minua.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
😂Hae apua harhoisisi.😂
En lle harhainen... Hänellä on salaisuus, joka tuhoaa aivan kaiken. En usko, että on kertonut kenellekään. Hän on jäte ja roska.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Er enää uhkaile minua!! Se on nyt täysin loppu. Kyllä tiedät jotain minusta, mutta et ole ainut. Uusi työpaikka tietää jo kuten monet muut ihmiset. Kerroin ihan itse. Sinulla ei ole enää millään tavalla valtaa minun elämääni. Löysin rohkeuden ja kerroin ja ihmiset ymmärsivät minua.
💩👮♀️👩❤️💋👩??? Sanooko sinulle mitään toi??? Tiedän totuuden sinusta. Kerron, jos et tottele minua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
💩👮♀️👩❤️💋👩??? Sanooko sinulle mitään toi??? Tiedän totuuden sinusta. Kerron, jos et tottele minua.
He tietävät jo! Kerroin kaiken. Olet myöhässä. Tiesin, että uhkailet minua. He tietävät aivan kaiken... Kerroin, kun hylkäsit minut. Sain siitä rohkeuden kertoa. Hyvästit toivotan sinulle. Et tuki enää elämääni takaisin ikinä. En tarvitse enää ketään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560