Aisuripariskuntien pitäisi sonneineen kokoontua isompaan orgiaan ja antaa isomunaisten nussijoiden vaihdella vaimoja/tyttöystäviä keskenään. Ehkäisyä ei tulisi olla eikä aisureilla mahdollisuutta päästä liukkaille, korkeintaan runkkaamaan.
Siittämisorgiat
Anonyymi-ap
7
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tärkeintä on laittaa naiset tiineiksi! Luonnonlaki toteutuu: isomunaiset alfat nussivat ja pienimunaiset aisurit runkkaavat ja kasvattavat lapset
- Anonyymi00004UUSI
Juuri näin. Sitä olen jo toteuttanut usean kerran isolla kyrvälläni.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri näin. Sitä olen jo toteuttanut usean kerran isolla kyrvälläni.
Oletko nussinut useampaa varattua naista saman session aikana?
- Anonyymi00006UUSI
Ei kukaan uskalla tulla noihin paikalle😂 kokeiltu on😅
- Anonyymi00012UUSI
Sää mää ja bää idiootti buaahaa
- Anonyymi00013UUSI
Isokyrpä valmiina siittämään onnettomien vaimoja. M.50
- Anonyymi00014UUSI
Siitä Kajanderin Vesa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1154392Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 1001453
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639