Että millainen meidän ilta olisi, jos olisimme yhdessä? Miten meidän iltatoimet menisi?
Entäs aamut?
Kerro mies minulle
26
390
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tähän on vaikea kirjoittaa käsikirjoitusta. Nuo hetket pitäisi elää. Pitäisi niin.
- Anonyymi00002UUSI
No niin pitäisi. Mutta minä haluaisin kuvitella millaista se olisi.
- Anonyymi00003UUSI
Aamu alkaisi poskihoidolla ja sitten menisit keittiiöön keittämään kahvia ja paistamaan kananmunia ja pekonia ammupalaksi kera kaurapuuron ja toisit sänkyyn. Laittaisit. Kahvin nenäni alle, että heräisin sen tuoksuun. Aamulan jälkeen vielä pikapano ja sitten olisi hampaiden pesun ja aamuphaskan jälkeen aamusuihkun vuoro, kun pesusienellä pesisit minut kunnolla ja kuivaisit pyyhkeellä. Sitten minä rentoutuisin auringossa sillä välin kun sinä kipaiset kaupassa. Sen jälkeen valmistaisit lounaan ja tulisit huikkaaman. Kultaa syömään! Sitten lounastaisimme yhdessä ja kävisimme merenrannalla kävelyllä sulattelemassa ruokaa. Sen jälkeen valmistaisit päivällisen. Ja söisimme taas yhdessä ja päälle juotaisiin sinun keittämät sumpit. Sen jälkeen nukuttaisiin lusikassa tunnin päiväunet ja lähdettäisiin kuntoilemaan yhdessä. Sen jälkeen seksiä luonnonhelmassa ennen kotiinpaluuta, jossa pikasuihkun jälkeen tehtäisiin jotain kivaa yhdessä ja hengailtaisiin. Sitten tekisit iltapalan jonka söisimme yhdessä ja sitten iltatoimien jälkeen silittäisit minut uneen.
- Anonyymi00004UUSI
Syör lajitovereitasi 😨
- Anonyymi00005UUSI
Kerran vaan pashalla, hmmm?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerran vaan pashalla, hmmm?
Monesti sinä käyt pashalla? 🤣🤔🤔🤔 ja mitä hvettiä oikein syöt ja kuinka paljon?😳
- Anonyymi00008UUSI
Ei kiitos.
- Anonyymi00009UUSI
Sinulla olisi työllistävä vaikutus.
- Anonyymi00006UUSI
Voin pitää pyllystä kiinni kun peset hampaita illalla.. pesuteho paranee kun energiaa ei kulu hytkymiseen
- Anonyymi00013UUSI
Litistätkö vai puristatko?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Litistätkö vai puristatko?
Pepusta pidetään hellän tiukasti kiinni.
Sivusta
- Anonyymi00010UUSI
olisko illalla mahat täynnä pitsasta ja kokiksesta (niie syömine on jo yksi osa) ...juteltas jossain hetkisen pitäen käestä kiinni toisiamme...... (tässä kohtaa pitää ajatella kaikkea mukavaa) ......kattelisimme ehkä telkkaria vaikka kannettavasta jos ei muualta makkuulta tosi lähekkäin samalla minä silittäen tai hieroen sinua.., kunnes alkas nukuttaa ja nukahtaisimme.... aamulla joisimme kaffeet kattoen toisiamme silmiin tyytyväisenä että kaikesta olisi tullu totta..
J<3L- Anonyymi00011UUSI
❤️
- Anonyymi00012UUSI
Voitko pestä minun pippelini? Voin dippailla pippeliäni suklaakoloosi..
- Anonyymi00014UUSI
Palstan miehet eivät ole vielä tarpeeksi yksinäisiä...
- Anonyymi00015UUSI
Iltapalaksi munakokkelia...aamupalaksi munakokkelia.....niillä. mennään🤔👍
- Anonyymi00016UUSI
Kuiskaa: mut koksu on kallista 😬
- Anonyymi00017UUSI
Ja mistä näitä voisi muka tietää etukäteen haaveita toki varmaan on monellakin miten kukakin niiden haluaisi menevän haaveet ei toimi samoin oikeassa elämässä kuin mielessä
- Anonyymi00019UUSI
Pusmus...
- Anonyymi00020UUSI
Minä olisin riehakas aina iltaisin. Juoksisin edes takaisin ja hyppisin sängylle ja pois. Sitten väsyisin rauhoittuisin naisen viekkuun ja olisin kiltti kullanmuru.
- Anonyymi00021UUSI
Voin rakentaa esteradan sisälle ja pomppukeinussa saa hyvin pahimmat iltavilli purettua.
Hampaat voit pestä vaaka-asennossa ja kun kehittyy, niin yhdellä kädellä seisten. Tulee samalla harjoiteltua kehonhallintaa ja tasapainoa.
Kun asetut kainaloon, niin laitetaan satu"kasetti" soimaan.
- Anonyymi00023UUSI
Taidan olla aika erakkoluonne. Kun miettii niin en minä iltoihini enkä varsinkaan aamuihini ketään tarvitse seuraksi.
- Anonyymi00024UUSI
Koko päivän fetissi seksiä
- Anonyymi00025UUSI
Entäs ne aamut ja illat?
- Anonyymi00026UUSI
Ulkoilua, iltapalaa ja television katselua. Suihkupuhtaana nukkumaan toistemme syliin. Aamulla hellyydet ja minä töihin Rakkaani
- Anonyymi00027UUSI
00.31 Seksistä en viitsi hehkuttaa, mutta sitä myös!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303700Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491608- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1701021- 78862
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua37760Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47735- 39699