Olet ollut viime aikoina erityisen paljon mielessäni, koska liikun alueella, jossa olet joskus ollut aiemmin.
Mietin, mitä sinulle kuuluu. Missä liikut ja mitä teet nykyään?
Toivon joka hetki, että elämä kohtelee sinua lempeästi.
Toivon, että sinulla on kaikki hyvin
21
652
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliko miehelle vai naiselle? Aika huonosti olen voinut, jäi asiat kysymättä ihmiseltä jonka kohtasin keväällä. Surua
- Anonyymi00004
Naiselle oli.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naiselle oli.
Onpa kiva, että täällä vastataan AP:n puolesta, mutta väärin vastattu. Aloitus oli naiselta miehelle. Ei muuten mitään, mutta täällä on muutenkin jo niin paljon harhaanjohtavia tekijöitä, ettei niitä tarvitsisi lisätä väärillä vastauksilla.
- Ap - Anonyymi00016
Aloitus oli miehelle.
Voimia sinulle❤️
-Ap
- Anonyymi00002
Minulla oli eilen aamuna tunne että aivan kuin olisin nähnyt sinut mies kävelevän ramppia alaspäin. Pitkä mies. Olitko saanut hiukan lihaa luiden päälle. Oli vauhdikas askel. Olikohan vaalea paita. Reipas askel. Aivan kuin olisit etsinyt jotain😒
- Anonyymi00007
Erehdyit. Olen lyhyt mies.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aijaa. Hän oli pitkä jonka näin. Mutta tämä sitten ohi
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä ei ole Ap:n vastaus.
- Anonyymi00003
Ihana viesti jollekin.
- Anonyymi00005
Ihanimmalle olikin.
- Anonyymi00006
Tahdon hänestä miehen itselleni. Sitten on asiat hyvin.
- Anonyymi00008
Tuskin mulle oli mutta olisi ihanaa jos merkitsisin edes viestin verran miehelle vielä. Varmasti hän tietää ettei ole asiat hyvin, enkä voi hyvin. ):
- Anonyymi00009
Onko aloituksessa tunnisteita, omalla tavallaan? Ei kuitenkaa ..
Toivoisin viestiä.. Tosin en tiedä millä lailla aattelit..
Mietin samaa sinusta.. vaikken pitkään aikaan nähnyt varmuudella sua.- Anonyymi00012
Lisäys, viesteillessä kysyisin liikutko satunnaisesti ja oletko sattumoisin huomannut minut?? Jospa olet sama jota kaipaan myös nähdä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lisäys, viesteillessä kysyisin liikutko satunnaisesti ja oletko sattumoisin huomannut minut?? Jospa olet sama jota kaipaan myös nähdä.
Aloitus oli naiselta miehelle, harmi kun joku muu on vastaamassa näihin.
-Ap - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aloitus oli naiselta miehelle, harmi kun joku muu on vastaamassa näihin.
-ApMiksi ap puuttuu tähän nyt näin paljon? Kukaan täällä etsi ketään ja vielä vähemmän kukaan on se joka kuvittelee saavansa viestiä täällä
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ap puuttuu tähän nyt näin paljon? Kukaan täällä etsi ketään ja vielä vähemmän kukaan on se joka kuvittelee saavansa viestiä täällä
Vai että ap oikein "puuttuu" omaan aloitukseensa? 🤣🤣🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ap puuttuu tähän nyt näin paljon? Kukaan täällä etsi ketään ja vielä vähemmän kukaan on se joka kuvittelee saavansa viestiä täällä
Kukaan täällä ei kirjoita sun egoasi hyväilläkseen.
- Anonyymi00011
Tarkoitatko intiimialuetta?
- Anonyymi00017
no hän on edelleen rakas minulle mutta en tiedä onnistuisiko se koskaan. elämä on vaikea prosessi on kohtuuttomia vaiheita ja tunnetasot heittelee. silti se sama tunne aina palaa kun alan miettimään asioita laajemmin. harmittaa tavallaan mutta toisaalta elämän kuuluukin mennä eteenpäin
- Anonyymi00021
Tulen minäkin aina rakastamaan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564