Minua.. niin miksi et ota yhteyttä ja kerro sitä?
Jos mies rakastat
20
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anna sille pyllyä niin kaikki järjestyy.
- Anonyymi00003
Nenties juuri siksi että hän ei rakasta sinua puhuu ehkä kauniisti raukkaudesta tyhjiä sanoaja ilman mitään todellista näyttöä
- Anonyymi00005
Niin,. Huijari on
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin,. Huijari on
Hän tarkoittaa että rakastaa panna sua. Ei siis välitä juurikaan sinusta mutta seksiä maistuisi.
- Anonyymi00004
Teen aivan ehdottomasti niin, jos tiedän aivan syvällä sisimmässäni, että niin täytyy tehdä ja että on oikea hetki.
- Anonyymi00006
Olen sen kertonut kyllä
- Anonyymi00008
Olen laittanut pullopostia
- Anonyymi00010
En lue pullopostia,. Ainoastaan savumerkit tai kirjekyyhky käy.
- Anonyymi00009
Nyt oli kyllä kova kyssäri. Tietäisitpä miten paljon se jännittää.
- Anonyymi00011
Sain jo pakit aikoja sitten. Sen jälkeen ei oteta yhteyttä, vaikka oma pää meinaisi hajota.
- Anonyymi00015
Kysyitkö suoraan? Jos niin, sitten ne ovat oikeat pakit.
- Anonyymi00016
Vastasiko että ei kiitos? Jos ei, ne ei ole pakit.
Silloin kannattaa kysyä uudelleen tai ainakin olla "saatavilla" jos hän kuitenkin on kiinnostunut..
Usko pois. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vastasiko että ei kiitos? Jos ei, ne ei ole pakit.
Silloin kannattaa kysyä uudelleen tai ainakin olla "saatavilla" jos hän kuitenkin on kiinnostunut..
Usko pois.Oli ne oikeat pakit kauan sitten. Yritän selvitellä asiaa todella varovasti, jos sydän vaan kestää ilman hajoamista.
- Anonyymi00012
Voi olla nynnerö niinkuin minä.
- Anonyymi00013
Kerroin sen viestillä vuosia sitten. En tiennyt sun olevan varattu.
- Anonyymi00014
Nainen mikset voi vain soittaa ja tunnustaa että rakastat mua?
- Anonyymi00017
Mikset sinä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikset sinä?
Olen se jo hänelle kertonut. En niin kauniisti kun se olisi pitänyt kertoa, en ole itsestäni ylpeä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen se jo hänelle kertonut. En niin kauniisti kun se olisi pitänyt kertoa, en ole itsestäni ylpeä.
Apua miten sen sitten ilmaisit? Jos hän ymmärsi sen väärin? Kannattaa kertoa ja pyytää anteeksi. ei ed.
- Anonyymi00021
Nyt olet väärässä eihän ole enää tunteita suhun mut oma oli käyttäytymisesi kai muistat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466