Miksi helluntailaisuudessa ei kielletä huulten ym. paksuntamisia?

Anonyymi-ap

Voiko olla rumempaa ilmestystä, kuin huulten paksuntaminen keinotekoisesti. Se on todella rumaa.
Eikö ulkomuodonkin pitäisi näyttää Jumalan luomalta, luonnolliselta?
Miksi ihminen ei hyväksy itseään sellaisena kuin Jumala on hänet luonut?
Kummallista.
Tässä asiassa pitäisi kyllä seurakunnan johtajien korottaa äänensä ihmisten rumentamisen kieltämiseksi.
Olet kaunis, kun ole luonnollisesti sitä mitä olet.

31

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Mitä kirkko siinä asiassa tekee? Erotetaanko isopovinen nainen kirkosta?

      • Anonyymi00007

        Miksi seurakunta hyysää mamuja ainaskin hämeenlinnassa. On mamuiltoja mamukahvilaa retkiä ja vanhat ihmiset maksaa omista rahoistaan mamujen herkut no mamut on tunnetusti ahneita. Eivät auta esim omaishoitajia se ihmisryhmä on aivan yksinn


    • Miehen, eli perheen pään hyvinvointialan tuossa ajatellaan, blowjob on ihan eri maailmasta Mar-a-Lago huulilla. Nahkafagotti saa kunnon huulihölkän!

    • Anonyymi00002

      Ja mitä tuo asia jollekin seurakunnalle kuuluu? Eikös kaikki olekaan tervetulleita Jumalan tykö?

      • Anonyymi00003

        Jokainen saa olla sellainen kuin on, herjata sitä mitä haluaa, amerikan homoja tai mitä muuta tahansa, kyllä Jumala sen ymmärtää.

        Ei Jumalan siunaus koske vain Israelia vaan kaikkia, kaikki hyväksytään.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jokainen saa olla sellainen kuin on, herjata sitä mitä haluaa, amerikan homoja tai mitä muuta tahansa, kyllä Jumala sen ymmärtää.

        Ei Jumalan siunaus koske vain Israelia vaan kaikkia, kaikki hyväksytään.

        >>>>>Jokainen saa olla sellainen kuin on, herjata sitä mitä haluaa, amerikan homoja tai mitä muuta tahansa, kyllä Jumala sen ymmärtää.

        Ei Jumalan siunaus koske vain Israelia vaan kaikkia, kaikki hyväksytään.<<<<<
        -----------
        Kyse ei ole Jumalan ymmärtämisestä, vaan Hänen Pyhyydestään.
        -------------------
        ”Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä".”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭14‬-‭16‬ ‭FB38‬‬
        ----------------------
        ”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

        Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella?

        Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella? Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭5‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        -----------------------


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        >>>>>Jokainen saa olla sellainen kuin on, herjata sitä mitä haluaa, amerikan homoja tai mitä muuta tahansa, kyllä Jumala sen ymmärtää.

        Ei Jumalan siunaus koske vain Israelia vaan kaikkia, kaikki hyväksytään.<<<<<
        -----------
        Kyse ei ole Jumalan ymmärtämisestä, vaan Hänen Pyhyydestään.
        -------------------
        ”Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä".”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭14‬-‭16‬ ‭FB38‬‬
        ----------------------
        ”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

        Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella?

        Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella? Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭5‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        -----------------------

        >>>>>>>Kyse ei ole Jumalan ymmärtämisestä, vaan Hänen Pyhyydestään.<<<<<
        ------------------
        "Avo liitto" ei ole mikään liitto. Kristityn ei sovi elää "avo liitossa" , vaan avio liitossa. Srk:n jäsenten avo liitossa olemisen hyväksyntä on Jumalan pyhyyden ja Jumalan liiton halventamista
        ---------------
        Lainaus kirjasta:
        Robert D Brinsmead -Jumalan liitto-PERUSSANOMA OY PL 15  02701 KAUNIAINEN —Alkuteos Covenant 1979- Copyright Verdict Publications, Fallbrook, California 92028, USA—
        Suomennos  Jukka Norvanto—Kirjapaino Kurikka-Paino 1989
         
        Sivulta 15,16,17.
        “..Tämän hetken uskonnollista tilannetta hallitsee sellainen filosofia, että uskonnossa on todella tärkeää vain "uskonnollinen kohtaaminen", "Kristus-kokemus sydämessä", "Hengen täyttämän elämän jännittävä löytö". Vieläpä maltillinen teologia pyrkii kehittämään opin kokemuksesta ja pelkistämään kaiken kokemukseksi. Jotkut haluavat jopa sanoa Jumalan suorittamaa vanhurskauttamistakin kokemukseksi. 

        Jos tällainen saa jatkua, se tuhoaa kristillisestä uskosta kaiken sille ominaisen. Tältä pohjalta kaikki uskonnot voivat viime kädessä yhtyä yhtenäisenä nimittäjänään "sydämen sisimmässä" koettu uskonnollinen kokemus. Sellainen uskonto osoittautuu lopulta yhtä siveettömäksi ja epäluotettavaksi kuin avioyhteys, jolta puuttuu laillinen perusta. Liiton käsite sen sijaan avaa ainutlaatuisen ja kaikesta muusta erottuvan yhteyden Jumalaan. 

        Liitto on kestävää yhteyttä
        Kun yhteyden Jumalaan ymmärrettiin perustuvan oikeudelliseen liittoon, se toi VT:n uskontoon lujuutta ja luotettavuutta. Liitto antoi "Jumalan ja ihmisen tai ihmisen ja Jumalan väliselle yhteydelle horjumattomasti säädellyn muodon". "Tätä oikeudellista käsitettä käytetään osoittamaan, että Jumalan ja ihmisen suhteille on vakiintunut, horjumaton kaava." "Ei ole varmempaa vakuutta laillisesta varmuudesta, rauhasta tai henkilökohtaisesta uskollisuudesta kuin liitto. — Liitto on lainmukainen järjestys oikkujen, epävarmuuden ja vihamielisyyden vastakohtana." (Kittel, 2:109, 110, 115.)
         
        Koska avioliitto perustuu laillisen sopimuksen antamaan pyhään vakuuteen, se on turvallisemmalla pohjalla. Sillä on oltava vahvempi perustus kuin ailahtelevat inhimilliset tunteet.

        Myös uskovan yhteyden Jumalaan täytyy perustua johonkin kestävämpään ja lujempaan kuin uskovan kunkinhetkiseen kokemukseen. Liiton osapuolet tietävät paikkansa. He tietävät niin oikeutensa kuin velvollisuutensa ja vastuunsa. Siksi heidän yhteytensä on sekä luotettava että ennakoitavissa.
         
        Ihmisen on tärkeä tietää paikkansa suhteessaan Jumalaan, Hänen ei tarvitse jäädä uhanalaiseksi eikä epävarmaksi. Mutta hän olisi suuressa vaarassa, jos hän olisi riippuvainen vain uskonnollisesta kokemuksestaan. Tunteellista herätyskristillisyyttä, jolla ei ole tarjottavana mitään syvempää kuin kokemus ihmisen "sydämessä olevasta Kristuksesta", ei voi verratakaan siihen todelliseen vapauteen, jonka uskova saa omistaa ollessaan liittosuhteessa Jumalaan…”


    • Anonyymi00006

      Elämä Jeesuksessa avaa tämän asian. Pyhässä elämässä ei voida alkaa huulten tai muiden ruumiinosien lisäämiseen ja näin turmelemaan Jumalan kuva itsestään.

    • Anonyymi00008

      Itsensä rumentaminen on ymmärtämätöntä. Siihen on puututtava seurakunnan taholta. Ihmisille on opetettava Jumalan tahdon mukainen elämä.

    • Anonyymi00009

      On rumaa muuntaa huuliaan törröhuuliksi.

    • Anonyymi00010

      Hyvä että tällaisiinkin asioihin puututaan. Voimme saada monia pelastetuiksi itsensä turmelemiselta.

    • Anonyymi00011

      Mutta uhmaikäiset teinit eivät vielä osaa itse ajatella, joten heidät pitää opettaa määrätietoisesti oikeille tavoille.

    • Anonyymi00012

      Entäs jos on töröhuulet syntymässä saatu? Ja isot rinnat luomua? Näinköhän joku hurskas pahoittaa mielensä kun uskonveljet saa sopimattomia ajatuksia. Kateelliset sisaret taas puhuu selä takana ja levittävät valheellisia juoruja.

      • Anonyymi00023

        Törröhuulet ylhäällä ja runsaat alhaalla. Gynekologilta tarkistin, pitääkö paikkansa ja pitää.


    • Anonyymi00013

      Virheellisiä syntymävikoja voi mielestäni korjata harkitulla leikkauksella.

    • Anonyymi00014

      Helvettiäkö se kenellekään kuuluu mitä ihminen tekee omalle keholleen!

      • Anonyymi00015

        Mitä sitä tai muutakaan netissä märehtimään.


      • Anonyymi00028
        UUSI

        Se on vähän suhteellinen käsite se oma keho !


    • Anonyymi00016

      En tiedä kuinka helposti saa tuon huulten suurennoksen peruttua, mutta jos joku ulkopuolinen tulee sanaa kuulemaan suurine huulineen, silloin tulee hänen jumalkaipuutansa arvostaa ensisijaisesti.

      Minun on vaikea ymmärtää, että joku suurentaisi huuliaan siksi että ne ovat liian pienet. Eiköhän syynä lie että halutaan tulla huomatuksi ja nautitaan toisten reaktiosta.
      Sellaista tarvetta ei pitäisi yhdelläkään seurakunnassa olla, vaan jokaisen tulisi saada arvostusta ihmisenä, sellaisena kuin on.
      Itse en pidä suuria tekohuulia kauniina, Seurakuntalaisten tulee ymmärtää ulkopuolisia, mutta ei suinkaan kannustaa ketään tuollaiseen itsensä turmelemiseen.

      Olen samaa mieltä myös tatuoinnista. Se saattaa vaikuttaa hienolta hetken, mutta sitten ei auta katuminen, ellei ole varaa kalliiseen laaserihoitoon tatuointien poistamiseksi.

      Muutoin, meidän tulee rakastaa itseämme niinkuin lähimmäistämme. Olemme varmaankin itsemme näköisiä halki ikuisuuden, jos saamme pelastuksen. Tosin ikuisesti nuoria, mutta meillä on kaikilla omat piirteemme, joten hyväksykäämme ne.

      Muistakaamme, että olemme ainutlaatuisia!

      • Anonyymi00021

        Tervettä ajattelua sinulla. Näin pitää opettaa.


    • Anonyymi00017

      Ihanasti kirjoitettu. Olemme sitten miehiä tai naisia, niin olemme ainutlaatuisi sellaisina joiksi meidät on luotu. Korjaaminen voi olla hyödyksi, jos jalka tai käsi on epämuodostunut, ja se saadaan leikkaamalla normaaliksi. Epänormaaliutta, joka häiritsee olemuksen ulkomuotoa, voidaan korjata kirurgisesti.

    • Anonyymi00018

      Sinäkö sitä harrastat ????? Siltä kovasti kuulostaa.

    • Anonyymi00019

      Heluntailusuus on typerää lahkoa jenkeistä.
      Ei sillä ole mitään väliä.
      Kaikki lahkot jenkeistä on sekoa.

    • Anonyymi00020

      Kyllä kieltävät nuoria tekemästä muodonmuutoksia.

    • Anonyymi00022

      Ei se ulkoinen muutos mitään, kunhan eivät muutu pahansisuisiksi herjaajiksi ja pahojen tekojen kannattajiksi.

    • Täytyy sanoa ,että itsekin olen ihmetellyt mitä naisten päässä liikkuu kun teettää kauheat makkarahuulet, jotka ovat järkyttävän rumat jopa niin, että tekee mieli katsella vaikka tiiliseinää mielummin.
      Missä on mennyt vikaan ?

    • Anonyymi00024

      Nuoret naiset srkssa tissit tyrkyllä, decolte syvällä, vatsa paljaana ja persvako vilkkuen. Osalla jopa häpykukkulan laidat esillä!!

      Pojat, mihin he silmänsä laittavat ja ajatuksensa?? Normaalia toki. Ja sitten nämä seksuaalityrkyt unelmoivat etelämaiden miehistä, eikä suomalainen nuorimies ole kurssissa lainkaan.

      Srkn vastuullisten tehtävä on ohjata!!

      • Anonyymi00025

        Kukaan ei teidän hapantuneita ohjauksianne kuuntele, saati niitä noudata! Turhaa vouhkaatte!


    • Anonyymi00026
      UUSI
    • Anonyymi00027
      UUSI

      Jeesuksen seuraaminen ei perustu kieltoihin eikä käskyihin.
      Se on kahdenvälinen suhde jonka perusta on uusi syntyminen Pyhän Hengen työnä avun huutajalle.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Apuva!

        Tästä juuri pidetään messua, että ei noun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe