Joensuusta tuli upea pyöräilykaupunki !

Anonyymi-ap

Kun pyöräily julistettiin ykkösasiaksi, alkoi myös pyöräilijöitten ylivalta. Autoilija saa seisoa jarrupolkimella kun näitä sujahtelee edestä sieltä täältä. Ei edes vähäisintäkään itsesuojeluvaistoa näillä kamikazeilla, - minulla on etuoikeus, väistä sinä, joillakin vielä etäohjaus kännykässä, ei katsettakaan sivuille suoraan vain ja vauhdilla.
Pyöräilyn eteen mitkään kustannuksetkaan eivät merkitse mitään, koulut ja terveysasemat saa lakkauttaa, mutta uusia ja entistä ehompia pyöräteitä nousee kuten nyt Utraan uusi moottoritien mitoissa oleva pyöräilybaana.
Sama koskee noita Potmkinn kulisseja Mehtimäellä.
"Urheilukaupunki" ,- toden totta, pelkkä veronmaksajien kukkaron tyhjennyspaikka, rahaa syydetään kuntaverona ja jopa yritystukina kuten raviradan vajaa 4 miljoonaa.

Tätäkö varten kunnat on perustettu ?

2

79

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Polkupyöräni kulkee 95 km/h. Onneksi poliiseja ei kiinnosta pätkääkään tiukkaperäiset spandexit vaan mopoilijat ja autoilijat ykkös prioriteetti, naurattaa!

• Anonyymi00002

Kuhasalo Openissa on nyt myös polkupyöräsarja, autosarjojen lisäksi. Uskali on kyllä varma voittaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      105
      1699
    2. 72
      1284
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1252
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1043
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      971
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      835
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      802
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 48
      755
    Aihe