Haaveillut?
Mistä olet eniten
76
1084
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika monestakin asiasta
- Anonyymi00002
Läheisyydestä ja yhdessä olemisesta ihanan naisen kanssa.
- Anonyymi00007
Parisuhteet on niin vaikeita että kuka niihin edes uskaltaa alkaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Parisuhteet on niin vaikeita että kuka niihin edes uskaltaa alkaa
Minua kiinnosta yksikään oman lapseni ikäinen!
- Anonyymi00063
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minua kiinnosta yksikään oman lapseni ikäinen!
Tämä katkera nainen vain jaksaa tätä katkeruuttaan täällä jakaa
- Anonyymi00003
Setämies heittää veivit
- Anonyymi00062
Mikä siinä setämiehessä sinua, niin kirpoo?
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mikä siinä setämiehessä sinua, niin kirpoo?
Lue vaikka Aku Ankkaa, niin saat mielesi kuntoon ja lopettaa tämä vuosia jatkunut jankkaus setämiehestä. Tarvitset mielenterveys apua.
- Anonyymi00004
Että joku kerta, kun olemme jossain kaksistaan, ehkä yöllä tai aamuyöllä ja minä olen lähdössä, vetäisisit mut syleilyyn ja aloittaisit suutelemisen. Sen pidemmälle en koskaan mieti. Ajatus tuosta saa jo huikaisevan onnen tunteen ja väristyksen.
Naiselta- Anonyymi00014
Hui ku kuuma ajatus, kyllä mä varmaan noin tekisin jos meinaisit karata 🤗💋
- Anonyymi00049
Eikö päivänvalossa kannata tutustua.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Eikö päivänvalossa kannata tutustua.
Kyllä, mutta todennäköisemmin noin tapahtuisi illalla/ yöllä.
- Anonyymi00005
rillata voitas jotain vtun hyvää ja syyä. siihen päälle vaik pelata korttia pari rundia. si mennä vaikka saunomaa. -j n
- Anonyymi00008
En kehtaa tässä kertoa
- Anonyymi00009
Se mies voisi kyllä tuntua hyvältä
- Anonyymi00010
Päihteistä, väkivallasta, viinasta ja naisista
- Anonyymi00011
sarjatuliaseista ja maailman valloituksesta
- Anonyymi00012
Siitä että löytäisin muutaman vuoden ikäerolla uuden kumppanin! En halua asua yhdessä kuin vain silloin tällöin, koska vanhempana henkilönä ei ole enää helppoa sopeutua uusiin tilanteisiin ja tarvitsen omaa rauhallista aikaa!
- Anonyymi00015
Hänen kehostaan omaani vasten. Ihan vaatteet päällä. Haluaisin halata tämän vuosia kestäneen ikävän pois.
- Anonyymi00016
Lukemattomat kerrat olen haaveillut ihan vain halaamisesta. Siitä, että tunnen hänet itseäni vasten ja haistan hänen tuoksunsa. Tunnen kuinka hän hengittää ja miten lämmin hän on. Ehkä muutamasta hiljaisesta sanasta. Monesta muustakin asiasta olen haaveillut, mutta tuo nousee aina pintaan ensimmäisenä.
- Anonyymi00017
Kaunis näytös;)
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaunis näytös;)
Taitaa olla pelkkää teattaria tuo haave! Heh heh..
- Anonyymi00019
Ehket halua tietää. Hän on aika nuori, en tiedä tarkalleen ikää.
- Anonyymi00020
Minä olen haaveillut siitä hetkestä kun olemme kahden. Siitä, kun hän on vihdoin edessäni ja saan katsoa ja koskettaa häntä.
- Anonyymi00021
Suoraan sanottuna tällä hetkellä haaveilen eniten uudesta työpaikasta, jossa bruttopalkka lähentelisi kolmea tonnia (jos täydet työtunnit). Kivä työporukka, jonka kanssa yhteistyö sujuu ja muutoinkin tullaan juttuun ja itse työkin on mielekästä ja mielellään mahdollisuus myös vaikuttaa omiin työskentelytapoihin ja työskentelyn rytmittämiseen.
Ihmissuhteeet ovat nyt jäähdyllä. En jaksa enää tippaakaan kaiken maailman vänkääjiä ja tarkoituksella provosoijia.- Anonyymi00024
mitä sä sitten täällä pyörit? mene indeed ja poistu
- Anonyymi00022
Saisinpa uudet lapaset
- Anonyymi00053
Lapsen Hänen kanssaan
- Anonyymi00065
Anonyymi00053 kirjoitti:
Lapsen Hänen kanssaan
Jos todella sen pienen uuden elämän haluat voisimme pientä tuhisijaa vierellemme kokeilla Häneltä
- Anonyymi00023
Saisimme olla vain kahden
- Anonyymi00025
Asioiden selvityksistä, anteeksi pyynnöistä, maineen puhdistamisesta ja rahallinen korvaus kaikesta teatterista.
- Anonyymi00026
En mistään muusta kuin korvauksista!
- Anonyymi00027
Kuuleppas nyt! Korvauksia saa tehdystä työstä, joten otappa itsellesi vaikka joku pieni projekti, jossa voit tienata itsellesi mukavasti kesäkahisevaa!
- Anonyymi00030
Veikon luona viimeksi.On se kuulkaa semmonen taiteilija oksat pois.
- Anonyymi00031
Niemisen Veikon?
- Anonyymi00032
Oijoi,luin aloituksen väärin.Sehän olikin että mistä on haaveillut,minä luin missä viimeksi.
- Anonyymi00033
Että ihmiset käyttäytyis taas kunnolla vtuttaa tää joidenkin jatkuva prseily.
- Anonyymi00034
Varatun panemisesta. Se on aika tavallinen haave.
- Anonyymi00035
Vauvasta 🤭👶
- Anonyymi00036
Petri
- Anonyymi00038
Että suudeltaisiin.
- Anonyymi00039
Että olisin sen naisen omana ja hän näkisi minut aivan ihmeellisenä aarteena. Mutta ei onnistu. Kun en minä ole tarpeeksi ihmeellinen. Mieheltä.
- Anonyymi00040
Omasta kodista. Siitä että voisin sisustaa siitä mieleisen. Ja vähän muustakin...
- Anonyymi00041
Varmaankin sinusta. Mikähän sekin oli, eilenkö se oli, haaveilin jotain että tuut etuovesta sisään, melkein näin sun kuvan siinä, enkä ole kyllä ollenkaan varma, että oliko se edes tietoinen höyrinä mun mieleltä, mikä tietysti on aika epävakaata jo :D
- Anonyymi00042
Yhteisestä elämästä hänen kanssaan 🩷❤️
- Anonyymi00045
Hänestä, miehestä. Mutta ehkä jätän hänet nyt rauhaan. Nyt tuntuu siltä, että lähdemme kulkemaan eri suuntiin. Pala kurkussa ja kyyneleet silmissä kirjoitan tämän.
- Anonyymi00046
Onnellisuudesta, rakkaudesta, yhdessä olemisesta ihanan J-naisen kanssa.<3
- Anonyymi00047
Haaveilen että kohtasimme uudelleen mutta ei väenpaljoudessa. Haluan kertoa että on ollut mielessäni ja olen voinut myös aika pahoin, selittämätön ja vaivaamaan jäänyt. Haluan myös pyytää anteeksi jos koki jotenkin jotain vaikeaa. Minulla on ollut vaikea elämä lapsesta asti ja pystyn huomaamaan asioita tai tuntemaan energiaa. Pääsisimme eteenpäin.
- Anonyymi00048
Pillusta viisi vuotiaasta siihen noin parikymppiseen mistä muusta mies jolla vehkeet toimii haaveilisi jos ei siitä tarpeeksi saa joidenkin naisten mielestä käyttäydyin jo viisi vuotiaana paremmin kuin useimmat keski-ikäiset edes
- Anonyymi00050
Totuudesta edelleen.
- Anonyymi00052
tom
- Anonyymi00054
Hänestä vierelläni ja uudesta perheestä... joita jo aikoja sitten suunniteltiin
- Anonyymi00055
❤️❤️❤️👨👩👦...Sinulle
- Anonyymi00066
Kenelle?
- Anonyymi00056
Rakkaudesta mitä en ole kokenut.
n-n- Anonyymi00082
❤️❤️❤️❤️🤗
- Anonyymi00057
Kulta 🐈 ✨💕🤗 Älä unohda minua yön aikana 😘
- Anonyymi00058
Tuntui tänään, että oot lähellä. Ajattelen sua joka päivä.
- Anonyymi00059
Rakastava mies ja parisuhde olisivat ihanaa. Samoin kiva työ ja mieluisa työtiimi.
- Anonyymi00060
Rakastelulomasta rannan lähellä ulkomailla.
- Anonyymi00061
En oikeastaan pitkään aikaan enää mistään. Tällä hetkellä en jaksa haaveilla.
- Anonyymi00067
Siitä että olisin joku muu.
- Anonyymi00071
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Olen kyllästynyt tähän settiin.
Tuntuu ettei tässä ole kuin vikoja. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Olen kyllästynyt tähän settiin.
Tuntuu ettei tässä ole kuin vikoja.Sitten vaan kehittämään itseään.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Sitten vaan kehittämään itseään.
Kaikki on niin väärin.
Pituus, leveys, paino, ihonväri, silmät, hiukset, luusto, hampaat, sydän, keuhkot ja useammat sisäelimet, immuunijärjestelmä, sormet, varpaat, polvet, nilkat, sääret, nivelet, aivot, persoona, lahjattomuus, fobiat ja pstd. Kotitausta, asuinpaikka, koulutus.
Voisko vaan arpoa kaiken uusiksi.
- Anonyymi00073
Että voisin jutella kaivattuni kanssa säännöllisesti. Että tietäisin hänenkin haluavan olla seurassani. Haaveilla saa.
- Anonyymi00080
Orgasmi kanssasi ja katsotaan loput sitten.
- Anonyymi00083
en rehellisesti näe minua ja miestä enää yhdessä koska liian iso sotku.
enkä haaveile uudestaan miehestä kun ei kukaan tunnu samalle ainakaan vielä. - Anonyymi00084
Sinusta pimeässä kellarissa
- Anonyymi00085
Hänestä edessäni, hyvä liikunnallinen peppu, selkä notkolla. Eräs itseäni vanhempi tuttu ihanuus kyseessä!❤️🔥🔥
- Anonyymi00086
Siitä mistä usein haaveillaan naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751461
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411039Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14660
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21650- 36643
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28642Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577