Jos lääkäri kysyy lupaa epämääräiseen tutkimus projektiin ja jos suostut siihen niin loppuelämmäsi on ankeaa kyräilyä vammauttamista kiristystä ja lääkitystä josta tulen entistä sairaammaksi, menetät kaverit perheen käytännössä kaiken ja omistuksiasi käytetään sinun elämäsi tuhoamiseen! Tervetuloa mikkeliin
Ammattitauti arkea kokemuksella
Lääkärit sossut työnantajat
10
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sellaista se Teillä vasemmiston kannattajilla on. Ei muilla tällaisia kokemuksia ole.
- Anonyymi00002
Juu en oo vasurin puolella vasurit yllä pitää tällaista järjestelmää että saadaan pumpattua veron maksajien rahoja turhiin pallveluihin ja loputtomiin selvittelyihin ja näin saadaan pidettyä mahdollisimman isoa sossu armeijaa äänestäjien takia
- Anonyymi00003
Kähverätä kirjuuttaa monella nimmarilla, vae mittee s
https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?board=11.0 - Anonyymi00004
Aena haoskaa olla pittee, ei maha mittee.
- Anonyymi00005
Huumoria olla pitää
- Anonyymi00006
Vielä törkeämpää on se mitä tuo Pihlajalinna Mikkeli tekee "työterveys" nimikkeen alla. Tehtiin keskenään tutkimus. Useampi terve mies. Jokaiselle saatiin sama mantra samalta työterveyshoitajalta. Voi voi voi kun on korkea tuo verenpaine, ja sitten pakkona verikokeet ja lääkäriajat myytiin koska työnantaja maksaa ja Pihlajalinna osaa rahastaa. Lääkäri sitten kaikille sanoi, että no ei hänen mielestä noissa lukemissa ole mitään vikaa, mutta kirjoitanpa tuosta kolesterolilääkettä ja muuta ihan vaan että saadaan kirjoittaa ja laskuttaa lisää. Tää on syöpä tämä Pihlajalinna
- Anonyymi00007
Laajalammen sossurotat taas itkemässä.
Mulla on sulle ehdotus.
Mene töihin!- Anonyymi00008
Ookko nää katteellinen ku toisilla on aikaa tehä mitä haluaa eikä tartte aikaa kuluttaa duunis ja rikastuttas toisia?
- Anonyymi00011
Ohi meni ei ees sillä seinällä
- Anonyymi00009
Ookko nää hanrkkinut eutanasiaa, voisi tehdä hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560