Lääkärit sossut työnantajat

Anonyymi-ap

Jos lääkäri kysyy lupaa epämääräiseen tutkimus projektiin ja jos suostut siihen niin loppuelämmäsi on ankeaa kyräilyä vammauttamista kiristystä ja lääkitystä josta tulen entistä sairaammaksi, menetät kaverit perheen käytännössä kaiken ja omistuksiasi käytetään sinun elämäsi tuhoamiseen! Tervetuloa mikkeliin
Ammattitauti arkea kokemuksella

11

215

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellaista se Teillä vasemmiston kannattajilla on. Ei muilla tällaisia kokemuksia ole.

• Anonyymi00002

Juu en oo vasurin puolella vasurit yllä pitää tällaista järjestelmää että saadaan pumpattua veron maksajien rahoja turhiin pallveluihin ja loputtomiin selvittelyihin ja näin saadaan pidettyä mahdollisimman isoa sossu armeijaa äänestäjien takia

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Aena haoskaa olla pittee, ei maha mittee.

• Anonyymi00005

Huumoria olla pitää

• Anonyymi00006

Vielä törkeämpää on se mitä tuo Pihlajalinna Mikkeli tekee "työterveys" nimikkeen alla. Tehtiin keskenään tutkimus. Useampi terve mies. Jokaiselle saatiin sama mantra samalta työterveyshoitajalta. Voi voi voi kun on korkea tuo verenpaine, ja sitten pakkona verikokeet ja lääkäriajat myytiin koska työnantaja maksaa ja Pihlajalinna osaa rahastaa. Lääkäri sitten kaikille sanoi, että no ei hänen mielestä noissa lukemissa ole mitään vikaa, mutta kirjoitanpa tuosta kolesterolilääkettä ja muuta ihan vaan että saadaan kirjoittaa ja laskuttaa lisää. Tää on syöpä tämä Pihlajalinna

• Anonyymi00007

Laajalammen sossurotat taas itkemässä.
      Mulla on sulle ehdotus.
      Mene töihin!

• Anonyymi00008

Ookko nää katteellinen ku toisilla on aikaa tehä mitä haluaa eikä tartte aikaa kuluttaa duunis ja rikastuttas toisia?

• Anonyymi00011

Ohi meni ei ees sillä seinällä

• Anonyymi00009

Ookko nää hanrkkinut eutanasiaa, voisi tehdä hyvää.

• Anonyymi00012

Mikäpä se risoo?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe