Kumman kaivattuni mielummin valitsee? Tähän alle vastauksia kiitos!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Siis paluumuutto aivan ehdottomasti! Mamut vttuun!
- Anonyymi00002
Sinne paikkakunnalle, kun joku paluumuuttaa niin se ylittää jo lehden uutiskynnyksen, koska sen pitäjän lehdessä on ollut juttu käen kukunnastakin.
- Anonyymi00003
Ja muuttaisin sinne asap rocky, jos olisi siellä töitä.
- Anonyymi00004
Muutto pois suomesta saa matut jäädä maksamaan veroja
- Anonyymi00006
Nii joo. En tiedä tuntuuko se niistä kurjalta maksaa veroja, kun ne lähtee muiden rahoista. 🤔
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nii joo. En tiedä tuntuuko se niistä kurjalta maksaa veroja, kun ne lähtee muiden rahoista. 🤔
Niin no maksakoon sitten kun ostavat täältä taloja ja jäävät tänne. Ne hoitajat raukat jotka olleet kauan töissä täällä maksavat veroa. Mutta heidän miehet maleksii. Käyvät vieraissa kuulema. Nämä naiset ovat sanoneet että muuttavat ehkä takaisin omaan maahan kun siellä nainen saa olla nainen. Ei tarvitse raataa sekä kotona että töissä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin no maksakoon sitten kun ostavat täältä taloja ja jäävät tänne. Ne hoitajat raukat jotka olleet kauan töissä täällä maksavat veroa. Mutta heidän miehet maleksii. Käyvät vieraissa kuulema. Nämä naiset ovat sanoneet että muuttavat ehkä takaisin omaan maahan kun siellä nainen saa olla nainen. Ei tarvitse raataa sekä kotona että töissä.
Ei niinden tarvitse ostaa taloja, kun kela kustantaa niille ilmaiseksi oman asunnon lisäksi sijoitus-asunnonkin. Eli m*tuparsiskunta mukamas eroaa ja se hunnullinen kerää yksinhuoltajatuet ja asuaa kuutenkin sen ukkonsa kanssa samassa talossa. Sitten kela kustantaa tälle ukollekkin oman asunnon veronmaksajien piikkiin, mutta vuokraa sitä pimeästi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601532Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1371206Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 46695
- 52690
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568