Miehet ovat tylsiä, kun eivät tee aloite. Naisena en voi tehdä, kun Miehet luulee, että minut on helppo saada sänkyyn. Miehen sydän murtuu, kun tajuaa, ettei saa minua helposti sänkyyn ja eikä ole oikein saada toista murtumaan!
Miehet ovat tylsiä
18
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on väärin toista kohtaan, kun toinen luulee saavansa minut helposti sänkyyn. Hänen tunteita minun pitää etukäteen ajatella ja enkä saa toista loukata. Mies luulee, että hänessä on jokin vika, kun ei saa heti minut sänkyyn.
- Anonyymi00002
Olet oikeassa!
- Anonyymi00003
Se on "eivät tee aloitetta".
- Anonyymi00007
Mitä väliä?
- Anonyymi00004
Nykyään aloitteen voi tehdä kumpi vaan
- Anonyymi00008
Ei voi.... Ikävä kyllä. Kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville eli treffeille ovat luulee, että illan päätteeksi mennään sänkyyn. Olen sitten tahtomattani loukannut miehen tunteita ja saanut miehen tuntemaan, että hänessä on vika, kun ei pääse heti sänkyyn.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei voi.... Ikävä kyllä. Kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville eli treffeille ovat luulee, että illan päätteeksi mennään sänkyyn. Olen sitten tahtomattani loukannut miehen tunteita ja saanut miehen tuntemaan, että hänessä on vika, kun ei pääse heti sänkyyn.
Olet ilkeä!!!
- Anonyymi00005
Voi sitä noinkin kuvailla, vaikka väärässä olisi.
- Anonyymi00009
Toisen tunteita pitää etukäteen miettiä ja eikä saa turhaan loukata. Tottakai he miehet luulee, että heissä on vika, jos nainen pyytää treffeille ja eikä halua illan päätteeksi sänkyyn. Näin he miehet ovat aina ajatelleet. Meidän naisten pitää miettiä, että miehille ei tule paha mieli, kun luuli, että pääsee sänkyyn. Toista EI saa turhaan loukata.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toisen tunteita pitää etukäteen miettiä ja eikä saa turhaan loukata. Tottakai he miehet luulee, että heissä on vika, jos nainen pyytää treffeille ja eikä halua illan päätteeksi sänkyyn. Näin he miehet ovat aina ajatelleet. Meidän naisten pitää miettiä, että miehille ei tule paha mieli, kun luuli, että pääsee sänkyyn. Toista EI saa turhaan loukata.
Te naiset pelleilette meidän tunteilla! Treffeille pyytäminen tarkoittaa AINA illan päätteeksi sänkyyn... Ei muuta.
- Anonyymi00006
Minä taas kuulun niihin miehiin, jotka ei "syöksy iholle". Pikemminkin odotan, että se nainen lähestyy ihan itse
- Anonyymi00011
Haluat saada helpon naisen ja epätoivoisen!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haluat saada helpon naisen ja epätoivoisen!
Miksi kukaan mies haluaisi vaikean naisen? No ehkä jos mies on aseksuaali tai impotentti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi kukaan mies haluaisi vaikean naisen? No ehkä jos mies on aseksuaali tai impotentti.
Helppo nainen antaa jo ensi treffin päätteeksi!!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Helppo nainen antaa jo ensi treffin päätteeksi!!
Eikö se mieskin ole helppo, jos antaa? Ihme yleistystä aina naisen näkökulmasta.
- Anonyymi00010
Vaikea oikein sanoa mitään. Varmasti ikävää, jot tuo kerta on tilanne sinun kulttuurissasi. Eikö sinulla ole lupa tapailla yhtään normaalimpia miehiä?
- Anonyymi00017
Suomalaisia HE ovat.
- Anonyymi00013
Nainen on tylsä jossei se halua sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483