Miehet ovat tylsiä

Anonyymi-ap

Miehet ovat tylsiä, kun eivät tee aloite. Naisena en voi tehdä, kun Miehet luulee, että minut on helppo saada sänkyyn. Miehen sydän murtuu, kun tajuaa, ettei saa minua helposti sänkyyn ja eikä ole oikein saada toista murtumaan!

18

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se on väärin toista kohtaan, kun toinen luulee saavansa minut helposti sänkyyn. Hänen tunteita minun pitää etukäteen ajatella ja enkä saa toista loukata. Mies luulee, että hänessä on jokin vika, kun ei saa heti minut sänkyyn.

• Anonyymi00002

Olet oikeassa!

• Anonyymi00003

Se on "eivät tee aloitetta".

• Anonyymi00007

Mitä väliä?

• Anonyymi00004

Nykyään aloitteen voi tehdä kumpi vaan

• Anonyymi00008

Ei voi.... Ikävä kyllä. Kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville eli treffeille ovat luulee, että illan päätteeksi mennään sänkyyn. Olen sitten tahtomattani loukannut miehen tunteita ja saanut miehen tuntemaan, että hänessä on vika, kun ei pääse heti sänkyyn.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei voi.... Ikävä kyllä. Kaikki miehet joita olen pyytänyt kahville eli treffeille ovat luulee, että illan päätteeksi mennään sänkyyn. Olen sitten tahtomattani loukannut miehen tunteita ja saanut miehen tuntemaan, että hänessä on vika, kun ei pääse heti sänkyyn.

Olet ilkeä!!!

• Anonyymi00005

Voi sitä noinkin kuvailla, vaikka väärässä olisi.

• Anonyymi00009

Toisen tunteita pitää etukäteen miettiä ja eikä saa turhaan loukata. Tottakai he miehet luulee, että heissä on vika, jos nainen pyytää treffeille ja eikä halua illan päätteeksi sänkyyn. Näin he miehet ovat aina ajatelleet. Meidän naisten pitää miettiä, että miehille ei tule paha mieli, kun luuli, että pääsee sänkyyn. Toista EI saa turhaan loukata.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Toisen tunteita pitää etukäteen miettiä ja eikä saa turhaan loukata. Tottakai he miehet luulee, että heissä on vika, jos nainen pyytää treffeille ja eikä halua illan päätteeksi sänkyyn. Näin he miehet ovat aina ajatelleet. Meidän naisten pitää miettiä, että miehille ei tule paha mieli, kun luuli, että pääsee sänkyyn. Toista EI saa turhaan loukata.

Te naiset pelleilette meidän tunteilla! Treffeille pyytäminen tarkoittaa AINA illan päätteeksi sänkyyn... Ei muuta.

• Anonyymi00006

Minä taas kuulun niihin miehiin, jotka ei "syöksy iholle". Pikemminkin odotan, että se nainen lähestyy ihan itse

• Anonyymi00011

Haluat saada helpon naisen ja epätoivoisen!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Haluat saada helpon naisen ja epätoivoisen!

Miksi kukaan mies haluaisi vaikean naisen? No ehkä jos mies on aseksuaali tai impotentti.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi kukaan mies haluaisi vaikean naisen? No ehkä jos mies on aseksuaali tai impotentti.

Helppo nainen antaa jo ensi treffin päätteeksi!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Helppo nainen antaa jo ensi treffin päätteeksi!!

Eikö se mieskin ole helppo, jos antaa? Ihme yleistystä aina naisen näkökulmasta.

• Anonyymi00010

Vaikea oikein sanoa mitään. Varmasti ikävää, jot tuo kerta on tilanne sinun kulttuurissasi. Eikö sinulla ole lupa tapailla yhtään normaalimpia miehiä?

• Anonyymi00017

Suomalaisia HE ovat.

• Anonyymi00013

Nainen on tylsä jossei se halua sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe