Miksi ekorosk ei noudata sovittua tyhjennysväliä energiajäteastain tyhjennyksessä.
Meiltä on yli 20 vuotta ekorosk tyhjentänyt energiajäte astian 4 viikon välein, mutta nyt huhtikuusta lähtien 2 viikon välien.
Tyhjennetty on viikolla 18-20-22 ja 24.
Kaikki tyhjennykset on laitettu ylös juuri tätä varten.
Onkos muut huomaneet, että ekorosk ei pidä sopimuksista kiinni vaikka vaatii asiakaalta pilkuntarkkaa toimintaa !!!!
Ekorosk tyhjentää roskapönttöjä miten sattuu
Anonyymi-ap
3
202
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Helppo pirauttaa sinne asiakaspalveluun ja saada asia kuntoon. Hyvin on hoitunut jos asiaa tullut.
- Anonyymi00002
Laiton asiasta palautetta ekoroskin asiakaspalutteeseen.
Enenkin on joutunut laittamaan, kun laskussa on ollut tyhjennys, vaikkei jäteatiaa ollut tyhjennetty ja hyvittivät seuraavassa laskussa.
- Anonyymi00003
Ekoroskilla on ollut ongelmia ajolistojen kanssa. Meiltä haettiin eri viikolla energia ja toisella viikolla bio. Nyt asia on korjattu onneksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487