Silloin kun ihminenkin

Anonyymi-ap

Ei saa tahtoaan lävitse, alkaa verbaalinen loanheitto. Ikävä piirre tulee esiin, mutta se on paljastava.
Sivusta.

32

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se voi olla suoraa tai epäsuoraa aiheesta riippumatta. Narsistiset henkilöt käyttävät erilaisia menetelmiä, jotka koskevat sillä hetkellä sitä asianosaista, jolle se halutaan kohdistaa. Tyhmä ihminen ei sitä havaitse, fiksut ja järkevät lukevat sen helposti ns.rivien välistä.

• Anonyymi00002

Ennemmin tai myöhemmin niin käy. Joskus tunteet tulevat esiin myös puolustautuvalla.

• Anonyymi00004

Kyllä. Silloin on kyse reaktiivisesta väkivallasta, eli siitä, että on provosoitu ja tökitty niin kauan, ettälopulta kohde reagoi, koska jälkeen heitetään juuri ap:n kommentin kaltaisia analyyseja.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä. Silloin on kyse reaktiivisesta väkivallasta, eli siitä, että on provosoitu ja tökitty niin kauan, ettälopulta kohde reagoi, koska jälkeen heitetään juuri ap:n kommentin kaltaisia analyyseja.

Se on julmaa väkivaltaa, johon usein ei puututa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on väkivaltaa, jota ei havaite ellei ole pidemmän aikavälin havaintoja siitä mitä todella tapahtuu.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olet ilmeisesti nainen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on väkivaltaa, jota ei havaite ellei ole pidemmän aikavälin havaintoja siitä mitä todella tapahtuu.

Totta. Jos siitä on kokemusta, ja on kohde, havaitsee sen aika pian. Tepsivin keino on rajata sellainen ihminen tai ympäristö elämästä pois kokonaan, koska sellainen ihminen ei ota vastuuta yleensä vaan jatkaa painostusta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olet ilmeisesti nainen.

Olen ja olen kokenut tuollaista toimintaa niin miehen kuin naisen toiminnasta. En toivo sellaista kenellekään. En myöskään katso sivusta sellaista enää. Näistä on hyvä pystyä keskustelemaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olen ja olen kokenut tuollaista toimintaa niin miehen kuin naisen toiminnasta. En toivo sellaista kenellekään. En myöskään katso sivusta sellaista enää. Näistä on hyvä pystyä keskustelemaan.

Kyllä. Kun tarpeeksi kauan haetaan reaktiota, ei pidä ihmetellä jos se ilmenee fyysisenä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en halua keskustella stalkkerin kanssa!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kyllä. Kun tarpeeksi kauan haetaan reaktiota, ei pidä ihmetellä jos se ilmenee fyysisenä.

Yleensä kyllä ennemminkin huutamisena ja vihana kuin fyysisenä. En ole tähän mennessä lyönyt yhtäkään vaikka tökkijöitä ja provosoijia on osunut kohdalle. Toisaalta nainen harvemmin käyttää fyysistä väkivaltaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Yleensä kyllä ennemminkin huutamisena ja vihana kuin fyysisenä. En ole tähän mennessä lyönyt yhtäkään vaikka tökkijöitä ja provosoijia on osunut kohdalle. Toisaalta nainen harvemmin käyttää fyysistä väkivaltaa.

Meitä on monenlaisia....

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Meitä on monenlaisia....

Yleensä ja harvemmin viittaavat siihen, että poikkeuksiakin on.

• Anonyymi00003

Kyllä sinuakin vituttaisi, jos jatkuvasti ehdoteltsisiin työksi siivousta tai vanhustenhoitoa tms.

• Anonyymi00006

Ei minulta

• Anonyymi00011

No joskus voi olla vain erityistä rakkautta, eikä keskustelu etene siten, että molemmilla olisi turvallinen olla. Voi vain olla pelkoa, pelkoa haavoittumisesta. Tätäkin voi ehkä ymmärtää, kun katsoo asiaa toisen kannalta, kyseessä ei ole välttämättä ilkeys tai narsismi, hän voi myös sanoittaa omia pelkoja, eikä tarkoitus ole loukata tai hyökätä. Vain olla mahdollisimman avoin ja saada toinenkin avautumaan.

• Anonyymi00020

Silloin kun joku ei osaa sanoittaa omia pelkojaan hänen on hyväksyttävä se, ettei häntä kiinnostava ihminen halua häntä elämäänsä! Yksikään ihminen ei jaksa sellaista ihmistä, joka lähestyy vuosien ajan, mutta ei koskaan sano mitään! Jos hän ei sitä ymmärrä se on vain hänen ongelmansa! Sellainen ihminen vie voimat kokonaan siltä ihmiseltä. jota pakkomielteinen ihminen jopa vuosien ajan stalkkaa!

• Anonyymi00012

Et voi omia sivusta kommenttia. Se on kaikille sivusta

• Anonyymi00013

Piloille lellitty moinen kun alkaa kiukkuamaan kun ei saa tahtoaan läpi

• Anonyymi00014

Eipä tuollaisesta kannata välittää. Tuollaiset ihmiset kannattaa kiertää kaukaa.

• Anonyymi00021

Kyllä, juuri noin on aina tehtävä!!

• Anonyymi00015

Sitä se todellakin on ja arvasin sen, että tietty paljon nuorempi aloittaisi loenheiton!!

• Anonyymi00016

saatan olla itse s tana läpeensä mätä

• Anonyymi00019

Pitkään on jotain halunnut.

• Anonyymi00024

Mutta se on käsittämätöntä ettei hän ole ymmärtänyt sitä, että jos nainen siirtyy kadun toiselle puolelle hänet nähdessään, ettei se nainen ole millään tavalla ollut koskaan hänestä kiinnostunut!! Joku hänen ajattelussaan ja ymmärtämisessään on todella pahasti pielessä!

• Anonyymi00023

No en kyllä ole sanojani säästellyt. Enkä säästele. Voin sanoa samat asiat myös päin naamaa ja taas saadaan draamaa. Ehkä joskus sanonkin…

• Anonyymi00026

Miehillä yleistä.

• Anonyymi00027

Täällä se onkin niin nokkelaa ja taitavaa. Päiväkodissakin sivistyneempää käytöstä ja kinastelua.

• Anonyymi00028

Fiksu ei laita kaikkia munia samaan koriin. Muistakaa se!

• Anonyymi00029

Valitettavan yleistä tuntuu olevan. Itse en sitä ymmärrä. Harmi vain kuin täällä voi kuvitella viestien olevan keneltä vain.

• Anonyymi00030

Sellaisella on tunnepuolella vajetta kehityksessä.

• Anonyymi00031

Et tajua. Vain poliisi ja minä tiedämme, että hän teki nolon asian takia rikosilmoituksen! Se asia on nolo ja hävettävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe