Sinulla on ihanan sielukkaat silmät. Et voi piilottaa tunteitasi minulta. Olet muutenkin niin mahtava ihminen, että mua vähän imartelee huomiosi.
Tiedätkö mies
37
651
Vastaukset
- Anonyymi00001
minä en palstalta aviomiestä eti
- Anonyymi00002
Rakas olet ihana 😊
- Anonyymi00003
Sinä olet täydellinen ☺️
- Anonyymi00014
Samoin Sinä kaunottareni. Jotain energiaa huokuu jatkuvasti välillämme se samalla satuttaa ja tuo energiaa jatkaa...tunne Sinua kohtaan järisyttää ja välillä pelottakin, mutta tiedän mitä se on... suura rakkauutta ja halua olla lähelläsi olemme käsikirjoitettu toisillemme ja sen teatteri esityksen haluamme esittää kaikille...se ei ole teatteria vaan täyttä totta
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Samoin Sinä kaunottareni. Jotain energiaa huokuu jatkuvasti välillämme se samalla satuttaa ja tuo energiaa jatkaa...tunne Sinua kohtaan järisyttää ja välillä pelottakin, mutta tiedän mitä se on... suura rakkauutta ja halua olla lähelläsi olemme käsikirjoitettu toisillemme ja sen teatteri esityksen haluamme esittää kaikille...se ei ole teatteria vaan täyttä totta
Oh my god 🥰
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mä kun yritin ajatella jotain asiallista lähestymistä, mutta tuntuu että se alkaa olla mahdotonta jos tunteet käy näin kuumina.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kirjoitat niin kauniisti. 🫠
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kirjoitat niin kauniisti. 🫠
Kaunis on teatteriesitys. Mies haluaa näyttää saalistaan muille. Ei oikein kuulosta rakkaudelta vaan pinnalliselta esitykseltä.
- Anonyymi00004
En ota katsekontaktia ihmisiin..
- Anonyymi00026
Nii. Enää.
- Anonyymi00005
Koska miehet on tunteet saanu pitäs jonkun osata opettaa mitä ne edes on
- Anonyymi00009
Sitä minä en tee, jos mies ei osaa niin menköön terapiaan! Minua ei kiinnosta ruveta auttamaan ketään!
- Anonyymi00028
Olisin voinut opettaa ja ehkä niin teinkin... Ei voi tietää.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisin voinut opettaa ja ehkä niin teinkin... Ei voi tietää.
Sivusta siis.
- Anonyymi00006
Sitä minä mietinkin, lukiko hän minun tunteeni viime viikolla. Näkikö varovaisen toivon, välittämisen ja kivun.
- Anonyymi00007
Miksi imartelee huomioni ?
- Anonyymi00012
En ole tottunut sellaiseen. Ehkä siksi.
- Anonyymi00013
Ei sinun huomiosi imartele minua ollenkaan vaan täysin päinvastoin, mitä kauemmin stalkkasit sitä vastenmielisempänä sinut koin!
- Anonyymi00008
Mitä kauemmin stalkkeri stalkkasi, sitä rumemmaksai hän muuttui! Viimeisinä vuosina hän oli jo todella ruma!
- Anonyymi00010
Sinullakin on ihanan mehukkaat t*ssit ja muutenkin kurvit kohdillaan. 🥹😍😘🤩🫠🤤
- Anonyymi00022
Et tule enään koskaan näkemään kurvejani tai muutakaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eipä ollut ap.lta tämä
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Saattaa täyttyä laittoman uhkauksen kriteerit? Miten meinasit viedä näkökykyni?
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Saattaa täyttyä laittoman uhkauksen kriteerit? Miten meinasit viedä näkökykyni?
Ei ole siitä kyse, vaan en aio enään koskaan tavata sinua. Se on helppoa, vaikka samassa kaupungissa asummekin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eipä ollut ap.lta tämä
Ap ottaa jo paitaa pois
Eri
- Anonyymi00011
mul ei oo silmiä ollenkaan, tai on mul se ruskee, mut se ei ole näkevä🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00015
Samoilla silmillä taisi tänään riisua minutkin, oli kuumat paikat ja vaatteet väheni.
- Anonyymi00017
Ajattelitko tehdä jotain liikkeitä hänen suuntaansa? Mietin onko edes häviävän pientä mahdollisuutta.
- Anonyymi00019
Ajattelin..
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ajattelin..
Toivotan sinulle onnea. Tiedän jo että minulla tämä viikko kääntyy joko todella hyväksi tai sydän särkyy todella pahasti.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toivotan sinulle onnea. Tiedän jo että minulla tämä viikko kääntyy joko todella hyväksi tai sydän särkyy todella pahasti.
Kiitos. En särje hänen sydäntään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiitos. En särje hänen sydäntään.
Kiitos ja hyvää yötä. Yritän kääntää ajatukset muualle, että saan sydämen rauhoittumaan.
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitos ja hyvää yötä. Yritän kääntää ajatukset muualle, että saan sydämen rauhoittumaan.
Hyvää yötä. Jos olet hän, niin voin sanoa että minunkin sydän on rauhaton ja mietin mitä on tapahtumassa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hyvää yötä. Jos olet hän, niin voin sanoa että minunkin sydän on rauhaton ja mietin mitä on tapahtumassa.
Vaihdevuosia ja kuumia aaltoja on liikkeellä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
En tiedä kehtaanko antaa tunnisteita, jos hän on lukemassa sivullisena ja pelästyy. Toivon sinullekin onnea.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
En tiedä kehtaanko antaa tunnisteita, jos hän on lukemassa sivullisena ja pelästyy. Toivon sinullekin onnea.
Tosin en tiedä saanko nukuttua. Vaikea ajatella muuta ja vielä monta päivää odotettava.
- Anonyymi00035
☀️☀️
👃
💋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462