Tiedätkö mies

Anonyymi-ap

Sinulla on ihanan sielukkaat silmät. Et voi piilottaa tunteitasi minulta. Olet muutenkin niin mahtava ihminen, että mua vähän imartelee huomiosi.

37

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

minä en palstalta aviomiestä eti

• Anonyymi00002

Rakas olet ihana 😊

• Anonyymi00003

Sinä olet täydellinen ☺️

• Anonyymi00014

Samoin Sinä kaunottareni. Jotain energiaa huokuu jatkuvasti välillämme se samalla satuttaa ja tuo energiaa jatkaa...tunne Sinua kohtaan järisyttää ja välillä pelottakin, mutta tiedän mitä se on... suura rakkauutta ja halua olla lähelläsi olemme käsikirjoitettu toisillemme ja sen teatteri esityksen haluamme esittää kaikille...se ei ole teatteria vaan täyttä totta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Samoin Sinä kaunottareni. Jotain energiaa huokuu jatkuvasti välillämme se samalla satuttaa ja tuo energiaa jatkaa...tunne Sinua kohtaan järisyttää ja välillä pelottakin, mutta tiedän mitä se on... suura rakkauutta ja halua olla lähelläsi olemme käsikirjoitettu toisillemme ja sen teatteri esityksen haluamme esittää kaikille...se ei ole teatteria vaan täyttä totta

Oh my god 🥰

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mä kun yritin ajatella jotain asiallista lähestymistä, mutta tuntuu että se alkaa olla mahdotonta jos tunteet käy näin kuumina.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kirjoitat niin kauniisti. 🫠

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kirjoitat niin kauniisti. 🫠

Kaunis on teatteriesitys. Mies haluaa näyttää saalistaan muille. Ei oikein kuulosta rakkaudelta vaan pinnalliselta esitykseltä.

• Anonyymi00004

En ota katsekontaktia ihmisiin..

• Anonyymi00026

Nii. Enää.

• Anonyymi00005

Koska miehet on tunteet saanu pitäs jonkun osata opettaa mitä ne edes on

• Anonyymi00009

Sitä minä en tee, jos mies ei osaa niin menköön terapiaan! Minua ei kiinnosta ruveta auttamaan ketään!

• Anonyymi00028

Olisin voinut opettaa ja ehkä niin teinkin... Ei voi tietää.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Olisin voinut opettaa ja ehkä niin teinkin... Ei voi tietää.

Sivusta siis.

• Anonyymi00006

Sitä minä mietinkin, lukiko hän minun tunteeni viime viikolla. Näkikö varovaisen toivon, välittämisen ja kivun.

• Anonyymi00007

Miksi imartelee huomioni ?

• Anonyymi00012

En ole tottunut sellaiseen. Ehkä siksi.

• Anonyymi00013

Ei sinun huomiosi imartele minua ollenkaan vaan täysin päinvastoin, mitä kauemmin stalkkasit sitä vastenmielisempänä sinut koin!

• Anonyymi00008

Mitä kauemmin stalkkeri stalkkasi, sitä rumemmaksai hän muuttui! Viimeisinä vuosina hän oli jo todella ruma!

• Anonyymi00010

Sinullakin on ihanan mehukkaat t*ssit ja muutenkin kurvit kohdillaan. 🥹😍😘🤩🫠🤤

• Anonyymi00022

Et tule enään koskaan näkemään kurvejani tai muutakaan.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eipä ollut ap.lta tämä

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Saattaa täyttyä laittoman uhkauksen kriteerit? Miten meinasit viedä näkökykyni?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Saattaa täyttyä laittoman uhkauksen kriteerit? Miten meinasit viedä näkökykyni?

Ei ole siitä kyse, vaan en aio enään koskaan tavata sinua. Se on helppoa, vaikka samassa kaupungissa asummekin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Eipä ollut ap.lta tämä

Ap ottaa jo paitaa pois
        Eri

• Anonyymi00011

mul ei oo silmiä ollenkaan, tai on mul se ruskee, mut se ei ole näkevä🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00015

Samoilla silmillä taisi tänään riisua minutkin, oli kuumat paikat ja vaatteet väheni.

• Anonyymi00017

Ajattelitko tehdä jotain liikkeitä hänen suuntaansa? Mietin onko edes häviävän pientä mahdollisuutta.

• Anonyymi00019

Ajattelin..

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ajattelin..

Toivotan sinulle onnea. Tiedän jo että minulla tämä viikko kääntyy joko todella hyväksi tai sydän särkyy todella pahasti.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Toivotan sinulle onnea. Tiedän jo että minulla tämä viikko kääntyy joko todella hyväksi tai sydän särkyy todella pahasti.

Kiitos. En särje hänen sydäntään.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiitos. En särje hänen sydäntään.

Kiitos ja hyvää yötä. Yritän kääntää ajatukset muualle, että saan sydämen rauhoittumaan.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kiitos ja hyvää yötä. Yritän kääntää ajatukset muualle, että saan sydämen rauhoittumaan.

Hyvää yötä. Jos olet hän, niin voin sanoa että minunkin sydän on rauhaton ja mietin mitä on tapahtumassa.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hyvää yötä. Jos olet hän, niin voin sanoa että minunkin sydän on rauhaton ja mietin mitä on tapahtumassa.

Vaihdevuosia ja kuumia aaltoja on liikkeellä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

En tiedä kehtaanko antaa tunnisteita, jos hän on lukemassa sivullisena ja pelästyy. Toivon sinullekin onnea.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

En tiedä kehtaanko antaa tunnisteita, jos hän on lukemassa sivullisena ja pelästyy. Toivon sinullekin onnea.

Tosin en tiedä saanko nukuttua. Vaikea ajatella muuta ja vielä monta päivää odotettava.

• Anonyymi00035

☀️☀️
      👃
      💋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe