Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi?
Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
Kaunein nimi
82
1309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakkauteni kohteella on hyvin kaunis nimi. Soinillisestikin kevyen kaunis. Enpäs kerro.
- Anonyymi00003
Ah salaisuuksia!
- Anonyymi00088
Onko myös kaunis merkitys?
- Anonyymi00002
Olisin Tuuli
- Anonyymi00004
Hjördis on aika hieno nimi.
- Anonyymi00073
Om se hä elle kenelle se sopii ehkä bähän. Vanhemmalle naisdlle
- Anonyymi00005
Bärtil on erikoinen Manner-Suomessa.
- Anonyymi00074
DUOMRMRUOYDSÖSIMRN JA USEIMMINJA RUOTSISSA ETENKIN
- Anonyymi00007
😁😁😁😁
- Anonyymi00008
Ritva haluasin olla.
- Anonyymi00009
Miksi ei saa olla Keijo, jos haluaa 😡
- Anonyymi00016
🤣🤣
- Anonyymi00046
Saa olla 😁. Minusta vanhat miesten nimet on hienoja.
- Anonyymi00010
Petteri etteri
- Anonyymi00012
Tää on mun omakeksimä mutta Asto.
- Anonyymi00013
Yksi nimi on huulillani ja mmmmmakustelen sitä usein. Se on niin pikantti miehen nimi <3
- Anonyymi00043
Oceanus. Merellinen tuulahdus, lisänä anista.
- Anonyymi00058
Anonyymi00043 kirjoitti:
Oceanus. Merellinen tuulahdus, lisänä anista.
Tai anusta.
- Anonyymi00014
Anastasia on kaunein, Maria toiseksi kaunein.
- Anonyymi00015
Sophie on kaunis nimi.
- Anonyymi00017
Silva on kaunein, toisella puolella Daniel.
- Anonyymi00019
Paljastaisin liika jos laittaisin... 🫢😊❤️
- Anonyymi00047
Et paljasta. Suomessa on tuhansia samannimisiä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Et paljasta. Suomessa on tuhansia samannimisiä.
Ei hän haluaisi minun laittavan.
- Anonyymi00020
Shiva on kaunein, toisel puolel jokkee Kali’a.
- Anonyymi00022
Miksi R aloitukset poistetaan, joku kateellinen T asialla
- Anonyymi00023
Nainen nimeltä Tauno 😳😱
- Anonyymi00025
Onpa kiintoisa nimikirjainten kombo tämäkin vai mitä lapset ja lapsekas apäijä
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nainen nimeltä Tauno 😳😱
Riistit ehkä feminiinisyyteni juuri, viattomuus on menny jo ajat sitten
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Riistit ehkä feminiinisyyteni juuri, viattomuus on menny jo ajat sitten
Liian ambivalenttia- eivät ymmärrä
- Anonyymi00024
Sukunimi on nääs eroottisempi ja sitä tulee käyttää uskottavasti
- Anonyymi00028
Se se klassinen eli Lerssi. 🥳
- Anonyymi00029
Pojastani voisi tulla Jesper. Tai Justus. Tai Juuse.
Koirani nimeäisin Ponoksi. - Anonyymi00030
Mulle sopis varmaan parhaiten Justiina oon sen ennenkin maininnut
- Anonyymi00031
Kissastani voisi tulla Kelmi. Tyyliin bengali tms
- Anonyymi00032
Kelmi ja Pono. Saa käyttää.
- Anonyymi00036
Poikakoiran haluan. Monesti emäntä ja poikakoira ovat jollakin lailla paremmin samaa pataa.
- Anonyymi00033
Lapseni nimesin myös kauniisti minä niitä aikani pohdin ja tein lopulliset päätökset.
- Anonyymi00034
Jos saisin vielä tyttölapsen hänestä saattaisi tulla Jessiina
- Anonyymi00037
Kuulostaa baby elefantin nimeltä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulostaa baby elefantin nimeltä.
yesyes
- Anonyymi00081
Pliis älä tee tätä lapselle. Trashy nimi.
- Anonyymi00039
Se on:😍
Kaipaamani naisen nimi!
mies- Anonyymi00052
Sydämet Kasvoilla?
Rakastunut?
Innostunut?
Onnellisuus? Missä vihje? - Anonyymi00053
No mikä se sellainen on? 😘
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sydämet Kasvoilla?
Rakastunut?
Innostunut?
Onnellisuus? Missä vihje?Luin ensin, että missä vehje ja ajattelin, että tilanne ejakuloitui melko nopeasti.
- Anonyymi00068
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sydämet Kasvoilla?
Rakastunut?
Innostunut?
Onnellisuus? Missä vihje?Silmissä on noi sydämet. HANNA 😘
- Anonyymi00042
Oliwer miesten nimistä kaunein.
- Anonyymi00045
Oliver pienellä twistillä. 👍🏻
- Anonyymi00055
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oliver pienellä twistillä. 👍🏻
Alexander, kuten entinen sveitsiläinen boyfrendini.
- Anonyymi00044
Kauniilla nimellä on kaunis merkitys.
- Anonyymi00049
Empä ole moista koskaan itse ajatellut edes (ei nimi miestä pahenna vaan mies nimeä) kääntäen verrannollinen todellisuuteen näin poikahan on isänsä jos itse niin haluaa kaltainen tai samanlainen molemmathan tulkitaan käytöksen ja tapojen mukaan tytöistä usein tulee äitinsä kaltaisia miksi luultavasti siksi että äiti on jotain sellaista jonka kanssa isä on halunnut tehdä lapsen mulla ei ainakaan ole kun yksi vahinko alullepanon osalta olemassa sekin on siksi että isä hänet halusi äiti olisi keskeyttäny senkin jos olisi ollu enemmän vaihtoehtoja kuin joko tai siksi narsistille ei koskaan jätetä enempää vaihtoehtoja (joko teet niin kuin minä sanon tai teet niin kuin itse haluat ja vastaat itse seurauksista) mut on kasvatettu kotona niin sen jälkeen kun äitini kyllästyi väittelyihin
- Anonyymi00050
Vanessa
- Anonyymi00051
Kaunein naisen nimi Estelle, miehen Antero
- Anonyymi00054
Epätero
- Anonyymi00060
Onelle
- Anonyymi00062
Varmaan väännettäisiin Esteriksi
- Anonyymi00059
Vihaan omaa nimeäni!
- Anonyymi00063
Helvi Naisen. Unto . Miehen.
- Anonyymi00064
Riikka. Daamin. Orpo. Ukon.
- Anonyymi00065
Arina. On myös ulkonäöltään suomen kaunein nainen.
- Anonyymi00069
Onko kuuma kuin hellan koukku?
- Anonyymi00093
Onko ihan uunin arina?
- Anonyymi00067
Entä youtuben arina arina, airlady?
- Anonyymi00070
Mika. Se on kaunis nimi.
- Anonyymi00078
Minusta ei. Kuulemma voi olla sekä miehen että naisen nimi, tiedä sitte totuutta
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Minusta ei. Kuulemma voi olla sekä miehen että naisen nimi, tiedä sitte totuutta
Japanissa naisen nimi.
- Anonyymi00085
Niin on. Mika tulee hepreasta ja sen merkitys on "Kuka on Jumalan kaltainen?".
- Anonyymi00089
Anonyymi00085 kirjoitti:
Niin on. Mika tulee hepreasta ja sen merkitys on "Kuka on Jumalan kaltainen?".
Hieno merkitys.
- Anonyymi00094
Anonyymi00089 kirjoitti:
Hieno merkitys.
🤣🤣🤣🤣 Nauratttaa miten hyvin sopii ku yks sen niminen on narsisti
- Anonyymi00072
En enää ehkä osaisi en ole koskasmtylännyt etunimestäni js sukunimk ru ole minun om se tuntuujodkud vieraalta mutta samointyttönomiben juurikaan kaipaa sitä edes
- Anonyymi00075
omien lapsien nimiä kun suunnitteli/suunnittelee niin tytölle aina ajattelin yhtä tiettyä nimeä koska todella kaunis nimi...
outoa oli kun ihastus sanoo nimeksensä juuri sen kun sen häneltä sain kysyttyä... <3 OMG
J<3L - Anonyymi00076
Miehellä se on ulkomaalainen nimi niin en sano.
Sandra naisela ja saatan muuttaa etunimeni joskus siksi. On minulla kaunis nimi nytkin, mut Sandra sopis viel paremmin. :) - Anonyymi00077
Dildian on upea miehen nimi. Bongasin nimen Yle Areenan leffan lopputekstien nimilitaniasta. Lulubelle tai Belle on ihana naisen nimi.
- Anonyymi00082
ananias kutja
- Anonyymi00083
Charlotta
- Anonyymi00084
Antti kaunein miehen nimi. Semmoinen jämpti kunnon suomalainen mies tulee nimestä mieleen.
- Anonyymi00086
Tiina olisi unelma.Olisin takuulla maailman kieroin ja näin menestynein ihminen.Olisin sopivasti narsistinen ja osaisin näytellä täydellisesti hyvää ja kilttiä.
- Anonyymi00087
Jos haluttaisiin sovittaa nimi tuhansiin lauluihin mitä maailmalla on, silloin olisi John tai Johnny tai vastaava. Aika monella tähdellä ollut maailmalla tuollainen nimi kun alkaa miettimään.
- Anonyymi00090
Oisko yleinen nimi muutenkin,
- Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Oisko yleinen nimi muutenkin,
Tietenkin on yleinen, uskon yhden syyn sille olevan juuri nimen sointuvuus lausuttaessa.
- Anonyymi00091
Eve on kyllä kaunis nimi
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483