Kaunein nimi

Anonyymi-ap

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi?
Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?

82

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Rakkauteni kohteella on hyvin kaunis nimi. Soinillisestikin kevyen kaunis. Enpäs kerro.

      • Anonyymi00003

        Ah salaisuuksia!


      • Anonyymi00088

        Onko myös kaunis merkitys?


    • Anonyymi00002

      Olisin Tuuli

    • Anonyymi00004

      Hjördis on aika hieno nimi.

      • Anonyymi00073

        Om se hä elle kenelle se sopii ehkä bähän. Vanhemmalle naisdlle


    • Anonyymi00005

      Bärtil on erikoinen Manner-Suomessa.

      • Anonyymi00074

        DUOMRMRUOYDSÖSIMRN JA USEIMMINJA RUOTSISSA ETENKIN


    • Anonyymi00007

      😁😁😁😁

    • Anonyymi00008

      Ritva haluasin olla.

    • Anonyymi00009

      Miksi ei saa olla Keijo, jos haluaa 😡

      • Anonyymi00016

        🤣🤣


      • Anonyymi00046

        Saa olla 😁. Minusta vanhat miesten nimet on hienoja.


    • Anonyymi00010

      Petteri etteri

    • Anonyymi00012

      Tää on mun omakeksimä mutta Asto.

    • Anonyymi00013

      Yksi nimi on huulillani ja mmmmmakustelen sitä usein. Se on niin pikantti miehen nimi <3

      • Anonyymi00043

        Oceanus. Merellinen tuulahdus, lisänä anista.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Oceanus. Merellinen tuulahdus, lisänä anista.

        Tai anusta.


    • Anonyymi00014

      Anastasia on kaunein, Maria toiseksi kaunein.

    • Anonyymi00015

      Sophie on kaunis nimi.

    • Anonyymi00017

      Silva on kaunein, toisella puolella Daniel.

    • Anonyymi00019

      Paljastaisin liika jos laittaisin... 🫢😊❤️

      • Anonyymi00047

        Et paljasta. Suomessa on tuhansia samannimisiä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Et paljasta. Suomessa on tuhansia samannimisiä.

        Ei hän haluaisi minun laittavan.


    • Anonyymi00020

      Shiva on kaunein, toisel puolel jokkee Kali’a.

    • Anonyymi00022

      Miksi R aloitukset poistetaan, joku kateellinen T asialla

      • Anonyymi00023

        Nainen nimeltä Tauno 😳😱


      • Anonyymi00025

        Onpa kiintoisa nimikirjainten kombo tämäkin vai mitä lapset ja lapsekas apäijä


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Nainen nimeltä Tauno 😳😱

        Riistit ehkä feminiinisyyteni juuri, viattomuus on menny jo ajat sitten


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Riistit ehkä feminiinisyyteni juuri, viattomuus on menny jo ajat sitten

        Liian ambivalenttia- eivät ymmärrä


    • Anonyymi00024

      Sukunimi on nääs eroottisempi ja sitä tulee käyttää uskottavasti

      • Anonyymi00028

        Se se klassinen eli Lerssi. 🥳


    • Anonyymi00029

      Pojastani voisi tulla Jesper. Tai Justus. Tai Juuse.

      Koirani nimeäisin Ponoksi.

    • Anonyymi00030

      Mulle sopis varmaan parhaiten Justiina oon sen ennenkin maininnut

    • Anonyymi00031

      Kissastani voisi tulla Kelmi. Tyyliin bengali tms

    • Anonyymi00032

      Kelmi ja Pono. Saa käyttää.

      • Anonyymi00036

        Poikakoiran haluan. Monesti emäntä ja poikakoira ovat jollakin lailla paremmin samaa pataa.


    • Anonyymi00033

      Lapseni nimesin myös kauniisti minä niitä aikani pohdin ja tein lopulliset päätökset.

    • Anonyymi00034

      Jos saisin vielä tyttölapsen hänestä saattaisi tulla Jessiina

      • Anonyymi00037

        Kuulostaa baby elefantin nimeltä.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Kuulostaa baby elefantin nimeltä.

        yesyes


      • Anonyymi00081

        Pliis älä tee tätä lapselle. Trashy nimi.


    • Anonyymi00039

      Se on:😍
      Kaipaamani naisen nimi!

      mies

      • Anonyymi00052

        Sydämet Kasvoilla?
        Rakastunut?
        Innostunut?
        Onnellisuus? Missä vihje?


      • Anonyymi00053

        No mikä se sellainen on? 😘


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sydämet Kasvoilla?
        Rakastunut?
        Innostunut?
        Onnellisuus? Missä vihje?

        Luin ensin, että missä vehje ja ajattelin, että tilanne ejakuloitui melko nopeasti.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sydämet Kasvoilla?
        Rakastunut?
        Innostunut?
        Onnellisuus? Missä vihje?

        Silmissä on noi sydämet. HANNA 😘


    • Anonyymi00042

      Oliwer miesten nimistä kaunein.

      • Anonyymi00045

        Oliver pienellä twistillä. 👍🏻


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Oliver pienellä twistillä. 👍🏻

        Alexander, kuten entinen sveitsiläinen boyfrendini.


    • Anonyymi00044

      Kauniilla nimellä on kaunis merkitys.

    • Anonyymi00049

      Empä ole moista koskaan itse ajatellut edes (ei nimi miestä pahenna vaan mies nimeä) kääntäen verrannollinen todellisuuteen näin poikahan on isänsä jos itse niin haluaa kaltainen tai samanlainen molemmathan tulkitaan käytöksen ja tapojen mukaan tytöistä usein tulee äitinsä kaltaisia miksi luultavasti siksi että äiti on jotain sellaista jonka kanssa isä on halunnut tehdä lapsen mulla ei ainakaan ole kun yksi vahinko alullepanon osalta olemassa sekin on siksi että isä hänet halusi äiti olisi keskeyttäny senkin jos olisi ollu enemmän vaihtoehtoja kuin joko tai siksi narsistille ei koskaan jätetä enempää vaihtoehtoja (joko teet niin kuin minä sanon tai teet niin kuin itse haluat ja vastaat itse seurauksista) mut on kasvatettu kotona niin sen jälkeen kun äitini kyllästyi väittelyihin

    • Anonyymi00050

      Vanessa

    • Anonyymi00051

      Kaunein naisen nimi Estelle, miehen Antero

      • Anonyymi00054

        Epätero


      • Anonyymi00060

        Onelle


      • Anonyymi00062

        Varmaan väännettäisiin Esteriksi


    • Anonyymi00059

      Vihaan omaa nimeäni!

    • Anonyymi00063

      Helvi Naisen. Unto . Miehen.

    • Anonyymi00064

      Riikka. Daamin. Orpo. Ukon.

    • Anonyymi00065

      Arina. On myös ulkonäöltään suomen kaunein nainen.

      • Anonyymi00069

        Onko kuuma kuin hellan koukku?


      • Anonyymi00093

        Onko ihan uunin arina?


    • Anonyymi00067

      Entä youtuben arina arina, airlady?

    • Anonyymi00070

      Mika. Se on kaunis nimi.

      • Anonyymi00078

        Minusta ei. Kuulemma voi olla sekä miehen että naisen nimi, tiedä sitte totuutta


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Minusta ei. Kuulemma voi olla sekä miehen että naisen nimi, tiedä sitte totuutta

        Japanissa naisen nimi.


      • Anonyymi00085

        Niin on. Mika tulee hepreasta ja sen merkitys on "Kuka on Jumalan kaltainen?".


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Niin on. Mika tulee hepreasta ja sen merkitys on "Kuka on Jumalan kaltainen?".

        Hieno merkitys.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Hieno merkitys.

        🤣🤣🤣🤣 Nauratttaa miten hyvin sopii ku yks sen niminen on narsisti


    • Anonyymi00072

      En enää ehkä osaisi en ole koskasmtylännyt etunimestäni js sukunimk ru ole minun om se tuntuujodkud vieraalta mutta samointyttönomiben juurikaan kaipaa sitä edes

    • Anonyymi00075

      omien lapsien nimiä kun suunnitteli/suunnittelee niin tytölle aina ajattelin yhtä tiettyä nimeä koska todella kaunis nimi...
      outoa oli kun ihastus sanoo nimeksensä juuri sen kun sen häneltä sain kysyttyä... <3 OMG

      J<3L

    • Anonyymi00076

      Miehellä se on ulkomaalainen nimi niin en sano.
      Sandra naisela ja saatan muuttaa etunimeni joskus siksi. On minulla kaunis nimi nytkin, mut Sandra sopis viel paremmin. :)

    • Anonyymi00077

      Dildian on upea miehen nimi. Bongasin nimen Yle Areenan leffan lopputekstien nimilitaniasta. Lulubelle tai Belle on ihana naisen nimi.

    • Anonyymi00082

      ananias kutja

    • Anonyymi00083

      Charlotta

    • Anonyymi00084

      Antti kaunein miehen nimi. Semmoinen jämpti kunnon suomalainen mies tulee nimestä mieleen.

    • Anonyymi00086

      Tiina olisi unelma.Olisin takuulla maailman kieroin ja näin menestynein ihminen.Olisin sopivasti narsistinen ja osaisin näytellä täydellisesti hyvää ja kilttiä.

    • Anonyymi00087

      Jos haluttaisiin sovittaa nimi tuhansiin lauluihin mitä maailmalla on, silloin olisi John tai Johnny tai vastaava. Aika monella tähdellä ollut maailmalla tuollainen nimi kun alkaa miettimään.

      • Anonyymi00090

        Oisko yleinen nimi muutenkin,


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Oisko yleinen nimi muutenkin,

        Tietenkin on yleinen, uskon yhden syyn sille olevan juuri nimen sointuvuus lausuttaessa.


    • Anonyymi00091

      Eve on kyllä kaunis nimi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe